elien Skrevet 30. november 2021 #2281 Del Skrevet 30. november 2021 Adobyen skrev (1 time siden): Noen som skal glane på tirsdagens episode av farmen kl 3 på tv2play sammen med meg? Ja, jeg så det kl 3. Søvnløse netter innimellom...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 30. november 2021 #2282 Del Skrevet 30. november 2021 Carolini skrev (5 timer siden): Skjul innhold Morsom hinderløype, litt av hvert der;) Sykt imponert av Heidi Young! Synes de fire som er der nå fortjener det, men kjipt at Kåre røk ut. Spoiler Det var jo to konkurranser han hadde liten sjanse til å vinne i... De fleste Kunnskapsspørsmålene var jo rent pugg🤦♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eloise12345 Skrevet 30. november 2021 #2283 Del Skrevet 30. november 2021 (endret) 21 hours ago, jaeols said: Tonje fortjener ikke å være i finalen, men hun ryker på Tirsdag. Jeg tror at seieren vil gå til en av de to i turtelparet som jeg bruker å kalle de. Endret 30. november 2021 av Eloise12345 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 30. november 2021 #2284 Del Skrevet 30. november 2021 Carmen67 skrev (12 timer siden): Med mindre du har sneket i skogene rundt farmen med kikkerten din en viss uke, er det vel ingen grunn for denne ekstreme skråsikkerheten din? Den begynner å bli suspekt og det virker som du veit noe vi andre ikke veit… Du må ikke bli sur, dette ert bare reality, at damene ryker er som forventet. Ser ut fra det vi har sett at Heidi Young og Mama G får problemer. Men vi får se i kveld. Det blir spennende. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen67 Skrevet 30. november 2021 #2285 Del Skrevet 30. november 2021 jaeols skrev (1 time siden): Du må ikke bli sur, dette ert bare reality, at damene ryker er som forventet. Ser ut fra det vi har sett at Heidi Young og Mama G får problemer. Men vi får se i kveld. Det blir spennende. Enda godt du også synes det blir spennende, gitt at utfallet ikke er avgjort når man følger med på lineær tv. Det andre påstanden din er ren hersketeknikk, men deg om det… 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 30. november 2021 #2286 Del Skrevet 30. november 2021 Spoiler Så kjekt at Daniel og Heidi Young er videre, og som et stikk til visse folk så er der to damer videre 😄 Jeg fikk så vondt av Tonje når hun ble disket, hun var jo som en duracellkanin! Uansett om jeg ikke heier på henne så var jeg veldig imponert Bra jobbet til alle som vant i dagens episode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 30. november 2021 #2287 Del Skrevet 30. november 2021 jaeols skrev (2 timer siden): Du må ikke bli sur, dette ert bare reality, at damene ryker er som forventet. Ser ut fra det vi har sett at Heidi Young og Mama G får problemer. Men vi får se i kveld. Det blir spennende. Hvordan er det som forventet at damene ryker? Hva slags logikk baserer du det på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turjenta_95 Skrevet 30. november 2021 #2288 Del Skrevet 30. november 2021 Cid skrev (39 minutter siden): Skjul innhold Så kjekt at Daniel og Heidi Young er videre, og som et stikk til visse folk så er der to damer videre 😄 Jeg fikk så vondt av Tonje når hun ble disket, hun var jo som en duracellkanin! Uansett om jeg ikke heier på henne så var jeg veldig imponert Bra jobbet til alle som vant i dagens episode Spoiler Er tonje ute? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 30. november 2021 #2289 Del Skrevet 30. november 2021 Turjenta_95 skrev (2 minutter siden): Skjul innhold Er tonje ute? Spoiler Hun vant på kunnskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 30. november 2021 #2290 Del Skrevet 30. november 2021 Carmen67 skrev (2 timer siden): Enda godt du også synes det blir spennende, gitt at utfallet ikke er avgjort når man følger med på lineær tv. Det andre påstanden din er ren hersketeknikk, men deg om det… Du skjønner hva jeg mener, ikke spill uvitende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 30. november 2021 #2291 Del Skrevet 30. november 2021 jaeols skrev (7 minutter siden): Du skjønner hva jeg mener, ikke spill uvitende. Du trenger ikke å bli ufin.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen67 Skrevet 30. november 2021 #2292 Del Skrevet 30. november 2021 Cid skrev (1 time siden): Skjul innhold Så kjekt at Daniel og Heidi Young er videre, og som et stikk til visse folk så er der to damer videre 😄 Jeg fikk så vondt av Tonje når hun ble disket, hun var jo som en duracellkanin! Uansett om jeg ikke heier på henne så var jeg veldig imponert Bra jobbet til alle som vant i dagens episode Spoiler Jeg synes Tonje (og reglene) fikk altfor fritt spillerom gitt at dette er en hinderløype og ikke svømmeløype. Så helt greit at hun ble diska. Men sprek som tusen var hun! Å ryke på kunnskap med ikke å vite navnene på kyrne var skikkelig fortjent. Altså, disse kyrne hadde personlighet og var med på mye moro disse ti ukene. Hvordan er det mulig å ikke kunne navnene på dem? Statene i USA var drøyt, men tenker Thorvald drar seg i skjegget av frustrasjon nå når han ser at de ikke klarer å svare. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cas12 Skrevet 30. november 2021 #2293 Del Skrevet 30. november 2021 Jeg har sett dagens episode, og syns den var så som så, Gleder meg likevel masse til imorgen 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 30. november 2021 #2294 Del Skrevet 30. november 2021 jaeols skrev (På 29.11.2021 den 15.40): Tonje fortjener ikke å være i finalen, men hun ryker på Tirsdag. Hun fortjener det like mye som alle andre som er igjen. Herlighet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 30. november 2021 #2295 Del Skrevet 30. november 2021 jaeols skrev (23 timer siden): Du skjønner at de to damene ryker nå? Må ikke være rakettforsker for å skjønne det. Skjønner ikke hva du kan ha så imot mennesker du aldri har møtt. Virkelig spesielt. Tror jeg hadde skrudd av tvn om det påvirket meg så mye. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 30. november 2021 #2296 Del Skrevet 30. november 2021 Cid skrev (4 timer siden): Hvordan er det som forventet at damene ryker? Hva slags logikk baserer du det på? Gudene vet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruspus Skrevet 30. november 2021 #2297 Del Skrevet 30. november 2021 Var en slik vannhinderløype vanlig på gårdsbruk for hundre år siden? 😏 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galen King Skrevet 30. november 2021 #2298 Del Skrevet 30. november 2021 Bra ukesoppdraget gikk bra! Alltid bra når siste oppdrag blir godkjent og deltakerne får det de trenger av mat før finaleuken. Var vanskelig å tenke seg hvem Thorvald ville velge. Skjønner at han valgte den han har kjent lengst og kanskje hadde mer mulighet til å vinne over. Sykt artig marked! Når var sist de fikk så mye mat? Daniel var dødsbra i det eplespillet! Hadde ikke han "forrige" Daniel også en konkurranse med epler i vannet i fjor men med motstander? Glad det endelig ble Slegge, som ikke har vært brukt i år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 30. november 2021 #2299 Del Skrevet 30. november 2021 Galen King skrev (3 minutter siden): Bra ukesoppdraget gikk bra! Alltid bra når siste oppdrag blir godkjent og deltakerne får det de trenger av mat før finaleuken. Var vanskelig å tenke seg hvem Thorvald ville velge. Skjønner at han valgte den han har kjent lengst og kanskje hadde mer mulighet til å vinne over. Sykt artig marked! Når var sist de fikk så mye mat? Daniel var dødsbra i det eplespillet! Hadde ikke han "forrige" Daniel også en konkurranse med epler i vannet i fjor men med motstander? Glad det endelig ble Slegge, som ikke har vært brukt i år. Var det han som krangla så mye med Inger Cecilie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jr.Garcon Skrevet 30. november 2021 #2300 Del Skrevet 30. november 2021 (endret) Tonje i hinderløypa er hands down det dummeste og noe av mest urettferdige jeg noen gang har sett. Skulle faen meg bare mangle at hun ble disket. Endret 30. november 2021 av Jr.Garcon 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå