Gå til innhold

Hvordan får jeg en dame til å komme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har sett på endel videoer om dette og begynner og forstå det mer.

Er det så lett som at man i 6-7 skal slikke vaginanen, starte sakte, også øke hastigheten. Deretter kan man putte en våt ringfinger inn i vaginaen, og bøye den oppover mot g-punktet?

Anonymkode: dd226...501

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tips?

Skal jeg starte rett på klitorisen?

Anonymkode: dd226...501

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tro det er veldig individuelt. Noen damer kommer ikke med partner, kun ved onanering. Det beste tipset er å spørre dama hva hun faktisk liker.

Anonymkode: 1ece9...d58

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vil tro det er veldig individuelt. Noen damer kommer ikke med partner, kun ved onanering. Det beste tipset er å spørre dama hva hun faktisk liker.

Anonymkode: 1ece9...d58

Men vil tro fleste av dere nyter slikking/en finger i musa?

Anonymkode: dd226...501

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fins ingen "fasit" på dette siden folk er forskjellige. Noen kan komme bare man blåser på de - om de er skikkelige kåte. Andre trenger lenger tid. Det handler ikke bare om kjemi, men også psykologi. Bl.a.

Du bør snakke med en eventuell partner om hva hun liker og så får dere prøve dere fram.

En eks av meg hadde aldri kommet sammen med andre tidligere, men hun kom første gang vi hadde sex. Så jeg vil nok tro mye ligger i hodet, men det er jo også litt teknikk osv i bildet.

Anonymkode: 21653...3e6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det fins ingen "fasit" på dette siden folk er forskjellige. Noen kan komme bare man blåser på de - om de er skikkelige kåte. Andre trenger lenger tid. Det handler ikke bare om kjemi, men også psykologi. Bl.a.

Du bør snakke med en eventuell partner om hva hun liker og så får dere prøve dere fram.

En eks av meg hadde aldri kommet sammen med andre tidligere, men hun kom første gang vi hadde sex. Så jeg vil nok tro mye ligger i hodet, men det er jo også litt teknikk osv i bildet.

Anonymkode: 21653...3e6

Hvor lenge pleier du så slikke/fingre hun, før hun kommer? Over 10 min? :) 

Anonymkode: dd226...501

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Men vil tro fleste av dere nyter slikking/en finger i musa?

Anonymkode: dd226...501

Klitoris er vel det du bør fokuserer på.

Anonymkode: 1ece9...d58

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Klitoris er vel det du bør fokuserer på.

Anonymkode: 1ece9...d58

Det er helt øverst på musa? Er jo en ekstremt liten del.

Anonymkode: dd226...501

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvor lenge pleier du så slikke/fingre hun, før hun kommer? Over 10 min? :) 

Anonymkode: dd226...501

Det tar jeg aldri tiden på.

Og et tips: ikke ta fram stoppeklokka og tell minutter mens dere holder på. Da blir du nok kastet på dør fortere enn du kan si cunnilingus

Anonymkode: 21653...3e6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får aldri konkrete tips av damer om slik. De bare klager uten å underbygge 

Anonymkode: 5a3d4...592

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Det er helt øverst på musa? Er jo en ekstremt liten del.

Anonymkode: dd226...501

Klitorisen er faktisk veldig stor, og dette g-punktet du snakker om er en del av klitorisen. Har du funnet ut hvordan en klitoris faktisk ser ut? 
 

Og nei, ikke direkte på klitten (til å starte med). 

Anonymkode: 05554...328

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Klitorisen er faktisk veldig stor, og dette g-punktet du snakker om er en del av klitorisen. Har du funnet ut hvordan en klitoris faktisk ser ut? 
 

Og nei, ikke direkte på klitten (til å starte med). 

Anonymkode: 05554...328

https://no.wikipedia.org/wiki/Klitoris

Sjekk bildet til høyer. Nummer 1 der er klitten, den er jo liten?

Anonymkode: dd226...501

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk med hu først og be hu gi deg noen tips. Og så bruker du ørene når du driver på. Så får du litt ekstra tips ved å høre på pusten og lydene hun lager. 👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes orgasmen til kvinner er både mystisk og magisk, det finnes så mange kombinasjoner og mulige måter å tilfredstille dem på... de er litt unik og ulik alle sammen på forskjellig vis.

  •         Noen kommer fort og noen må ha lengre tid.
  •         Noen kommer bare en gang og noen kommer flere ganger.
  •         Noen kommer av piv og andre ikke.
  •         Noen kommer av slikking og andre ikke.
  •         Noen kommer av stimulering av klitthode og andre ikke.
  •         Noen kommer av g-spot stimulering og andre ikke.
  •         Noen kommer bare av onani av selvstimulering.
  •         Noen kommer ikke i det heletatt, men synes sexen er deilig uansett.
  •         Noen hjelper til, og andre ikke.
  •         Pluss sikkert flere andre måter å komme på

Noen kommer av kombinasjoner av forskjellige ting og andre ikke. Noen kommer av alt og andre  bare av noen få. Noen teknikker fungerer på noen og andre ikke, da må man bruke andre teknikker og kanskje andre kombinasjoner. Det er også utallige mange andre ting som skal være tilstedet før kvinner får orgasme... Det ser kanskje vanskelig ut å tilrettelegge orgasme med kvinner, men lista er bare en tankevekker hvordan det er å være mann. Hvordan skal mannen vite om dette som passer til en bestemt kvinne?

Ville egentlig bare si: Det ser ut som om kvinner er noe herk og er vanskelige, men de er ikke det. Det er heller ment som at kvinner er forskjellige...  Sex uten kommunikasjon er jo klin umulig, du kan ha flaks, men du kan også bomme fullstendig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg roper bare på henne så kommer hun.. hvis hun ikke er sur da. 
Da kommer hu ikke 😂

Anonymkode: 59022...ba7

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Men vil tro fleste av dere nyter slikking/en finger i musa?

Anonymkode: dd226...501

Jeg gjør det☺️ men, huske de fleste liker slikkingen forskjellig. Men, med tillit og god kommunikasjon så finner du ut av hva hun liker. Viktigste er å være åpen og mottakelig, ikke ignorere det hun sier mm.

For min del liker jeg sakte/forsiktig slikking en god stund, for det varmer veldig opp. Så kan man gjerne være litt raskere med tungen etterhvert. Spesielt godt er det om en finger kommer inn etter en stund, ikke med en gang.

de karene som bruker tunga og fingrene som en tornado, har aldri fått meg til å komme

Anonymkode: cc059...e1a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har sett på endel videoer om dette og begynner og forstå det mer.

Er det så lett som at man i 6-7 skal slikke vaginanen, starte sakte, også øke hastigheten. Deretter kan man putte en våt ringfinger inn i vaginaen, og bøye den oppover mot g-punktet?

Anonymkode: dd226...501

Oppskriften får du fra damen du er med.

For fasiten er at det finnes ingen universell oppskrift på «hvordan få en dame til å komme».

Det du beskriver ville ikke fungert for meg, for meg handler absolutt alt om klitoris. Penetrering med tunge, fingre ol. gir meg ikke mye, og vil aldri få meg i mål. Selv bare en tunge på klitoris er ikke nok trykk. Jeg trenger trykket for å nå større deler av klitoris, enn bare hodet.

Fingre er det eneste som fungerer for det. Et leketøy kan fungere, men gir ofte for mye stimulering.

 

Anonymkode: 2295d...027

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stimulering av klitoris. Den er helt oppe ved der vi tisser. Bruk rytmiske bevegelser. Må ikke være rett på toppen liksom, rundt området er bra, så ikke stress m det.. Slikking er bra. En liten finger bak samtidig, og hun kommer. Ta da penis inn når hun kommer og kjør på ;)

Anonymkode: af69b...2ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Stimulering av klitoris. Den er helt oppe ved der vi tisser. Bruk rytmiske bevegelser. Må ikke være rett på toppen liksom, rundt området er bra, så ikke stress m det.. Slikking er bra. En liten finger bak samtidig, og hun kommer. Ta da penis inn når hun kommer og kjør på ;)

Anonymkode: af69b...2ae

*på tuppen 

Anonymkode: af69b...2ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...