Gå til innhold

Blueberry - min livsstilsendring

*blueberry*

Anbefalte innlegg

Pasifica skrev (5 minutter siden):

Det var nytt for meg. Hvordan gjorde du det da? Kult å høre :) Var den god på smak? 

Brukte crockpot express. Lot den stå i 9 timer og da ble det ganske mild naturell smak, kan sikkert stå en time til neste gang for litt mer syrlig smak. Den blir veldig lik yoghurten man baserer den på (jeg brukte Synnøve gresk yoghurt), men jeg silte den så den ble veldig tykk fordi jeg har savnet skikkelig tykk yoghurt ❤️. Må nevnes at jeg spiste yoghurt med bær og frø til frokost i dag og måtte spare halve porsjonen til senere, den metter godt 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*blueberry* skrev (7 minutter siden):

Brukte crockpot express. Lot den stå i 9 timer og da ble det ganske mild naturell smak, kan sikkert stå en time til neste gang for litt mer syrlig smak. Den blir veldig lik yoghurten man baserer den på (jeg brukte Synnøve gresk yoghurt), men jeg silte den så den ble veldig tykk fordi jeg har savnet skikkelig tykk yoghurt ❤️. Må nevnes at jeg spiste yoghurt med bær og frø til frokost i dag og måtte spare halve porsjonen til senere, den metter godt 😅

Hørtes veldig godt ut :) Deilig å få det til akkurat slik man ønsker det. Bra jobba 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pasifica skrev (1 time siden):

Hvordan har helgen din vært @*blueberry* ? :)

Den har vært fin, men litt chill ☺️. Litt mer utskeielser denne helga pga litt mer sosialliv, men det er det verdt. Sosiallivet mitt det siste året har vært dårlig pga helsa. Utskeielsene har vært så små mengder at det ser ut til at kroppen klarer å balansere seg igjen, det er en del år siden så jeg er veldig fornøyd med det. Tviler på at det er noen stor endring på vekta i morgen for trening er det ikke blitt mye av hele uka 😅. Håper på en skikkelig gåtur i morgen i sol! Synes det har vært gruelig kaldt i det siste og det har nok påvirket lavterskelaktiviteten 🥶.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Endret av *blueberry*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...