Gå til innhold

Jeg vet at datteren min leser her inne, selvom jeg har sagt at det ikke er bra for henne.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Folks sine meninger om absolutt alt vil jeg tro. Du kan ikke nekte din datter å lese her inne, da er du et troll. Skal du skjerme henne for den virkelige mann og kvinne og dems verden? Hallo

Anonymkode: 92d9c...58f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stan skrev (3 timer siden):

Hva er ikke bra med det man leser på KG? 

Dere kommer med dårlige råd. Dump han blant annet. Verden er mer komplisert enn dere tror. Og det heter ikke sambo, det heter samboer.

Anonymkode: 69aed...ac5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som gjør at du ikke synes det er bra at hun er her inne?

Tror det er ganske likt her inne som i den virkelige verdenen.🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Dere kommer med dårlige råd. Dump han blant annet. Verden er mer komplisert enn dere tror. Og det heter ikke sambo, det heter samboer.

Anonymkode: 69aed...ac5

Herregud som jeg har irritert meg over bruken av sambo! Hvor jævlig vanskelig er det å slenge på en "er" på slutten der. Og hva er greia med ordet barnemor, eksisterer det i det hele tatt utenfor kg?

Anonymkode: 556c5...bc0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Dere kommer med dårlige råd. Dump han blant annet. Verden er mer komplisert enn dere tror. Og det heter ikke sambo, det heter samboer.

Anonymkode: 69aed...ac5

Det er jo ikke bare på KG man får dårlige råd. Dessuten hvem følger de rådene de får? 

Hunkjønn versjonen av samboer er samba 😀

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her inne er en glimrende læreplass for unge. Her ser man både hvor snille folk kan være men også hvor stor plass og oppmerksomhet et real troll får. Her inne lærer unge at det er mange kloke ute i verden, men også mange som ikke er det. Her inne lærer de at det er dumt å stole på og lære av alle tips og at som regel er det smart å tenke selv. På lik linje som ute i den ekte verden med ekte folk med et synlig fjes. Det er bare at her inne er uintelligente troll lettere å oppdage. Det er verre når man går ut av inngangsdøra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barn har en tendens til å gjøre som foreldrene. Og synes det er feil å sette regler for hva barnet kan lese, selv om blant annet språket her inne nok er vesentlig dårligere enn om hun leser andre kilder. Så det bør veies opp på andre måter, det samme med holdningene som enkelte fremmer her inne.

Anonymkode: f7ece...f9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...