Gå til innhold

Er det mulig å løpe nå 7te i 20 grader eller er det for varmt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er ikke for varmt til å løpe ute om det er 20 grader... hadde det vært 35 grader, kunne vi ha snakket om at det er "for varmt", men det kommer an på om man jogger i skyggen, solen og om man får hydrert seg nok. En relativt kort tur bør uansett ikke være noe problem. Skal du løpe Maraton ville jeg vært mer forsiktig, men ikke ved 20 grader. 20 grader er perfekt joggetemp!

Anonymkode: dffae...f36

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er ikke for varmt til å løpe ute om det er 20 grader... hadde det vært 35 grader, kunne vi ha snakket om at det er "for varmt", men det kommer an på om man jogger i skyggen, solen og om man får hydrert seg nok. En relativt kort tur bør uansett ikke være noe problem. Skal du løpe Maraton ville jeg vært mer forsiktig, men ikke ved 20 grader. 20 grader er perfekt joggetemp!

Anonymkode: dffae...f36

Merker man stor forskjell på 20 og 25 ? For prøvde å jogge sist og da var det 25... orka ikke i et hele tatt. 

Anonymkode: dea8c...b9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Merker man stor forskjell på 20 og 25 ? For prøvde å jogge sist og da var det 25... orka ikke i et hele tatt. 

Anonymkode: dea8c...b9d

Ja, det er stor forskjell. Men det kommer jo og an på dagsformen din, luftfuktighet og andre ting. Noen ganger virker noe som et ork, andre ganger ikke. "For varmt" er det uansett ikke. Du svetter gjerne mer når det er veldig varmt, så få i deg noe salt (f.eks potetgull;) men kanskje ikke så lurt om du vil gå ned i vekt da).

Anonymkode: dffae...f36

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 grader er da ingen problem. Kort shorts, teknisk t-skjorte, kjør.

Anonymkode: 08c5b...d80

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drikkebelte og en liten pose med potetgull så skal det gå fint det😊 

Anonymkode: 48553...6d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Merker man stor forskjell på 20 og 25 ? For prøvde å jogge sist og da var det 25... orka ikke i et hele tatt. 

Anonymkode: dea8c...b9d

Jeg merker stor forskjell på 20 og 25 grader.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo bare å prøve, og snu om det ikke går. Heldig du er! Her er det 7 grader og regn og tåke! Og har vært det en uke! 🙈

Anonymkode: 630a9...121

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å jogge i varmen, men da mener jeg 25-30 grader. Da er jeg mindre stiv. 20 grader er ikke "for varmt". 

Anonymkode: 76d8c...b25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel veldig genetisk hvor godt man tåler varme uten å venne seg til det, men etter tre uker i varmen vil de fleste kunne løpe i 30 grader. Personlig har jeg få problemer i varmen, selv uten tilvenning. Drikker sakte en liter før jeg jogger og tar ikke med meg vann. Kan gjøre det samme i Syden. Fordelen er at man både blir brun og kan trene samtidig. Slipper å kaste bort tiden på en brygge eller en strand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...