Gå til innhold

Mammaen min sier at jeg ikke bør lese på kvinneguiden. At dere kommer med dårlige råd.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kvinneguiden må tas som ren underholdning!

 

Anonymkode: 47d61...e0e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I følge KG så vil kassadamen på matbutikken tenke sitt om deg på grunn av varene du kjøper. En agurk... aha! Hvor skal du putte den? Og holder du mindre enn en meter avstand til mennesker vil rasende folk gi deg huden full. Incels vil du bare skal gi dem sex fordi de har lyst. Ellers er det synd på dem.(selv om de er ufyselige). I følge KG så er det pisk og pryl til den som drar på ferie utenlands. Har du feil barnesete i bilen så er det 1000 år i fengsel. Barn skal sitte bakovervendt til de går av med konfirmasjon. Barnemat på glass er fyfy. Kun mat fra bunnen gjelder. Syke barn skal du prakke på venner, naboer og tilfeldig forbipasserende fremfor å ta en sykt barn dag. Like greit å sette barnet på asylmottaket for der er det mange voksne uten noe å ta seg til likevel.  Blir man veldig tykk så skyldes det dårlige gener gener. Det er helt normalt å overvåke kjæresten døgnet rundt så han ikke har seg med hvem som helst. Han har ingen egen vilje og kan stjeles når som helst av den som vil. Det er ikke lov å ikke trives med å bo i bydeler med høy innvandring. Det er bare innbilning at voldteksstatistikken sier at kvelden der er utrygg. Uføre er snyltere og løper egentlig maraton i smug når ingen ser på eller ferierer på Maldivene. Fattigdom finnes ikke. Det er bare noe noen innbiller seg. Tar du en sykedag en dag du er skikkelig dårlig så er du en foræder og sviker og fortjener ikke lønn. Og for all del: bruk ikke joggesko til bunaden. 

Anonymkode: b1da1...f71

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her finner du mange kvinner som er sammen med taper-menn  - menn som kaller dem hore, som ikke løfter en finger i huset, som er krevende masekopper, som ikke har orden på økonomien, som er regelrette drittsekker. Disse damene vil gjerne høre at sånn er verden, sånn er menn, her må du bare kommunisere litt bedre. (For alternativet er jo at de har tatt et skikkelig dårlig valg i livet sitt, og det kan vi ikke ha noe av).

Anonymkode: 9ab54...240

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg liker meg her. Er ikke så redd for dårlige råd. Skrur av hjernen når jeg henger her inne.

Anonymkode: a7aa5...ed1

Din mor har helt rett. 

Det mest fantastiske med KG er at de som er mest aktive her er de som er minst aktive(sosiale) i den virkelige verden. 

 

Anonymkode: 85e45...b85

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange influensere her som liker å snakke dritt, slik som på instagram.

*hysj* det er ikke lov å si. ....der sprer man jo bare kjærlighet....

Anonymkode: cb187...996

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har nok rett. Det kommer frem mye rart her :P 

Men det er bare til å være litt kritisk til det man leser, så går det bra. God underholdning her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...