AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #1 Del Skrevet 27. august 2021 Hvis kvinner vet hva de vil ha og har all makten. Hvorfor plukker de ikke opp menn de ser på gata, skolen osv? Hvis man er bra nok blir man valgt av kvinner, det er det alle sier. Anonymkode: dc271...34a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #2 Del Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvis kvinner vet hva de vil ha og har all makten. Hvorfor plukker de ikke opp menn de ser på gata, skolen osv? Hvis man er bra nok blir man valgt av kvinner, det er det alle sier. Anonymkode: dc271...34a Kvinner trenger ikke gjøre det, de kan velge og vrake blant menn som tar initiativ. Anonymkode: 0e4a9...503 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #3 Del Skrevet 27. august 2021 Hvor skal de plukkes opp? Jeg plukka ofte opp eksen min på jobb. Anonymkode: ef0d7...13c 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #4 Del Skrevet 27. august 2021 Fordi heldigvis har vi fleste kvinner verdighet. Anonymkode: 78d13...ada 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #5 Del Skrevet 27. august 2021 Sorry! Leste ikke hele innlegget! Men ja, plukker nå opp søpla på gata eller skolen, tror de fleste gjør det i 2021. Anonymkode: ef0d7...13c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #6 Del Skrevet 27. august 2021 Baserer ikke mine valg på kun utseendet. Må snakke med de først. Dvs plukker ikke opp randoms menn Anonymkode: 73902...186 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #7 Del Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kvinner trenger ikke gjøre det, de kan velge og vrake blant menn som tar initiativ. Anonymkode: 0e4a9...503 Kvinner er heldig Anonymkode: dc271...34a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #8 Del Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Baserer ikke mine valg på kun utseendet. Må snakke med de først. Dvs plukker ikke opp randoms menn Anonymkode: 73902...186 Det er vel uvanlig. Anonymkode: dc271...34a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #9 Del Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Fordi heldigvis har vi fleste kvinner verdighet. Anonymkode: 78d13...ada Skulle du ønske du ikke var velgeren? Har du mer verdighet ved å ikke bruke makten du har? Anonymkode: dc271...34a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #10 Del Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis kvinner vet hva de vil ha og har all makten. Hvorfor plukker de ikke opp menn de ser på gata, skolen osv? Hvis man er bra nok blir man valgt av kvinner, det er det alle sier. Anonymkode: dc271...34a Jeg plukket opp min mann på pub. "Jeg vil ha deg", sa jeg. Og så gikk vi hjem til han. Men så ble vi gift, så nå plukker jeg ikke opp flere. Det får noen andre ta seg av. Anonymkode: 0d3ed...773 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest På druen Skrevet 27. august 2021 #11 Del Skrevet 27. august 2021 Kvinner plukker opp menn på byen hvis de vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #12 Del Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg plukket opp min mann på pub. "Jeg vil ha deg", sa jeg. Og så gikk vi hjem til han. Men så ble vi gift, så nå plukker jeg ikke opp flere. Det får noen andre ta seg av. Anonymkode: 0d3ed...773 Wow for en Chad. Anonymkode: dc271...34a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
micromaya Skrevet 27. august 2021 #13 Del Skrevet 27. august 2021 Det er så bullshit. Dvs, om man snakker om forhold, i alle fall. Det er stor sannhet i at kvinner kan velge hvem de har sex med, imens det er mennene som bestemmer om det blir forhold. Og for kvinner som ønsker forhold, er det minst like frustrerende som for menn som ønsker sex ;). 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #14 Del Skrevet 27. august 2021 micromaya skrev (9 minutter siden): Det er så bullshit. Dvs, om man snakker om forhold, i alle fall. Det er stor sannhet i at kvinner kan velge hvem de har sex med, imens det er mennene som bestemmer om det blir forhold. Og for kvinner som ønsker forhold, er det minst like frustrerende som for menn som ønsker sex ;). Nja, ikke helt enig i premisset der. Dersom en mann ikke er bra nok for sex er han heller ikke bra nok for forhold. Det er kun de kjekkeste mennene som velges for sex og dermed også er aktuelle for forhold. Anonymkode: 0e4a9...503 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #15 Del Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er vel uvanlig. Anonymkode: dc271...34a Hva er liksom så uvanlig med det? Det er ingen som plukker opp en random kar på gata. Du lider av vrangforestillinger. Anonymkode: e857a...7c7 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
micromaya Skrevet 27. august 2021 #16 Del Skrevet 27. august 2021 16 minutter siden, AnonymBruker said: Nja, ikke helt enig i premisset der. Dersom en mann ikke er bra nok for sex er han heller ikke bra nok for forhold. Det er kun de kjekkeste mennene som velges for sex og dermed også er aktuelle for forhold. Anonymkode: 0e4a9...503 Ok. Du har på et vis rett. Dvs, det er ikke alltid de kjekkeste mennene som er aktuelle for sex… det kan være noe helt annet, udefinerbart. Men lysten på å ha sex med dem henger jo sammen med lysten på et forhold med dem – så det har du rett i. 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #17 Del Skrevet 27. august 2021 micromaya skrev (1 time siden): Ok. Du har på et vis rett. Dvs, det er ikke alltid de kjekkeste mennene som er aktuelle for sex… det kan være noe helt annet, udefinerbart. Men lysten på å ha sex med dem henger jo sammen med lysten på et forhold med dem – så det har du rett i. 😊 Ja, og da er det like mye eller mer opp til kvinnen om det blir forhold eller ikke. Anonymkode: 0e4a9...503 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #18 Del Skrevet 27. august 2021 Tja, jeg hr da spurt de fleste på dates jeg Anonymkode: 3ff6b...123 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 27. august 2021 #19 Del Skrevet 27. august 2021 (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvis kvinner vet hva de vil ha og har all makten. Hvorfor plukker de ikke opp menn de ser på gata, skolen osv? Hvis man er bra nok blir man valgt av kvinner, det er det alle sier. Det er det jo noen/mange som gjør også, men flertallet er det jo ikke... Endret 27. august 2021 av Beeblebrox Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2021 #20 Del Skrevet 27. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er liksom så uvanlig med det? Det er ingen som plukker opp en random kar på gata. Du lider av vrangforestillinger. Anonymkode: e857a...7c7 Er man bra nok blir man valgt for sex. Det er bare slik det er. Ellers hadde ikke det ikke vært viktig med utseende, muskler, høyde, stil osv. Anonymkode: dc271...34a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå