Gå til innhold

Farmen 2021 - TV2 - Ingen spoiling!

Ctrl

Anbefalte innlegg

Thorvald og  Kåre er nære der inne, og han så hvordan sistnevnte vokste på å vinne sin første tvekamp, jeg tror det var grunnen til andrekjempe valget, han unte Kåre mestringsfølelsen av å vinne en god fight helt til målstreken. Nå heier jeg på Kåre.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17.11 skrev (4 minutter siden):

Føler jeg er den eneste som ikke heier på Kåre. Jeg holder en knapp på Mama G, hun har vokst veldig på meg.

Hun er den som minst fortjener å vinne!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaeols skrev (12 timer siden):

Det er flaut å se på Simon og Tonje , oppfører seg som småunger. Men snart er de heldigvis ferdig. Kåre vinnner nok Farmen. 

Jeg er så drit lei de to….snork! 
Bra Simon måtte igjennom en tvekamp da, omsider! 
Men Tonje har seglet seg igjennom hele oppholdet med sabotasje og uten å løfte en finger. Om hun kommer langt eller i verste fall vinner er det iallefall veldig ufortjent. 

Nå når Thorvald er ute er det KUN Kåre som er en verdig vinner. Evt Daniel. Hadde likt å sett han komme fra Torpet og tatt rotta på hele gjengen 😀

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sizz- skrev (10 minutter siden):

Jeg er så drit lei de to….snork! 
Bra Simon måtte igjennom en tvekamp da, omsider! 
Men Tonje har seglet seg igjennom hele oppholdet med sabotasje og uten å løfte en finger. Om hun kommer langt eller i verste fall vinner er det iallefall veldig ufortjent. 

Nå når Thorvald er ute er det KUN Kåre som er en verdig vinner. Evt Daniel. Hadde likt å sett han komme fra Torpet og tatt rotta på hele gjengen 😀

Det er jo et spill, så at hun har klart seg så langt viser jo at hun spiller spillet godt og er like mye verdig som alle andre som står igjen til slutt. Det er ikke noen regler for hva en eventuell vinner av farmen skal ha gjort eller ikke gjort. Det gammeldagse synet må vi snart legge fra oss. Helt greit å ikke like noen, men husk at dette er tv (klipp og lim), man ser bruddstykker av en dag, det er et spill, de lever under helt andre forhold. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (8 minutter siden):

Det er jo et spill, så at hun har klart seg så langt viser jo at hun spiller spillet godt og er like mye verdig som alle andre som står igjen til slutt. Det er ikke noen regler for hva en eventuell vinner av farmen skal ha gjort eller ikke gjort. Det gammeldagse synet må vi snart legge fra oss. Helt greit å ikke like noen, men husk at dette er tv (klipp og lim), man ser bruddstykker av en dag, det er et spill, de lever under helt andre forhold. 

Jo men jeg synes at man som finalist skal kunne ha minst en tvekampseier bak seg. Har du vunnet en tvekamp da har du kjempet for plassen din. Å vri seg unna er ikke å kjempe. Heller ikke verdig en vinner av konkurransen synes jeg.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er kjempedumt at Thorvald gikk ut. Jeg heiet på han. Synes han er en fin fyr på flere plan.

De andre så på han som den største konkurrenten, men selv virket han ikke å ha særlig tro på seg selv - særlig som førstekjempe. Herlighet, det var jo superjevnt! Kåre slo alt han makta og lå rett ut, men Thorvald hadde jo nesten fått alle ned han også. Manglet bare et par-tre slag på de to siste. 

Forstår ikke helt hvorfor han ikke valgte Daniel og satset på kunnskap 🤷‍♀️ Som han sa selv så kunne jo det vært en fin øvelse til finalen. Eller tror dere Daniel hadde valgt melkespann eller tautrekking? Blir jo hypotetisk, men om Thorvald egentlig ønsket seg kunnskap så forstår jeg ikke hvorfor han valgte Kåre.  

Nå håper jeg Daniel vinner. Kåre fortjener det han også, men spørs om han når opp. Hadde bært kult om en fra Torpet vant 😊

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler alle er super fan av Mama G..🤣 skjønner meg søren ikke på den dama, hun virker for å si det rett ut, både merkelig, rar og skummel👀 og når hun ble valgt som førstekjempe av Grethe så tror jeg hun helt på ekte ble ganske pissed når hun reiste seg og gikk å bare var kjempe raaar etterpå👀😂

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig synd at Thorvald røk, jeg synes han hadde vært den mest verdige vinneren.
Kåre er også en verdig vinner, men jeg tror ikke han har sjans i en kunnskapskonkurranse til slutt.

Jeg håper for alt i verden at IKKE Simon, Tonje eller Heidi Young vinner!

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaeols skrev (4 timer siden):

Det var nok avtalt på forhånd, som mye er i Farmen. Det er nok produksjonen som styrer det meste. Utrolig trist at Thorvald er ute. En flott mann. Håper nå at Kåre vinner., 

Da skal jeg komme med tidenes forutsigelse når det gjelder et fremtidig innlegg fra noen her i tråden; «om en dame vinner farmen er det helt sikkert rigget av produksjonen.»

Eller noe i den dur…. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lin skrev (1 time siden):

Synes det er kjempedumt at Thorvald gikk ut. Jeg heiet på han. Synes han er en fin fyr på flere plan.

De andre så på han som den største konkurrenten, men selv virket han ikke å ha særlig tro på seg selv - særlig som førstekjempe. Herlighet, det var jo superjevnt! Kåre slo alt han makta og lå rett ut, men Thorvald hadde jo nesten fått alle ned han også. Manglet bare et par-tre slag på de to siste. 

Forstår ikke helt hvorfor han ikke valgte Daniel og satset på kunnskap 🤷‍♀️ Som han sa selv så kunne jo det vært en fin øvelse til finalen. Eller tror dere Daniel hadde valgt melkespann eller tautrekking? Blir jo hypotetisk, men om Thorvald egentlig ønsket seg kunnskap så forstår jeg ikke hvorfor han valgte Kåre.  

Nå håper jeg Daniel vinner. Kåre fortjener det han også, men spørs om han når opp. Hadde bært kult om en fra Torpet vant 😊

Thorvald gav uttrykk for etterpå at han burde valgt Daniel. Og det tror jeg også hadde vært lurt. Daniel virket avmagret siste uka før finaleuka og da blir muskler sure fort. Kunnskap? Tja. Thorvald hadde nok ståkontroll på gårdsboka. Lesing og memorering er jo hele livet hans. Nå røk Thorvald uten å få bevist i en konkurranse annet enn at han er rå i slegge. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carmen67 skrev (7 minutter siden):

Da skal jeg komme med tidenes forutsigelse når det gjelder et fremtidig innlegg fra noen her i tråden; «om en dame vinner farmen er det helt sikkert rigget av produksjonen.»

Eller noe i den dur…. 

Det er din mening, jeg mener noe annet. Men det blir ingen dame som vinner Farmen. Kåre vinner nok. Noen får problemer i hinderløypa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartland skrev (16 minutter siden):

Veldig synd at Thorvald røk, jeg synes han hadde vært den mest verdige vinneren.
Kåre er også en verdig vinner, men jeg tror ikke han har sjans i en kunnskapskonkurranse til slutt.

Jeg håper for alt i verden at IKKE Simon, Tonje eller Heidi Young vinner!

Heidi Young bør ikke vinne, veldig usympatisk. Tenker bare på seg selv. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Thorvald har hatt en alvorlig skulderskade, og da han fikk vite at Daniel mest sannsynlig ville velge melkespann, så ble det Kåre. 

( fra intervju med Thorvald på tv2.no) 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, jaeols said:

Det var nok avtalt på forhånd, som mye er i Farmen. Det er nok produksjonen som styrer det meste. Utrolig trist at Thorvald er ute. En flott mann. Håper nå at Kåre vinner., 

Håper det samme som deg. Har funnet ut at jeg tror kun jeg skal gidde å ofre tid på å se kampene istedet for alt det andre. Litt oppgitt over at mine favoritt går ut en etter en. 🤔😅😇

Hadde ikke Thorvald og Kåre til favoritter, men det endret seg. De ble mine store favoritter underveis. ❤

Synes at både Kåre og Thorvald er så jordnære hyggelige personligheter 🥰

Føler meg som en idiot som vil slutte å se bare fordi mine favoritter går ut en etter en. 😇Men slik er det bare 😅. Unner uansett premie og seier til den som vinner altså, uansett hvem, men orker knappt å se videre med tanke på at jeg har mine favoritter som ser ut til å ikke bli vinnere. ❤

Endret av Eloise12345
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, jaeols said:

Heidi Young bør ikke vinne, veldig usympatisk. Tenker bare på seg selv. 

Kåre er en verdig vinner tenker jeg. 🥰.  Han virker ikke høy på seg selv. ❤ Det liker jeg. 

Har fortsatt ikke sett gårsdagens episoder. Mest av alt fordi jeg var ute å reiste. Men ville hoppet til laptopen å sett det med en gang om det så ut til å gå mot seier for mine favoritter 😅. Fikk plutselig god tid. 🤣

Endret av Eloise12345
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jaeols skrev (1 time siden):

Det er din mening, jeg mener noe annet. Men det blir ingen dame som vinner Farmen. Kåre vinner nok. Noen får problemer i hinderløypa. 

Så får vi håpe på to kvinner i hinderløypa😉

Endret av Carmen67
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Carmen67 said:

Så får vi håpe på to kvinner i hinderløypa. 

Hvis det blir en kvinne som går videre så håper jeg på Mama-G 

Endret av Eloise12345
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (1 minutt siden):

Hvis det blir to kvinner som går videre så håper jeg på Mama-G og Heidi Young. 

Måtte den beste vinne🥇

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier egentlig på Kåre, men tror dessverre han ryker på kunnskap. Det er alltid kunnskapskonkurranse i finaleuka og Kåre har ikke engang lest i gårdsboka. I tillegg har han uttalt at han har store lese og skrivevansker (i et intervju med kamera helt i starten så sa han bl.a at han fikk fritak i engelsk pga lærevansker) Han er heller ikke stø på matlaging, og det bruker å være matlaging i finaleuka

Mye kunnskap kan man tilegne seg gjennom fysiske oppgaver, men i gårdsboka står det f.eks viktige hendelser på forskjellige årstall. Og mye annet man rett og slett må pugge. 

Så pga det så tror jeg Daniel kommer til å vinne, 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...