AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2021 #61 Skrevet 19. oktober 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Feirer ikke halloween. Det er noe stort, kommersielt tull!! Anonymkode: 7d98d...94b Og det er ikke jul, bryllup, konfirmasjoner....? Selvfølgelig, man kan jo velge å aldri markere noe. Men det er et ganske trist liv. Anonymkode: eec56...658
IreneUtålmodig Skrevet 21. oktober 2021 #62 Skrevet 21. oktober 2021 Setter ut et falskt gresskar med ledlys inni (så det holder hele kvelden). Har det artig med å finne godteri til knaskerne, sender gubben og 2 av ungene ut på godis runden. Når jeg tenker over det så kjøpte gubben et stearing lys med ledlys forrige halloween 🤔
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #63 Skrevet 23. oktober 2021 IreneUtålmodig skrev (På 21.10.2021 den 22.57): Setter ut et falskt gresskar med ledlys inni (så det holder hele kvelden). Har det artig med å finne godteri til knaskerne, sender gubben og 2 av ungene ut på godis runden. Når jeg tenker over det så kjøpte gubben et stearing lys med ledlys forrige halloween 🤔 Jeg og! Kjøpte gresskarlykt hos Power. Det var tilbud på det. Anonymkode: 4d676...5bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå