Gå til innhold

Fornemmelse for mord.


Thea

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er fryktelig interessant å se at de synske beskriver personer som blir nesten helt like på tegningene, med alle hovedtrekk like. Det skjer hver gang. Tilfeldigheter?? Sist så de begge at gjerningsmannen hadde en ring/dobb i høyre øre. (Hun fra nord-norge og han danske mannen) Hvordan kunne de visst det, eller samordnet informasjon uten å ha møtt hverandre; eller visst om hverandre??

Nei, det er for lett å avfeie dette som tull og fanterier.

De klarsynte kommer jo hele tiden med navn også! Burde være lett å sjekke ut.

Helt greit at enkelte ikke tror dette er mulig, men vær så snill: Respekter at noen tror på at det ER mulig.

Jeg venter som Thea i spenning på kveldens episode. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal lure på om politiet tar denne informasjonen seriøst eller om de avfeier det som tull???

Jeg mener, denne "metoden" er jo ikke blitt brukt tidligere, hvertfall ikke mye. Det måtte jo selvfølgelig et underholdnings program til.

I forrige episode ville jo ikke politiet stå frem med kommentar så.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Danmark har politiet tatt opp igjen flere av sakene som har blitt "gransket" av de klarsynte i det danske programmet.

Lurer på om de norske kommer til å gjøre det, eller om de er så "inngrodde" at de ikke tør eller gidder?..................... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy søren, jeg har så vondt av de stakkars foreldrene til gutten. Tenk å være vitne til at politiet rett og slett ikke gidder å etterforske saken godt nok tilå finne ut hva som egentlig skjedde???

Jeg blir så forbanna :evil:

Jeg håper virkelig den synske mannen får rett, at hvertfall en av de ansvarlige blir tatt. De to tegningene av den blonde mannen var vannvittig like :o

Jeg fikk skikkelig vondt inni meg når jeg så dette programmet jeg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kommer nok ikke videre i den saken der. Ikke så lenge politiet oppfører seg som de gjør.

Hmmm.... Kanskje jeg skal bli privat-etterforsker. Ser ut til at det trengs her i landet :wink:

Synes forøvrig Grete Sandvoll er flinkest av de klarsynte, men hun var ikke med i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt tvilende jeg da..

Hørte et intervju med Leif A. Lier der han ble spurt om hvordan politiet så på synske personer i slike saker.

Han sa at de ble brukt, men at politiet ALDRI hadde fått opplysninger fra synske som hadde oppklart saker.

Det jeg tror er at folk kanskje husker ting når sakene blir tatt opp på TV, eller at noen som vet noe ikke klarer å fortrenge saken lenger.

Jeg har den fordelen/ulempen at beina mine er som limt til bakken. Det gjør at jeg tviler på alt som jeg ikke har noen forutsetninger for å tro på. Betyr ikke at jeg stempler disse synske som løgnhalser altså. Jeg vil bare så gjerne se resultatet før jeg velger å tro på noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg kjenner tvillingbroren til Grete Sandvoll(Ho fra nord-norge). Han har fortalt masse om serien. De synske får ikke møte hverandre, de får ingen opplysninger om sakene osv. Jeg var egentlig veldig skeptisk til dette, men må jo si at etter å ha sett programmene, så trur jeg på det. Sandvoll har jo blandt annet sett sin egen død. Ikke når hun skal dø, men hvordan! Familien var bekymret for hun en stund, for det må jo være veldig tøft å "se" alle disse tingene. Jeg er no i allefall overbevist!

C.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Til forrige gjest: Vet du på hvilken måte Grete Sandvoll har "sett" at hun skal dø? Det hørtes bare helt fryktelig ut å se sin egen død, jeg er jammen glad for at jeg ikke har slike "egenskaper" selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står i Haugesunds Avis i dag at politiet er skeptisk til klarsynte, og neppe kommer til å gjenoppta etterforskningen i Bjarne Eide saken.

Jeg føler virkelig med foreldrene i denne saken. Min mening er at politiet rett og slett ikke burde hatt lov til å la noe være uprøvd, særlig ettersom de klarsynte var så enige og beskrev steder, personer og handlingsforløp så likt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja..hvordan skal man formulere seg når det handler om TRO?

Jeg mener oppriktig at dette er sludder og vås fra første setning til siste synsing/spørsmål.

Ser helt tydelig at de (U)klarsynte spør seg fram og synser ut ifra det, men de er flinke til å skaffe seg forhåndsinformasjon da, det skal de ha!

Skulle likt å se disse folkene satt på virkelige prøver.

Men dette er jo bra for biznizzen da, verden vil jo som kjent bedras.

K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du er så negativ kurgan! Kan du ikke prøve å ha et åpent sinn? :hoho:

Jeg er enig i at politiet ikke burde la noe være uprøvd. Om de nå tror på dette eller ikke... Det er vel værdt et forsøk?? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...