AnonymBruker Skrevet 22. august 2021 #21 Skrevet 22. august 2021 Jeg gidder ikke, jeg! Spille spill, være redd, vurdere meg selv.. Jeg vet hva jeg har å by på. Så går jeg ut der da, med hjertet i hånden og er meg selv. Så er det litt kjipt at matchen droppet meg når jeg sa jeg var 'mellom jobber', men hva så? Jeg vil veldig gjerne at mitt neste forhold skal være med en som liker MEG, og da er det prisen å betale 😊 Det er dette livet vi har, hvorfor kaste det bort på å være redd❤️ Anonymkode: b7a70...fbd
Majer Skrevet 22. august 2021 #22 Skrevet 22. august 2021 Jeg synes det er litt gøy å bli avvist jeg. For å flørte bør du sende blikk, ta deg selv i håret, suge litt på leppene, erte, ta på overarmen hans osv, men du må først tørre å blottstille deg og bli avvist. Det kan ikke være gøy å flørte om man fokuserer mer på resultatet enn øyeblikket. Når jeg flørter med en jente tenker jeg ikke på hva hun vil si til meg om fem minutter, men nyter den stunden vi har sammen her og nå.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #23 Skrevet 23. august 2021 Blir dere flau hvis dere har vist litt interesse for noen og dere ikke får helt responsen eller videre initiativ fra den andre, som dere hadde håpet på? Jeg kjenner så veldig på en følelse av å ha driti meg ut hvis jeg viser så mye som litt interesse på en eller annen måte Anonymkode: 27b63...e5a 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #24 Skrevet 23. august 2021 Skal ikke kimse av noen ekstra sekunder med øyekontakt. Om de blir holdt tilbake kan du bevege deg vidre, men start der. Anonymkode: 58307...3fe 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #25 Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Skal ikke kimse av noen ekstra sekunder med øyekontakt. Om de blir holdt tilbake kan du bevege deg vidre, men start der. Anonymkode: 58307...3fe Finnes ikke noe som får fart på blodpumpa, som øyekontakt. Et kraftig verktøy, hvis du tør. Anonymkode: 603bc...3fb 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #26 Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Finnes ikke noe som får fart på blodpumpa, som øyekontakt. Et kraftig verktøy, hvis du tør. Anonymkode: 603bc...3fb Absolutt 😊 Anonymkode: 58307...3fe 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #27 Skrevet 23. august 2021 On 8/22/2021 at 8:23 PM, AnonymBruker said: Vet ikke hvordan damer flørter, men her er noen tips til ting menn kan si til damer de er interessert i: "Jasså frøken, hva skal vi to finne på i kveld da?" "Halla snuppa, så veltrent du ser ut" "Oi, veldig store mugger" "Dele en flaske, babe?" "Jeg liker fyldige lepper som dine" "Imponerende, er de ekte?" Anonymkode: 0e7d2...674 Tollbugata på 80-tallet? Anonymkode: 680f8...a32
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #28 Skrevet 23. august 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Jeg gidder ikke, jeg! Spille spill, være redd, vurdere meg selv.. Jeg vet hva jeg har å by på. Så går jeg ut der da, med hjertet i hånden og er meg selv. Så er det litt kjipt at matchen droppet meg når jeg sa jeg var 'mellom jobber', men hva så? Jeg vil veldig gjerne at mitt neste forhold skal være med en som liker MEG, og da er det prisen å betale 😊 Det er dette livet vi har, hvorfor kaste det bort på å være redd❤️ Anonymkode: b7a70...fbd Det er veldig sant. Men så begynner jeg å tenke og analysere etter den «beste måten» å gjøre det på. «Kanskje jeg heller burde gjort sånn eller skrevet sånn i stedet eller droppa det osv». Men det har kanskje ikke så mye å si sånn all over. Enten er interessen der eller så er den det ikke. men jeg tenker mye på hvordan jeg selv tenker at jeg av og til legger ut noen muligheter da, viser litt interesse på et vis, som gir den andre muligheten til å følge opp eller opprettholde noe, men når de ikke gjør det så lurer jeg på om de ikke skjønte det eller om det betyr ikke interessert. Egentlig tenker jeg at hvis vedkommende var litt interessert så ville hen grepet de mulighetene og åpningene som var der selv om de var vage Anonymkode: 27b63...e5a
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #29 Skrevet 23. august 2021 Måter damer flørtet med meg på, eller gjorde noe som tydet på litt interessert. De ser/stirrer litt lenger enn det som er vanlig, på grensen til galskap. De ler høyere og lengre av mine flaue vitser. De sturrer på håret med pekefingeren. De later som de er fullere enn de er, som om de trenger det for å tulle litt (tips til gutter, følg med på hvor mye de faktisk har drukket...funker ikke hvis de startet før de ankom). Måten de går på, sørger for at rumpas bevegelser annet kvinnelig er synlig for deg. De yngste var overnervøse og fnisete da de pratet med meg. Anonymkode: 680f8...a32
AnonymBruker Skrevet 23. august 2021 #30 Skrevet 23. august 2021 Du høres ut som en analytisk person heller enn en handlekraftig person ts. En som tenker og bekymrer seg fremfor å ta sjanser og handle på impuls. Så kanskje flørting ikke faller så naturlig for deg? Nettdating / tinder er kanskje lettere for en med din personlighet? Anonymkode: c8dd2...7b4 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #31 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Du høres ut som en analytisk person heller enn en handlekraftig person ts. En som tenker og bekymrer seg fremfor å ta sjanser og handle på impuls. Så kanskje flørting ikke faller så naturlig for deg? Nettdating / tinder er kanskje lettere for en med din personlighet? Anonymkode: c8dd2...7b4 Ja, men det er jo litt fordi de gangene jeg føler jeg viser interesse (kanskje spesielt via melding eller kommentarer på innlegg og Sånn (ikke tinder), så føler jeg ikke at det fører noen vei. Altså at jeg prøver på er vis å etablere en slags åpning/mulighet for kontakt men som de ikke Tar og da mister jeg motet Anonymkode: 27b63...e5a
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #32 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Ja, men det er jo litt fordi de gangene jeg føler jeg viser interesse (kanskje spesielt via melding eller kommentarer på innlegg og Sånn (ikke tinder), så føler jeg ikke at det fører noen vei. Altså at jeg prøver på er vis å etablere en slags åpning/mulighet for kontakt men som de ikke Tar og da mister jeg motet Anonymkode: 27b63...e5a Jeg er kvinne. Og bare pågående når det er noen jeg liker. Menn ønsker å bli sett de også. - Fortell mer om deg selv - Hva er dine frentidsmål? - Hva er det du liker på jobb? - Ingen planer i helgen? Kan det være en av dine planer å møte meg til kaffe? - Jeg syns du er helt herlig! - Jeg liker deg. - Har du god retningssans?.. Skal vi gå tur...?. - liker du å trene? Kan du vise meg noe på senteret? Anonymkode: 0dbc3...6d0
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #33 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er kvinne. Og bare pågående når det er noen jeg liker. Menn ønsker å bli sett de også. - Fortell mer om deg selv - Hva er dine frentidsmål? - Hva er det du liker på jobb? - Ingen planer i helgen? Kan det være en av dine planer å møte meg til kaffe? - Jeg syns du er helt herlig! - Jeg liker deg. - Har du god retningssans?.. Skal vi gå tur...?. - liker du å trene? Kan du vise meg noe på senteret? Anonymkode: 0dbc3...6d0 Det var veldig direkte da. Funker det? Tar de noe videre da liksom eller svarer de på det du spør om eller sier takk og ferdig med det? jeg se nok ikke Så direkte, og stort sett aldri i virkeligheten. Men føler litt at jeg kan gjøre meg tilgjengelig på en måte men så tar ikke mannen den muligheten og tar noe videre initiativ eller lignende Anonymkode: 27b63...e5a
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #34 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): . Men føler litt at jeg kan gjøre meg tilgjengelig på en måte men så tar ikke mannen den muligheten og tar noe videre initiativ eller lignende Du treffer altså menn som ligner på deg selv? Ta utgangspunkt i det du ønsker at han gjorde, og så gjør du noe i den retning. Anonymkode: 603bc...3fb 1
Tor P Skrevet 24. august 2021 #35 Skrevet 24. august 2021 Han har flere videoer om emnet som du kan sjekke ut.
ClausSaus Skrevet 24. august 2021 #36 Skrevet 24. august 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 22.8.2021 den 19.49): Et punkt som ofte listes opp som en grunn til at man er (ufrivillig) singel er at man ikke er god nok til å flørte. Jeg vet at dette nok stemmer for meg. Så hva vil det si å flørte? Hvordan gjør man det? jeg er sosialt oppegående, men er livredd når det kommer til det å skulle vise interesse på den måten til menn. Havner fort i å bli kompis-aktig. Sannsynligvis fordi jeg er redd for å blottlegge følelser eller bli avvist. hvordan kan jeg flørte/vise interesse på en litt subtil og sjarmerende måte? Ville du som mann tatt det som en flørt dersom du fikk et kompliment? Feks? Hvordan kan man flørte Feks via sosiale medier? Hilsen ufrivillig livredd singel litt voksen dame Anonymkode: 27b63...e5a OK… dette er et kjempedigert spørsmål. "Flørting" er egentlig en samlebetegnelse som er så vid og så ullen at nærmest uansett hvordan du sammenfatter det vil du bomme på, eller utelate, ett eller annet. Men det er faktisk blitt forsket på. So here goes… dette blir skikkelig nerdete, så hold dere fast: Det første man må vite om flørting er at det er forskjell på hvordan kvinner bør gå frem for å flørte med menn og hvordan menn bør gå frem for å flørte med kvinner. Mer spesifikt: En mann som prøver å flørte med en kvinne ved å oppføre seg slik en kvinne bør når hun skal flørte med en mann vil mislykkes spektakulært. Og selvsagt også motsatt. Grunnen er at flørtingens essens er å vekke et helt bestemt spørsmål hos mottaker: «Gjengjelder vedkommende min interesse? Dette gjenspeiles i at flørting tidligere også ble omtalt som "koketteri": Å henspeile interesse ved å gjøre seg interessant. Og her har vi de to komponentene som til sammen utgjør flørting: På den ene siden å hinte om egen interesse, og på den annen side vekke mottakerens interesse. Poenget med flørting er å få vedkommende interessert og til å samtidig lure på om du er interessert tilbake. Det er helt essensielt å ikke gi svaret. Det er ikke flørting å gå opp til noen og si «Jeg vil ha deg!». Flørtingens innerste vesen er hinting mens man samtidig lar spørsmålet stå åpent. Og kvinner gjør ikke dette ovenfor menn på samme måte som menn gjør det ovenfor kvinner, av to grunner: Kvinner signaliserer ikke egen interesse på samme måte som menn. Kvinner vekker ikke interesse hos menn på samme måte som menn vekker interesse hos kvinner. Så ut over det jeg har skrevet hittil er hvordan kvinner og menn bør gå frem for å flørte egentlig to forskjellige spørsmål. Du spør fra en kvinnes perspektiv, så… Den største feilen du kan gjøre er å la deg fange opp i politisk korrekt bullshit. Hvis du som kvinne skal vekke interessen hos en mann må du spille på hva han tenner på, ned på et primal-nivå, og ikke hva slags ideologisk "riktig" kvinneideal samfunnet har diktet opp for deg å leve opp til i inneværende tiår. Så legg bort "strong independent woman" når du skal flørte, og flytt deg 25 000 år tilbake i tid. Din oppgave er å øke konsentrasjonen av testosteron i blodomløpet hans, og moderne feminisme forårsaker ingenting i den retningen. Det du istedet spiller på er attraktivitet og tilgjengelighet: At du er noe å ville ha, og at du er noe han kanskje kan få. Lykkes du med dette vil det bokstavelig talt kunne måles ved å sammenligne en blodprøve fra ham før og etter. Nei, jeg tuller ikke…! Du skal vekke noe i ham. Noe eldgammelt og primitivt. En lyst på deg som sniker seg opp på ham innenfra uten at han engang merker noe annet enn effekten av det. Attraktivitet spiller du på ved å fremheve det kvinnelige ved deg selv. Veldig mye av dette handler for kvinner om å gjøre maksimalt ut av eget utseende, spesielt gjennom sminke og påkledning. Fremhev de delene av figuren din som menn tenner på, men gjør det litt diskret. Trashy er ikke flørting. Ikke trøkk puppene opp i ansiktet på ham. Du skal lokke og ikke overfalle. Tenk på det hele som erting, og gjør det med et lurt smil. Tilgjengelighet signaliserer du i stor grad via kroppsspråk. Og det er her det blir gøy: En mann kan se på en kvinne og oppfatte interesse fra henne uten å kunne redegjøre for en tøddel av hvordan han vet dette. Det finnes en form for fysisk subkommunikasjon som kvinner gjør ubevisst når de er interessert i en mann, og som en mann ubevisst fanger opp. Denne subkommunikasjonen kan du spille på. Det kanskje mest kjente eksemplet er å holde blikkontakt akkurat litt for lenge, deretter raskt flytte blikket "sjenert" på skrått ned slik at du eksponerer siden av halsen, og til slutt se opp igjen og møte blikket hans igjen med et lite snev av "håpefullt" uttrykk i ansiktet. Et annet kjent eksempel er å nærmest umerkelig bite deg forsiktig i underleppen mens du holder blikkontakt. Et tredje er å forsiktig berøre erogene soner (nei, ikke der…!!!) som ører, hår og lepper med fingrene mens han snakker. Dette signaliserer økt sensitivitet fra blodgjennomstrømning grunnet opphisselse. Et fjerde er å passe på å holde hodet slik at du ser litt opp på ham, eventuelt ved å bøye nakken en smule. Dette kan være vanskelig hvis han er lavere enn deg, eller gå av seg selv hvis han er høyere. Et femte er å passe på å holde øynene litt mer åpne enn du pleier, slik at du ser ut som om du prøver å få med deg alt han sier og gjør. I tillegg bør du holde på et diskret smil, som signaliserer at du synes det er spennende å være sammen med ham. Et sjette er å gi ham litt (men ikke for mye!) i overkant god respons på det han sier. Le litt ekstra av morsomhetene hans og vis at de mer alvorlige tingene han sier er litt ekstra interessante. Det finnes store bøker om seksualisert kroppsspråk. "The Body Language of Dating" av Tonya Reiman er en du kanskje kunne hatt glede av. Men har du disse få punktene på plass burde du egentlig allerede være i boks. … OK, men hva sier du? Dere skal jo ha en samtale, så hva skal du bidra med i flørtende retning? Sannheten er at folk retter altfor mye fokus mot valg av ord, setninger og temaer. Det har faktisk ikke så mye å si! Klart at man bør unngå å diskutere ting som er direkte ekle («Visste du at alle mennesker har midd under øyelokkene?»), men det er vel også relativt åpenbart for de fleste. Som Maya Angelou (og andre) påpekte: Folk glemmer hva du sier, men de husker hvordan du fikk dem til å føle seg. Og det er helt korrekt. Så du kan selvsagt streife innom ett og annet lett seksualisert tema, som å fortelle ett eller annet og i farten f.eks nevne at du "ikke hadde på annet enn en t-skjorte". Men igjen, da er det hva du får ham til å føle som er poenget. Faren er at du lett kan gå litt for langt, særlig med et snev av promille, og plutselig fremstår som tacky eller billig. Så vær ihvertfall forsiktig hvis du skal la ordene dine flørte for deg. Less is more, og dette er virkelig sant ved flørting Endret 24. august 2021 av ClausSaus 1
Gjest Glut Skrevet 24. august 2021 #37 Skrevet 24. august 2021 15 hours ago, AnonymBruker said: Blir dere flau hvis dere har vist litt interesse for noen og dere ikke får helt responsen eller videre initiativ fra den andre, som dere hadde håpet på? Jeg kjenner så veldig på en følelse av å ha driti meg ut hvis jeg viser så mye som litt interesse på en eller annen måte Anonymkode: 27b63...e5a Hvorfor skal man bli flau? Du driter deg ikke ut. Det er den usikkerheten som er problemet. Noen som er så selvsikker at dem tør å drite seg ut er den som lykkes som regel.
Gjest FunnyBoy123 Skrevet 24. august 2021 #38 Skrevet 24. august 2021 Når en dame flørter med meg (på fester/byen), opplever jeg ofte at; - Hun nærmest stirrer inn i sjelen min. - Veldig interessert i alt jeg sier. - Ler mye av vitsene mine (selvom jeg har tørr humor). - Ser på meg og smiler. - Tar på meg (ofte på skulderen eller låret). Hvis jeg sier noe gøy så ler hun, i mens hun lener seg mot meg. - Spør om å dele en drikke. - Gir meg komplimenter. - Spør om å gå en tur sammen. Til slutt : KLINING! 😉
AnonymBruker Skrevet 24. august 2021 #39 Skrevet 24. august 2021 ClausSaus skrev (1 time siden): Less is more Det sa brura også, etter at hun hadde scrollet 6 skjermer nedover på telefonen. Anonymkode: 603bc...3fb 1
ClausSaus Skrevet 24. august 2021 #40 Skrevet 24. august 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det sa brura også, etter at hun hadde scrollet 6 skjermer nedover på telefonen. Anonymkode: 603bc...3fb Husk å etterfylle scrollevæske på mobilen. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå