Gå til innhold

Hva syntes dere om folk som leser Document?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det er ganske viktig å lese nyheter fra flere sider og ikke bare NRK, VG og Dagbladet.

Document er f.eks. ikke tilbakeholdne med den type informasjon som de andre avisene ofte ikke nevner med et ord, på den andre siden så synes jeg lefler for mye med konspirasjonsteorier. 

Anonymkode: 9cbdc...bfb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mest "imponert" over kommentarfeltene deres 😆 Bare kortskaller. En løgnblogg.

• Liker 2
  • Nyttig 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Forståelig siden de tar opp en del åpenbare fakta andre aviser ikke tør å røre. Problemet er at debatten rundt innvandring er så politisk, men innvandring er ikke bare positivt eller bare negativt. Man må kunne ta opp begge deler i like stor grad.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
StovnerJune skrev (På 2.6.2023 den 0.02):

Forståelig siden de tar opp en del åpenbare fakta andre aviser ikke tør å røre. Problemet er at debatten rundt innvandring er så politisk, men innvandring er ikke bare positivt eller bare negativt. Man må kunne ta opp begge deler i like stor grad.

Signerer denne 😃

Anonymkode: c1b30...032

AnonymBruker
Skrevet

Tilbakestående og uinteressante

Anonymkode: e2829...8c7

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tullinger som ikke tror på det alle vet. De tenker selv, og er ikke hjernevaska og inkluderende som oss og alle andre som tenker som oss. Konspifolk! Freppere, og tilbakestående i forhold til oss som inkluderer alle. 

Anonymkode: 97e62...ebb

AnonymBruker
Skrevet

Måtte innom document idag. hvorfor? Fordi jeg søkte på google for å finne ut hvilket stoff det var snakk om på Bøler. Alle medier sier ingenting, hvilket stoff det er betyr mye for hva vi snakker om. Det kunne f.eks være forberedelser til et terrorangrep, og hvem vet hvilken gruppe det kunne være rettet mot i disse tider....

Mediene bør i det minste selv om de eventuelt ikke vet stoffet ha med kontekst hva slags stoffer har relevanse og er ellers brukt i kriminelle miljøer på denne måten

Ikke tving meg inn på document !

Anonymkode: 5ff29...083

• Liker 1
Skrevet

Har ikkje noko formeining om personane som er lesarar, men nettsida er shady og spekulativ

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Måtte innom document idag. hvorfor? Fordi jeg søkte på google for å finne ut hvilket stoff det var snakk om på Bøler. Alle medier sier ingenting, hvilket stoff det er betyr mye for hva vi snakker om. Det kunne f.eks være forberedelser til et terrorangrep, og hvem vet hvilken gruppe det kunne være rettet mot i disse tider....

Mediene bør i det minste selv om de eventuelt ikke vet stoffet ha med kontekst hva slags stoffer har relevanse og er ellers brukt i kriminelle miljøer på denne måten

Ikke tving meg inn på document !

Anonymkode: 5ff29...083

Politiet sier de ikke vil ut med hvilket stoff det er av hensyn til etterforskningen. Det som betyr mest er vel kanskje å få tatt de som evt. står bak? At du får stillet din nysgjerrighet er en god del mindre viktig akkurat nå mens etterforskningen pågår.

Anonymkode: c225d...0bb

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var innom Document i går for å lese om knivstikkingen i Frankrike der flere barn ble skadet, andre medier opplyste ikke om at gjerningsmannen var en syrisk "flyktning" som først hadde fått opphold hos søta bror i øst og dermed kunne bevege seg fritt innenfor Schengen.

Anonymkode: 9cbdc...bfb

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...