Gå til innhold

Takk for meg


Tunique

Anbefalte innlegg

Opplever stadig at admin er ute å sensurerer innlegg som ikke passer deres synspunkter. Jeg mener det er viktig å vise flere sider av en sak.

I går delte jeg en link (fra New York Times) som omhandlet bøtlegging av virksomheter som serverte uvaksinerte. Skulle tro dette var en troverdig kilde, men også denne tråden ble slettet.

Jeg er aldri ufin med andre, og respekterer at vi kan ha ulike meninger. Men er som sakt lei av admins økende sensurering mot innlegg som ikke passer deres narrativ. 

Takk for meg.

Endret av Tunique
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flott at KG tar grep om konspirasjonsteoretikere, vaksine-motstandere og andre gærninger. Hold dere til Facebook og andre lukkete grupper. 
 

Takk KG 👍🏼

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AllahBallah skrev (53 minutter siden):

Flott at KG tar grep om konspirasjonsteoretikere, vaksine-motstandere og andre gærninger. Hold dere til Facebook og andre lukkete grupper. 
 

Takk KG 👍🏼

At restauranter osv. i flere land kan bli bøtelagt for å slippe inn uvaksinerte er ingen konspirasjonsteori, bla Frankrike,Israel, og muligens Australia har /får denne «loven». Det er jo bare å finne nyheter fra det aktuelle landet og lese tiltakene som lages der. New york har jo eget helsepass nå og innbyggere uten vaksinepass kan ikke gå på kafe,kino osv. Det er dette mange er imot. Segregering og lite rettigheter for folk som takker nei til en injeksjon.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er flyttet til Ris og ros.

@Tunique, din tråd ble fjernet fordi du i hovedinnlegg lenker til Breitbart, et nettsted som ikke KG ønsker å assosieres med. Temaet behandling av uvaksinerte kan gjerne diskuteres, men innlegg med vaksineskepsis blir fjernet. 

Lomvi, mod.

Endret av Lomvi
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lomvi skrev (2 timer siden):

Tråden er flyttet til Ris og ros.

@Tunique, din tråd ble fjernet fordi du i hovedinnlegg lenker til Breitbart, et nettsted som ikke KG ønsker å assosieres med. Temaet behandling av uvaksinerte kan gjerne diskuteres, men innlegg med vaksineskepsis blir fjernet. 

Lomvi, mod.

Linket også til New York Times, som dekket samme nyhet. Var ikke det godt nok for dere? Men uansett, ferdig med Kvinneguiden. Fortsett sensuren deres dere😉

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tunique skrev (9 timer siden):

Opplever stadig at admin er ute å sensurerer innlegg som ikke passer deres synspunkter. Jeg mener det er viktig å vise flere sider av en sak.

I går delte jeg en link (fra New York Times) som omhandlet bøtlegging av virksomheter som serverte uvaksinerte. Skulle tro dette var en troverdig kilde, men også denne tråden ble slettet.

Jeg er aldri ufin med andre, og respekterer at vi kan ha ulike meninger. Men er som sakt lei av admins økende sensurering mot innlegg som ikke passer deres narrativ. 

Takk for meg.

Godt råd fra ei som har vært utestengt flere ganger pga kritikk til korona..slutt å diskture korona. Hold deg til seksualitet og størrelse på penis og Only fans og incel så holder du en stund her inne. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bente1234 skrev (2 timer siden):

Godt råd fra ei som har vært utestengt flere ganger pga kritikk til korona..slutt å diskture korona. Hold deg til seksualitet og størrelse på penis og Only fans og incel så holder du en stund her inne. 

Og telletråder. For guds skyld, ikke glem telletrådene. Telletrådene er selve eksistensgrunnlaget for Kvinneguiden (ofte kalt Telleguiden av vittige sjeler).

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sensuren som har foregått siden mars 2020 hadde fått Goebbels til å trekke på smilebåndet.. Farlig retning å gå i for samfunnet

Sitter på restaurant presis nå, og innser at dette er et privilegium jeg muligens ikke vil ha i nærmeste fremtid.
Winston Smith, jeg ønsker virkelig ikke å leve i din verden...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

rips & vaniljesaus skrev (14 timer siden):

Og telletråder. For guds skyld, ikke glem telletrådene. Telletrådene er selve eksistensgrunnlaget for Kvinneguiden (ofte kalt Telleguiden av vittige sjeler).

Aldri skjønt det der eller fortell noe uinteressant 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...