Gå til innhold

Fornemmelse for mord.


Thea

Anbefalte innlegg

Var det flere enn meg som så premieren på Fornemmelse for mord på TvNorge i kveld??? Dette var et utrolig interessant program. Er sååååå glad for at jeg ikke har evnen disse kvinnene har. Synes nesten det var skummelt jeg. Men yshj så spennende.

Må sees ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jajajajaja *rekker opp hånden*

Så det, og det var kjempeinteresannt!!!!!!

Skal prøve å få med meg hver gang den går. Tenk om jeg ser hvor de er, hvet noe:)

:o :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg har sett på.

Jeg er egentlig litt småskeptisk til noen av disse klarsynte, for det er så mange fake kjerringer som prøver seg på slikt. Men her måtte jeg gi meg med skepsisen...

:o Hun som var førstemann i nærheten av åstedet syntes jeg virka litt usikker til å begynne med, men så var det plutselig noe hun sa som hun andre sa akkurat det samme... Så fortalte begge ting helt likt omtrent som de ikke kunne vite uten å ha blitt det fortalt... Sambisen og jeg kikka på hverandre litt småsjokka.... "Dæven, hun der har peil!" (Hun i røde klær)

Kjempeinteressant!! Dette er nok et program jeg kommer til å følge med på!

Synes ikke de tegningene ligna noe særlig, men klarsynte har vel svakheter innen evnen slik som vi normale har i våre normale evner også!

Tror ikke jeg hadde takla å ha sånne evner... Er litt for paranoid og hysterisk til at jeg kunne takle sånt, tror jeg... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg så programmet og det var meget interessant. Hun ene synske er meget dyktig fortelles det her nord i hvertfall. Kommer til å følge med hver søndag. Håper saken blir oppklart. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er skeptisk.

De sier jo at disse klarsynte ikke vet noe om saken, men jeg hadde hørt/sett det meste før jeg da. På TV og i avisene liksom.

Men så er det jo noe nytt også.. med nøkler og sånt. Vet ikke om det har vært vært i media før.

Vel vel.. den som lever får se.

Jeg godtar gjerne at de løser saken ved hjelp av klarsynte, men er som sagt skeptisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

var veldig skeptisk selv.. syneslissom ikke dette virket ekte! virket litt for opplagt og planlagt for min del!

enige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må nevne at jeg leste om saken i avisene, men nøkler var overhodet ikke nevnt. Et annet det er lov å være skeptisk! :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, så det, og skal følge med heretter :wink:

Kjempeinteressant!

Imponert over de som tør å stå frem med slike evner og hjelpe de pårørende med uvissheten.

Jeg vet at de vet. Ikke kom og fortell meg noe annet :wink:

Tegningene var ikke så ulike, hovedtrekkene gikk igjen, og de kom frem til utrolig mye av det samme, uavhengig av hverandre.

Dyktige damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg tror det er 2 kvinnelige forhenværende styrkeløftere fra Øst-Tyskland som har tatt kjønnsoperasjon og dermed fått utviklet kraftige overarmer og bart - som har begått drapet.

Kvinner slipper for lett unna!

:ler::briller::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Man må aldrig håne synskheten.

vi har jo alle hatt slike små fornemmelser som; " vet hvem som ringer når telefonen gir lyd ifra seg", opplevelser av dejà vu, føler d på oss når d har skjedd noe fælt m noen av våre nærmeste...etc

Hos enkelte mennesker er disse evnene mere utviklet enn hos "vanlige" folk. Mange av dem lider pga dette, for d er ikke noe som kan slåes av/på; tenk dere og treffe ett menneske for første gang og se hele dette menneskets historie....fortid - nåtid - fremtid....

D finnes faktisk mennesker som er istand til dette og mange av dem bukker under pga evnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg så det. Kjempe interresant. Er også skeptisk til noen som påstår at de er synske, men tror disse kvinnene virkelig er synske. Det må være fryktelig slitsomt å være synsk. Lurer på hvordan det er, hvordan de liksom ser bildene inni i hodet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplever litt av dette selv, uten at jeg har styring på når det skjer.

For meg er det som jeg plutselig opplever en annen virkelighet.

Som å se en film inni hodet et sted, vanskelig å forklare. Det kan vare et par minutter, og føles omtrent som en veldig realistisk drøm.

Kommer ofte mens jeg slapper av på sofaen, i en tilstand mellom våken og søvn. Bare det at jeg vet helt sikkert at det ikke er en drøm.

Ofte dreier det seg om varsler om ting som vil skje med noen jeg er glad i.

En gang skjedde det mens jeg var på vei til jobben i bil.

Uten varsel begynte jeg å "kjøre film", som jeg kaller det.

Jeg så en av de hundene jeg hadde den gang ligge syk hjemme. Bildet endret seg, slik at jeg så meg selv stå der med et bilde av denne hunden.

Bak på bildet var det skrevet: Chinook, død syv år gammel. Tårene randt, og jeg måtte stoppe bilen, så ikke å kjøre.

Da var hunden fem år gammel.

Jeg har et bilde av Chinook på veggen nå. Bak står det: Chinook, død syv år gammel.

Varselet sa ingen ting om at jeg skjøt ham selv, fordi han var så full av forkalkninger at han ble farlig aggresiv av smerter..

Dette er syv år siden, og jeg savner ham ennå. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde tenkt å se det, men så glemte jeg det. Er det en sånn virkelighetsserie altså? Trodde det skulle være en vanlig serie jeg. Men dette høres jo mer spennende ut, så nå blir jeg vel nødt til å se neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare redd for å få pepper dersom jeg skriver hva jeg har opplevd rundt dette så jeg lar være :-?

Hege, det må være et av de ekleste synene man kan få til seg... En venns død. *grøsse*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest indiangranny

Hei :D

Jeg fikk jo ikke med meg det i går kveld "snufs",veit dere om programmet kommer i reprise.

Her er det noe som fenger gamle mor og var det derfor dere forsvant fra chatten i går.

hilsen

indianlady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:o

Jeg så det også i går.

Var litt skeptisk i utgangspunktet,men ble mer og mer overbevist.Det var FOR mye som stemte eller var likt til at de ikke skulle ha evnene...

Syns egentlig det var litt skummelt jeg. Men kommer nok til å sitte klistra til skjermen hver søndag.

Det kan absolutt ikke være lett å ha den evnen, nei.. Glad det ikke er meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vinga, jeg hadde syntes det hadde vært kjempeinteressant å få høre hva du har opplevd rundt dette. Ikke bry deg om noen skulle komme med pepper, det er alltid noen som er for redd til å tro hvis de ikke har opplevd det selv.

Hev deg over det hvis det kommer pepper, og fortell heller hvis du har lyst til det!! (Veit jo som regel hvem som kommer med pepperet likevel, eller hur?)

Jeg er glad jeg ikke har slike evner egentlig. Tror ikke jeg hadde taklet det, iallfall ikke hvis jeg så en annens død eller noe sånt.

Har opplevd sånn at jeg f.eks. har våkna midt på natta og visst at noe var galt men ikke visst hva, for så morgenen etter få høre at noe har skjedd med noen av mine nærmeste osv. Men heldigvis har jeg ikke sett noe.

Da min søster fikk en sønn visste jeg hun hadde termin snart. Men jeg visste ikke at hun sent på kvelden hadde reist avgårde til sykehuset. Litt utpå natta våkner jeg og setter meg opp i sengen. Min første tanke var at NÅ skjedde det noe ett eller annet sted! En halvtime senere ringte svogeren min for å fortelle at jeg hadde blitt tante til en liten gutt... Det var litt creepy, men det var jo gode nyheter, så det var jo mest kos lell, da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så også det omtalte programmet... Det er skremmende men samtidig har jeg litt tru på synsk personer - kanskje fordi onkelen til mamma gikk for å være synsk.

Uansett var det et spennene program, og jeg kommer helt sikkert til å følge med på det videre..

Du Hege.... du gav meg grøssninger. Det må jo være utrolig vemmelig for deg å få en slik "filmfrekvens"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reality Check folkens!

Sorry men dette er for dumt, nå må dere sette dere ned og prøve å tenke litt objektivt på dette. HVA kom de egentlig frem til?

For meg er ikke ordet synsk forbundet med "syn" men med "synsing", og det fikk jeg bekreftet i dette spekulative og nedverdigende programmet.

Gi fortvilte pårørende forhåpninger utifra noe sånt, nei dette er lavmål, bunnslikking og forferdelig fordummende.

K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...