Gå til innhold

Farmen 2021 - TV2 - Ingen spoiling!

Ctrl

Anbefalte innlegg

Adobyen skrev (1 time siden):

Noen som skal glane på tirsdagens episode av farmen kl 3 på tv2play sammen med meg?

Ja, jeg så det kl 3. Søvnløse netter innimellom......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Carolini skrev (5 timer siden):
  Skjul innhold

Morsom hinderløype, litt av hvert der;) Sykt imponert av Heidi Young! Synes de fire som er der nå fortjener det, men kjipt at Kåre røk ut.

Spoiler

Det var jo to konkurranser han hadde liten sjanse til å vinne i... De fleste Kunnskapsspørsmålene var jo rent pugg🤦‍♀️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, jaeols said:

Tonje fortjener ikke å være i finalen, men hun ryker på Tirsdag. 

Jeg tror at seieren vil gå til en av de to i turtelparet som jeg bruker å kalle de. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carmen67 skrev (12 timer siden):

Med mindre du har sneket i skogene rundt farmen med kikkerten din en viss uke, er det vel ingen grunn for denne ekstreme skråsikkerheten din? Den begynner å bli suspekt og det virker som du veit noe vi andre ikke veit…

Du må ikke bli sur, dette ert bare reality, at damene ryker er som forventet. Ser ut fra det vi har sett at Heidi Young og Mama G  får problemer. Men vi får se i kveld. Det blir spennende. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaeols skrev (1 time siden):

Du må ikke bli sur, dette ert bare reality, at damene ryker er som forventet. Ser ut fra det vi har sett at Heidi Young og Mama G  får problemer. Men vi får se i kveld. Det blir spennende. 

Enda godt du også synes det blir spennende, gitt at utfallet ikke er avgjort når man følger med på lineær tv. Det andre påstanden din er ren hersketeknikk, men deg om det…

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Så kjekt at Daniel og Heidi Young er videre, og som et stikk til visse folk så er der to damer videre 😄 Jeg fikk så vondt av Tonje når hun ble disket, hun var jo som en duracellkanin! Uansett om jeg ikke heier på henne så var jeg veldig imponert :) Bra jobbet til alle som vant i dagens episode :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jaeols skrev (2 timer siden):

Hvordan er det som forventet at damene ryker? Hva slags logikk baserer du det på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (39 minutter siden):
  Skjul innhold

Så kjekt at Daniel og Heidi Young er videre, og som et stikk til visse folk så er der to damer videre 😄 Jeg fikk så vondt av Tonje når hun ble disket, hun var jo som en duracellkanin! Uansett om jeg ikke heier på henne så var jeg veldig imponert :) Bra jobbet til alle som vant i dagens episode :)

Spoiler

Er tonje ute? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carmen67 skrev (2 timer siden):

Enda godt du også synes det blir spennende, gitt at utfallet ikke er avgjort når man følger med på lineær tv. Det andre påstanden din er ren hersketeknikk, men deg om det…

Du skjønner hva jeg mener, ikke spill uvitende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 time siden):
  Skjul innhold

Spoiler

Jeg synes Tonje (og reglene) fikk altfor fritt spillerom gitt at dette er en hinderløype og ikke svømmeløype. Så helt greit at hun ble diska. Men sprek som tusen var hun! Å ryke på kunnskap med ikke å vite navnene på kyrne var skikkelig fortjent. Altså, disse kyrne hadde personlighet og var med på mye moro disse ti ukene. Hvordan er det mulig å ikke kunne navnene på dem? Statene i USA var drøyt, men tenker Thorvald drar seg i skjegget av frustrasjon nå når han ser at de ikke klarer å svare.   

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jaeols skrev (På 29.11.2021 den 15.40):

Tonje fortjener ikke å være i finalen, men hun ryker på Tirsdag. 

Hun fortjener det like mye som alle andre som er igjen. Herlighet. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaeols skrev (23 timer siden):

Du skjønner at de to damene ryker nå? Må ikke være rakettforsker for å skjønne det. 

Skjønner ikke hva du kan ha så imot mennesker du aldri har møtt. Virkelig spesielt. Tror jeg hadde skrudd av tvn om det påvirket meg så mye.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 timer siden):

Hvordan er det som forventet at damene ryker? Hva slags logikk baserer du det på?

Gudene vet. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra ukesoppdraget gikk bra! Alltid bra når siste oppdrag blir godkjent og deltakerne får det de trenger av mat før finaleuken. Var vanskelig å tenke seg hvem Thorvald ville velge. Skjønner at han valgte den han har kjent lengst og kanskje hadde mer mulighet til å vinne over. 

Sykt artig marked! Når var sist de fikk så mye mat? Daniel var dødsbra i det eplespillet! Hadde ikke han "forrige" Daniel også en konkurranse med epler i vannet i fjor men med motstander? 

Glad det endelig ble Slegge, som ikke har vært brukt i år.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galen King skrev (3 minutter siden):

Bra ukesoppdraget gikk bra! Alltid bra når siste oppdrag blir godkjent og deltakerne får det de trenger av mat før finaleuken. Var vanskelig å tenke seg hvem Thorvald ville velge. Skjønner at han valgte den han har kjent lengst og kanskje hadde mer mulighet til å vinne over. 

Sykt artig marked! Når var sist de fikk så mye mat? Daniel var dødsbra i det eplespillet! Hadde ikke han "forrige" Daniel også en konkurranse med epler i vannet i fjor men med motstander? 

Glad det endelig ble Slegge, som ikke har vært brukt i år.

Var det han som krangla så mye med Inger Cecilie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tonje i hinderløypa er hands down det dummeste og noe av mest urettferdige jeg noen gang har sett. Skulle faen meg bare mangle at hun ble disket.

Endret av Jr.Garcon
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...