Gå til innhold

Hvordan flørter man?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Et punkt som ofte listes opp som en grunn til at man er (ufrivillig) singel er at man ikke er god nok til å flørte. 
Jeg vet at dette nok stemmer for meg. Så hva vil det si å flørte? Hvordan gjør man det? 
jeg er sosialt oppegående, men er livredd når det kommer til det å skulle vise interesse på den måten til menn.  Havner fort i å bli kompis-aktig. Sannsynligvis fordi jeg er redd for å blottlegge følelser eller bli avvist. 
hvordan kan jeg flørte/vise interesse på en litt subtil og sjarmerende måte? Ville du som mann tatt det som en flørt dersom du fikk et kompliment? Feks? Hvordan kan man flørte Feks via sosiale medier?

Hilsen ufrivillig livredd singel litt voksen dame

Anonymkode: 27b63...e5a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det bra å «gi litt faen»? Ikke ta det så høytidelig? 

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Ville du som mann tatt det som en flørt dersom du fikk et kompliment?

Jeg ville tenkt tanken ja, så dette er jo en måte å vise interesse på. Det som nok gjør det litt vanskeligere for deg er at menn alltid blir fortalt at de ikke skal tolke vennlighet som flørting, og at menn alltid mistolker. Så til syvende og sist må du nok si det rett ut, men likevel lurt å "varme opp" med komplimenter.

En annen måte å flørte på er å holde på øyekontakt, og smile samtidig. Samt lett berøring på skuldre og slik.

Du må nok si det rett ut at du er interessert før eller siden, men å flørte litt på forhånd er bra!

Anonymkode: c8dd2...7b4

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg ville tenkt tanken ja, så dette er jo en måte å vise interesse på. Det som nok gjør det litt vanskeligere for deg er at menn alltid blir fortalt at de ikke skal tolke vennlighet som flørting, og at menn alltid mistolker. Så til syvende og sist må du nok si det rett ut, men likevel lurt å "varme opp" med komplimenter.

En annen måte å flørte på er å holde på øyekontakt, og smile samtidig. Samt lett berøring på skuldre og slik.

Du må nok si det rett ut at du er interessert før eller siden, men å flørte litt på forhånd er bra!

Anonymkode: c8dd2...7b4

Humor med «undertoner» feks?

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Et punkt som ofte listes opp som en grunn til at man er (ufrivillig) singel er at man ikke er god nok til å flørte. 
Jeg vet at dette nok stemmer for meg. Så hva vil det si å flørte? Hvordan gjør man det? 
jeg er sosialt oppegående, men er livredd når det kommer til det å skulle vise interesse på den måten til menn.  Havner fort i å bli kompis-aktig. Sannsynligvis fordi jeg er redd for å blottlegge følelser eller bli avvist. 
hvordan kan jeg flørte/vise interesse på en litt subtil og sjarmerende måte? Ville du som mann tatt det som en flørt dersom du fikk et kompliment? Feks? Hvordan kan man flørte Feks via sosiale medier?

Hilsen ufrivillig livredd singel litt voksen dame

Du må finne en tøff jente inni deg selv å våge å møte med hjertet i hånda..

Og ja ett kompliment kan være en flørt..men trenger ikke være det..En melding typ.. "jeg lurer på om du har lyst til å drikke en kopp kaffe med meg? Har du isåfall tid i kveld..." er mye bedre og mer målrettet enn subtile meldinger til oss dumme menn🌹

Skrevet
ABM skrev (3 minutter siden):

Og ja ett kompliment kan være en flørt..men trenger ikke være det..En melding typ.. "jeg lurer på om du har lyst til å drikke en kopp kaffe med meg? Har du isåfall tid i kveld..." er mye bedre og mer målrettet enn subtile meldinger til oss dumme menn🌹

Haha. Men som en start da, hvis det feks er en man ikke kjenner, eller vil bli kjent med osv. Funker det ikke litt med mer subtilt, kompliment eller humor med undertoner? For å vekke litt interesse/flørte uten å be på date med en gang lkmsom?

• Liker 1
Skrevet

Ville du som mann tatt det positivt med en slags hyggelig «flørt» Med eksempler fra forrige innlegg, fra en du ikke kjenner? 

Skrevet

Vet ikke hvordan damer flørter, men her er noen tips til ting menn kan si til damer de er interessert i:

"Jasså frøken, hva skal vi to finne på i kveld da?"

"Halla snuppa, så veltrent du ser ut"

"Oi, veldig store mugger"

"Dele en flaske, babe?"

"Jeg liker fyldige lepper som dine"

"Imponerende, er de ekte?"

Anonymkode: 0e7d2...674

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vet ikke hvordan damer flørter, men her er noen tips til ting menn kan si til damer de er interessert i:

"Dele en flaske, babe?"

Seriøst?

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

"Dele en flaske, babe?"

😴

Anonymkode: 97888...6a9

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

"Dele en flaske, babe?"

Spørsmålet er jo hva kan en dame gjøre for å «flørte»?

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Haha. Men som en start da, hvis det feks er en man ikke kjenner, eller vil bli kjent med osv. Funker det ikke litt med mer subtilt, kompliment eller humor med undertoner? For å vekke litt interesse/flørte uten å be på date med en gang lkmsom?

Kan du gi et eksempel på humor med undertone?

Anonymkode: 97888...6a9

• Liker 1
Skrevet

Å flørte er å vise at du ser ham, og at du liker det du ser. 

"Se" i tilfellet flørting betyr å se hele ham (eller henne), både utseende, klesstil, evner, uttrykksmåte, kunnskap, ja, det vedkommende har som du liker. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Spørsmålet er jo hva kan en dame gjøre for å «flørte»?

Riktig..

men jeg tenkte at den del av disse forslagene var nyttige for kvinner også..

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jo hvis mannen ikke vet hvem du er er nok litt subtile meldinger en god start..🌹

Skrevet
ABM skrev (1 time siden):

Hvordan kan man klare å ikke ta alt så høytidelig og overtenke og bekymre seg for om det er teit eller desperat osv å vise interesse for noen? Kjente eller ukjente 

Skrevet
ABM skrev (1 time siden):

Jo hvis mannen ikke vet hvem du er er nok litt subtile meldinger en god start..🌹

Hvordan ville en mann reagert på tilnærming fra en man ikke kjenner da? Er det gøy eller bare teit og plagsomt?

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hvordan ville en mann reagert på tilnærming fra en man ikke kjenner da? Er det gøy eller bare teit og plagsomt?

Det er alltid smigrende🌹

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan kan man klare å ikke ta alt så høytidelig og overtenke og bekymre seg for om det er teit eller desperat osv å vise interesse for noen? Kjente eller ukjente 

Du har bare et liv og det er nå...i morgen er du borte vennen...

Teit? Desperat? Kommer an på øyet som ser..mennesker kommer kun enkeltvis så det er uråd å vite hva hver enkelt tenker....

Vil du ha noe? Gå ut og ta det da!!! Og drit i hva du tror andre tenker..du finner ikke to mennesker som tenker det samme uansett...🌹

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

"Dele en flaske, babe?"

😂😂😂..Bra oppskrift på ting en ikke bør si/skrive..😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...