Gå til innhold

Noen som er kjent på SiS Sportssenter?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For ikke lenge siden meldte jeg meg inn hos SiS Sportssenter i Stavanger, og hadde nylig min første treningsøkt der. Men det jeg ikke klarte å finne helt ut av er hvordan man kommer seg opp til "performance"-avdelingen. Jeg kunne ikke se noen trapp som gikk opp. Jeg synes heller ikke det er så gøy å gå frem og tilbake for å lete. Jeg kunne selvfølgelig spurt noen som jobbet der, men det var ikke egentlig nødvendig på akkurat den treningsøkten jeg hadde. Jeg er også redd for at det er veldig tydelig, og det bare er jeg som er en elendig leter. Men uansett, er det tilfeldigvis noen her inne som trener eller har trent på SiS som kan prøve å forklare meg hvordan jeg finner den avdelingen?

Anonymkode: 2e425...16e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ikke en trapp innerst i gangen? Og skilting på veggen? Ellers er det bare å spørre de ansatte, det er mange nye folk der nå, og det er bare naturlig at folk er usikre på hvor ting er. Har ikke trent der selv på noen år, så husker ikke helt hvor alle trappene er 😅

Anonymkode: 11e12...bb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Er det ikke en trapp innerst i gangen? Og skilting på veggen? Ellers er det bare å spørre de ansatte, det er mange nye folk der nå, og det er bare naturlig at folk er usikre på hvor ting er. Har ikke trent der selv på noen år, så husker ikke helt hvor alle trappene er 😅

Anonymkode: 11e12...bb2

Det er i hvert fall en trapp nedover der. Kan være det er en som går oppover også, men da la jeg ikke merke til den. Skal prøve å psyke meg opp før spørre hvis jeg ikke ser den neste gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått på SiS Stavanger jevnlig i et år. Det er en trapp som begynner i underetasjen, ved spinningrommet, som har utgang både i den vanlige styrkeetasjen og performance etasjen. Denne trappen har du også tilgang til ved den grå døren i styrkeetasjen ved speilene/vektene/manualene. Eller så er det alltids et alternativ å spørre personalet. Det er derfor de er der 😊

Anonymkode: b1e2d...3cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har gått på SiS Stavanger jevnlig i et år. Det er en trapp som begynner i underetasjen, ved spinningrommet, som har utgang både i den vanlige styrkeetasjen og performance etasjen. Denne trappen har du også tilgang til ved den grå døren i styrkeetasjen ved speilene/vektene/manualene. Eller så er det alltids et alternativ å spørre personalet. Det er derfor de er der 😊

Anonymkode: b1e2d...3cf

Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke en trapp nærme resepsjonen også? Er en trapp på hver side av lokalet. Noen år siden jeg trente der, men hvis man ikke må innom garderoben er det kjappest å gå via trappen nærme resepsjonen. Hvis de ikke har endret der da. :)

Det er null stress å be om en omvisning da! Det kan være lurt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...