Gå til innhold

Hvilken gave vil du satt mest pris på i år?


*Lillian*

Anbefalte innlegg

Bare lurer, er det noen helt spesielle ting dere ønsker dere i år som dere ville blitt ekstra glad for å få?

Jeg pleier alltid å ha vanskeligheter med å finne ut hva jeg ønsker meg, men jeg har et par ønsker i år som står ganske høyt på listen... men de er gaver som jeg nok må sørge litt for selv og ikke akkurat kan få av andre.... :lol:

Det ene er.... to blå :oops: (trur eg...hehe)

Det andre er.... helt frisk i hele meg til jul..... :roll: (Har gjennomgått flere år i jula med sykdom nå, så i år vil jeg være frisk til å kunne glede meg over jula jeg og....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

to blå
?????? Lillian???? Er det noe du ikke har fortalt meg nå??? HÆÆÆÆ?????

Hadde vel ikke hatt noe i mot 2 blå jeg heller, men siden sambissen er liiiite samarbeidsvillig på dette punktet og Thea ikke klarer å stå for dette sjøl blir det nok akkurat hva det er , et ønske :)

Ellers trenger vi oppvaskmaskin (ja takk :roll: ), vitrineskap og spisestue. Og en skikkelig Taco middag hadde gjort seg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Thea, dah...... :sjarmor:

Det er for meg som for deg tenker jeg.... Et ønske! :blunke: (Selv om min sambis er veeeldig samarbeidsvillig så er det nok lurt å ha det som et ønske en stund til....trur eg....)

Taco-middag burde vel kunne ordnes før jul, frøken?? :roll: Eller er det julemiddagen din?? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taco-middag burde vel kunne ordnes før jul, frøken??  :roll: Eller er det julemiddagen din??

I wish :ler::ler: Nånei du, her går det i pappa/mamma`s ribbe. Slurp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ny tur til Italia

En passelig betalt, sikker jobb innen mitt fagfelt

Har liksom ikke kommet på noen pakke-presanger enda. ;)

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Babyting, babyutstyr, babyklær, babyleker og babyalbum :ler:

Og så penger (trengs!!!) og kort fra dem jeg er glad i der det står hvor stor pris de setter på meg og at de fortsatt er glade i meg :blunke:

Hadde også blitt kjempeglad for gavekort på H&M, platebutikk og Baby Shop :ler:

DA er alt perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nissen kommer

Jeg ville ønsket noe bare til meg selv.

Resten av året så er det jeg som fikser alt, ordne alt, stiller meg til siden for å gjøre andre glad. Jeg hadde ønsket meg bare noe til meg selv.

Ikke en ferietur, ikke en duk eller en flaske vin.

Jeg ville ønsket meg et klesplagg som bare er mitt og som jeg ikke hadde tatt råd til å kjøpe til meg selv fordi samvittigheten min tror at unga sulter.

En fin jakke, kåpe eller et fint sett undertøy.

Da bruker man jo gaven, blir minnet på at det er gaven du bruker fordi det glemmer du ikke, og sist men ikke minst, man føler seg så VEL med noe nytt på kroppen.

Eller en deilig parfyme hadde gjort seg, for når kjøper man slikt til seg selv når man har en skokk med barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år skulle jeg ønske jeg fikk et gave kort fra en hudpleier med full behandling. Det må være drømmen å sitte i salongen og få ansiktet renset for all mulig drit, for så å få en deilig ansiktsmasasje og fuktighetskremer. Det hadde uten tvil vært den nest beste gaven.

Den beste hadde selvfølgelig vært om jeg tok teseten og fikk frem 2 blå streker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har allerede fått det første ønsket mitt oppfylt, jeg da!! :D Herlig!

Det andre har jeg jo på en måte mistet siden jeg antageligvis har bekkenløsninig, men er jeg heldig kan det hende jula foregår uten for mye smerter.... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år ønsker jeg meg (av pakkegaver) småting til kjøkkenet, ny skibukse til sesongen, aromaterapi, hudpleie og sikkert masse mere som jeg ikke kommer på i farten!!

Det største ønske er at jeg fikk tilbringe julen med familien, i år blir det nok ikke sånn pga jobb. :( Det blir aller første gang jeg ikke feirer med familien, så det blir nok litt rart ja, men jeg får bare feire litt med dem i januar istedet for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I år som alle år, ønsker jeg meg en hvit jul.

Jeg har alt jeg trenger... Så.. Tja

Jeg tror jeg ville satt pris på å fått MASSE hjemmelagde gaver.

Mormorlagde ullsokker.. Broderi.. Tegninger fra tantebarn..

MEN! Hvis jeg hadde fått AKKURAT det jeg hadde ønsket meg..

Da måtte det blitt en tur til svalbard inkl. snøscooter eller en tur til island. ;)

Og ikke minst.. EN HEL kasse med E.C dahls julebrus.. *namme*

Får ikke tak i den her nede..:( Det er utrolig deprimerende... Julebrusen jeg har drukket siden jeg var en liten jente jo!

*sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg vet om foreløpig er at jeg ønsker å slippe å jobbe på julaften.

Får vel vite det snart,er bare å håpe.

et nytt medlemsskap på sats er en "ting" jeg evt kommer til å gi meg selv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gavene jeg setter mest pris på, er gavekortene jeg får (vi pleier å gi hverandre et gavekort).

Innholdet i gavekortet kan være - en vindusvask, en hjemmelaget middag, en koselig hjemmekveld med spill eler noe annet vi kan gjøre for hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et år uten smerter, problemer og plager i fleng hadde vært kjempe deilig :D

Ellers hadde en mikrobølgerovn og en mega mega mega pakke med mikropoppcorn gjort seg :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg ønsker meg av nissen i år er en jobb jeg kan leve av, finne et eget sted å bo og kanskje kanskje kjøpe en brukt bil og muligens en hund. Også penger da..... men det kommer jo med jobben det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste hadde vel vært en fast jobb! Men sier ja takk til gaver som den jeg fikk av kjæresten min ifjor, en tur til varmere strøk i januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leilighet (med hushjelp)

Fast jobb (søker jo ikke, så litt usannsynlig)

Stoooor mage (vil nok bli oppfylt)

MP3 lommespiller så jeg kan ha musikk på toget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...