LiseTV Skrevet 9. januar 2024 #141 Del Skrevet 9. januar 2024 Han har mer enn nok med en enkel celle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 9. januar 2024 #142 Del Skrevet 9. januar 2024 Blir han kalt Anders Behring Brevik i rettssaken som går nå, eller under det nye navnet hans; Fjotolf Hansen? Man kan jo undres over hvorfor han byttet navnet sitt til det... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stina234 Skrevet 9. januar 2024 #143 Del Skrevet 9. januar 2024 Synd at media skriver om fyren. Uten mediedekning er han ingenting. Lås han inne for godt og kast nøkkelen. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 9. januar 2024 #144 Del Skrevet 9. januar 2024 - Hver dag er et mareritt. Det er ikke verdt å leve når du blir behandlet som et dyr hele dagen, sier han til Storrvik. Tenker han ikke noe på hvordan han behandlet ungdommene på utøya? 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trubadur Skrevet 9. januar 2024 #145 Del Skrevet 9. januar 2024 Fountaine skrev (4 minutter siden): - Hver dag er et mareritt. Det er ikke verdt å leve når du blir behandlet som et dyr hele dagen, sier han til Storrvik. Tenker han ikke noe på hvordan han behandlet ungdommene på utøya? Nei, han tenker bare på seg selv og «saken». 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeveMannen Skrevet 10. januar 2024 #146 Del Skrevet 10. januar 2024 stan skrev (På 27.8.2021 den 21.49): Hvis gærningen slipper ut, hvor lenge kan han regne med overleve? Det er jo ikke umulig at noen av slektningene til de han drepte går med hevntanker. Han regnet jo med at han kom til å bli drept av politiet i løpet av angrepet sitt. Så tror nok ikke han er redd for det akkurat. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 10. januar 2024 #147 Del Skrevet 10. januar 2024 Gjest Hvemsomhelst skrev (På 27.8.2021 den 13.32): https://www.abcnyheter.no/nyheter/norge/2021/08/27/195783012/breivik-tar-proveloslatelse-til-retten Jeg håper at den terroristen blir holdt innesperret resten av livet. Alle kan prøve seg, han og har den retten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 10. januar 2024 #148 Del Skrevet 10. januar 2024 HemmeligSpion skrev (På 8.1.2024 den 23.03): Han fikk tak i kunstgjødsel til bomben i stortinget barnehage ved å være bonde. Så han har, ikke, penger. Ikke fra tiden før fengsel i hvert fall. Kanskje har han opparbeidet seg noen poser med Twist og et par vafler på fengselskiosken. Han har jo arv etter moren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arne_Toholt Skrevet 10. januar 2024 #149 Del Skrevet 10. januar 2024 Har tenkt en del i det siste på hva jeg føler rundt det om hvorvidt han klarer å ta sitt eget liv. Har han da vunnet? Staten sparer en del penger, og folket og de etterlatte slipper å se han i media fra tid til annen. Samtidig har han i så fall "sluppet unna" med en kort dom. Et tveegget sverd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StinkySocks Skrevet 10. januar 2024 #150 Del Skrevet 10. januar 2024 Janzypants skrev (På 9.1.2024 den 11.47): Blir han kalt Anders Behring Brevik i rettssaken som går nå, eller under det nye navnet hans; Fjotolf Hansen? Man kan jo undres over hvorfor han byttet navnet sitt til det... Kanskje media håper på å få flest mulig "klikk" og oppmerksomhet hvis de bruker Anders Behring Breivik, i stedet for å bruke Fjotolf Hansen? Han er jo tross alt mer kjent med Breivik-navnet... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klappe Skrevet 10. januar 2024 #151 Del Skrevet 10. januar 2024 Det virker som det er mye norsk media ikke skriver som de snakker om i rettssaken. Leste på nrk at norsk media har hatt møte med auf og pårørende-gruppen før rettssaken for å være samlet om hva de skriver om. Blir jo nysgjerrig på hva de utelater. Syns det er deilig å se hvor «jævli» han mener han har det. Det han har gjort er helt forferdelig og sykt, og jeg mener han fortjener enda verre. F.eks fengsel i USA, der er de ofte på en liten celle 23 timer i døgnet. Tror de innsatte hadde blitt ledd av om de skulle saksøke staten pga dårlige soningsforhold. Det virker som det viktigste for han er å få muligheten til å sende og motta brev til sine fans i Øst-Europa som hyller han. Håper han må fortsette med like strenge regler. Vi må aldri glemme de som ble drept på Utøya og i regjeringskvartalet. bilde fra https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/p3P8o/en-av-de-skadede-etter-utoeya-skyting-doede 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klappe Skrevet 10. januar 2024 #152 Del Skrevet 10. januar 2024 NiceOrNothing skrev (På 8.1.2024 den 23.12): Han lever jo som en greve i forhold til uteliggere og mange av Norges fattige folk . Hans nærmeste medfange er jo en som er dømt for drap på en annen innsatt , kanskje en ide å la de to få litt alenetid 😉 Kan du si noe mer om hvem som er medfange eventuelt hvilken sak? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vintersolverv Skrevet 10. januar 2024 #153 Del Skrevet 10. januar 2024 Skremmende å se alt hatet i denne tråden. Faktisk mer skremmende enn om Breivik skulle bli sluppet ut på prøve. Syns også det er lite fremsynt å ønske seg Amerikanske og verre fengsler her i landet. De samme vilkårene kommer jo til å gjelde for flere enn han, også uskyldige mennesker som kan risikere å sitte 20 år i fengsel. Om de da sitter under umenneskelige forhold, hva sier det om samfunnet vårt? Denne primitive korttenktheten er utrolig å se på, det viser hvem som samles på KG, og hvorfor jeg i lange perioder har gitt opp dette forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 10. januar 2024 #154 Del Skrevet 10. januar 2024 vintersolverv skrev (3 minutter siden): Skremmende å se alt hatet i denne tråden. Faktisk mer skremmende enn om Breivik skulle bli sluppet ut på prøve. Syns også det er lite fremsynt å ønske seg Amerikanske og verre fengsler her i landet. De samme vilkårene kommer jo til å gjelde for flere enn han, også uskyldige mennesker som kan risikere å sitte 20 år i fengsel. Om de da sitter under umenneskelige forhold, hva sier det om samfunnet vårt? Denne primitive korttenktheten er utrolig å se på, det viser hvem som samles på KG, og hvorfor jeg i lange perioder har gitt opp dette forumet. Hatet? Du er klar over hvilken fyr som diskuteres i denne tråden? Jeg tror ikke du finner mange i dette landet som ikke hater den mannen og det han har gjort 🤔 Men hvis du ikke liker diskusjonen, så er det jo bare å gå stille og rolig ut av tråden og forumet igjen 😊 Ingen som tvinger deg til å være her 😄 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Memorangen Skrevet 10. januar 2024 #155 Del Skrevet 10. januar 2024 vintersolverv skrev (9 minutter siden): Skremmende å se alt hatet i denne tråden. Faktisk mer skremmende enn om Breivik skulle bli sluppet ut på prøve. Syns også det er lite fremsynt å ønske seg Amerikanske og verre fengsler her i landet. De samme vilkårene kommer jo til å gjelde for flere enn han, også uskyldige mennesker som kan risikere å sitte 20 år i fengsel. Om de da sitter under umenneskelige forhold, hva sier det om samfunnet vårt? Denne primitive korttenktheten er utrolig å se på, det viser hvem som samles på KG, og hvorfor jeg i lange perioder har gitt opp dette forumet. Nå er han en elstraordinært spesielt hatet person da. Han skulle tenkt konsekvensene før han drepte alle de menneskene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marita31 Skrevet 10. januar 2024 #156 Del Skrevet 10. januar 2024 vintersolverv skrev (5 minutter siden): Skremmende å se alt hatet i denne tråden. Faktisk mer skremmende enn om Breivik skulle bli sluppet ut på prøve. Syns også det er lite fremsynt å ønske seg Amerikanske og verre fengsler her i landet. De samme vilkårene kommer jo til å gjelde for flere enn han, også uskyldige mennesker som kan risikere å sitte 20 år i fengsel. Om de da sitter under umenneskelige forhold, hva sier det om samfunnet vårt? Denne primitive korttenktheten er utrolig å se på, det viser hvem som samles på KG, og hvorfor jeg i lange perioder har gitt opp dette forumet. Vel slik jeg har lest ang hva han gjør i hverdagen sin så savner han noen å snakke med om sine politiske tanker og følelser. Han har folk å prate med om alt mulig, men ingen å prate med om sin politikk i hodet sitt. Han ble spurt om yrke i rettsaken, han svarer da han er leder i et politisk parti eller hva han sa. Han lever i sin egen boble med dette om at han er leder i noe. Han har ingen kontakt med omverden og han savner den kontakten. Han får ikke utviklet sin politiske agende som han har uttrykt så mange ganger i rettsaker. Han er jo ikke frisk, noe mentalt er det jo slik han oppfører seg. Men han holder på å knekkes pga han nektes en slik relasjon. Han er farlig og han blir drept hvis han kommer løs eller blant andre fanger. Og han påvirker andre som er i den verden han er i inni hodet sitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 10. januar 2024 #157 Del Skrevet 10. januar 2024 Han får mere enn gamle, syke og ensomme mennesker som ikke kommer seg ut av huset. Han får 8 timer i døgnet, de gamle får 15 minutter ett par ganger til dagen så de får gått på do. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 11. januar 2024 #158 Del Skrevet 11. januar 2024 Mardina skrev (9 timer siden): Hatet? Du er klar over hvilken fyr som diskuteres i denne tråden? Jeg tror ikke du finner mange i dette landet som ikke hater den mannen og det han har gjort 🤔 Men hvis du ikke liker diskusjonen, så er det jo bare å gå stille og rolig ut av tråden og forumet igjen 😊 Ingen som tvinger deg til å være her 😄 Jeg vet. Men en kan ikke leve med hat i hjerte hele livet, en må leve videre. Jeg har selv opplevd å få drept mine foreldre men kan ikke gå rundt og hate morderne resten av livet 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 11. januar 2024 #159 Del Skrevet 11. januar 2024 Leste dette på VG i dag: https://www.vg.no/nyheter/i/dw3101/advokat-mener-psts-breivik-rapport-foerer-til-brudd-paa-menneskerettighetene Advokaten mener at soningsforholdene til Anders Behring Breivik bryter med menneskerettigheten, og advokaten mener at PST er for strenge mot Breivik. Unnskyld språkbruken her, men hva faen!? Greit at vi har et demokrati, og en velferdsstat med rettssystem, men at Breivik føler seg isolert og at advokat refer PST for dette, jeg blir matt. Kjenner det koker inne i meg. Breivik er den siste som skal komme her å snakke om menneskerettigheter, alle de 77 ungdommene han drepte hadde ikke mye menneskerettigheter. At vi bruker milliarder på den mannen, og at på til driver rettssak fordi mannen er misfornøyd med soningsforholdene. Unnskyld, men hva!? Den mannen har det altfor godt i fengsel sammenlignet med det han har gjort, alle livene han har tatt, alle livene han har ødelagt, alle som sitter med traumer, sorg, varige spor. Og han føler seg krenket!? Er jeg den eneste som reagerer kraftig på dette? 10 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 11. januar 2024 #160 Del Skrevet 11. januar 2024 Det er alltid advokater som er opptatt av menneskerettighetene av de som fratar andre for sine menneskerettigheter. Det er advokatens jobb og denne konkrete advokatens jobb. Som advokaten som stilte opp i Debatten sist for å forsvare voldsutøvernes menneskerettigheter. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå