Tough cookie Skrevet 11. juli 2023 #161 Del Skrevet 11. juli 2023 Klarer hun å spise moreller da når hun har så ekstreme smerter i halsen? Det hadde ikke jeg klart med en vanlig halsbetennelse engang. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carabilla Skrevet 11. juli 2023 #162 Del Skrevet 11. juli 2023 (endret) Tough cookie skrev (1 time siden): Klarer hun å spise moreller da når hun har så ekstreme smerter i halsen? Det hadde ikke jeg klart med en vanlig halsbetennelse engang. Reagerer mer på at hun valser rundt på sykehuset i kun nattskjorte, går inn i kapellet og spiller piano uten å kle på seg...det blir brukt av mange og av folk som sørger...da kommer man ikke halvnaken inn der....mye rart. Man bruker vanlig klær og iallefall bukse eller shorts når man går ute blandt andre folk på sykehuset. Endret 11. juli 2023 av Carabilla 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 12. juli 2023 #163 Del Skrevet 12. juli 2023 Tough cookie skrev (7 timer siden): Klarer hun å spise moreller da når hun har så ekstreme smerter i halsen? Det hadde ikke jeg klart med en vanlig halsbetennelse engang. Hun har vel vondt utenpå halsen ikke i halsen som halsbetennelse slik jeg har forstått det. Vil tro hun uansett blir medisinert tilstrekkelig, slik at hun kan spise/spise myke ting. Da pasientene trenger næring for at kroppen skal få energi til å jobbe seg frisk. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinkabell Skrevet 12. juli 2023 #164 Del Skrevet 12. juli 2023 Shila90 skrev (20 timer siden): Peritonsillær abscess er ubehagelig og vondt ja. Ingen tvil om det. Ikke så uvanlig å oppleve heller. Det unnskylder dog ikke hennes oppmerksomhetsbehov, og egosentriske fremtoning. Godt hun fikk sminke nå da, så ting blir litt lettere.. Fjerna henne i dag, så følger ikke med videre 😅 Har hun sagt det er diagnosen? Eller kan abcessen være forårsaket av kjevefiller? Ser hun er blå der, og det er ikke en helt uvanlig komplikasjon til fillers. Slik jeg har forstått det er byllen på utsiden….. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 12. juli 2023 #165 Del Skrevet 12. juli 2023 Godt hun er bedre, men hun burde vist seg uten filter. Det filteret hun bruker er fælt. Ser tydelig hvor store ducklipsa er. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 12. juli 2023 #166 Del Skrevet 12. juli 2023 Carabilla skrev (10 timer siden): Reagerer mer på at hun valser rundt på sykehuset i kun nattskjorte, går inn i kapellet og spiller piano uten å kle på seg...det blir brukt av mange og av folk som sørger...da kommer man ikke halvnaken inn der....mye rart. Man bruker vanlig klær og iallefall bukse eller shorts når man går ute blandt andre folk på sykehuset. Hun er jo vant til å bruke minikorte kjoler og vise mye av kroppen, så da er ikke en sykehusskjorte "halvnaken" for henne.... 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carabilla Skrevet 12. juli 2023 #167 Del Skrevet 12. juli 2023 Tough cookie skrev (1 time siden): Hun er jo vant til å bruke minikorte kjoler og vise mye av kroppen, så da er ikke en sykehusskjorte "halvnaken" for henne.... Det er jo noe helt annet... Nattskjorte/ nattkjole bruker man jo om natta når man skal sove eller ligge i senga...kjole/ minikjole bruker man ute blandt folk....selv om d er et sykehus så går man ikke rundt i bare nattskjorta ute blandt folk. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet 12. juli 2023 #168 Del Skrevet 12. juli 2023 Tough cookie skrev (1 time siden): Hun er jo vant til å bruke minikorte kjoler og vise mye av kroppen, så da er ikke en sykehusskjorte "halvnaken" for henne.... Men hun burde ha folkeskikk nok til å ta hensyn til andre. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carabilla Skrevet 12. juli 2023 #169 Del Skrevet 12. juli 2023 baremeg skrev (5 minutter siden): Men hun burde ha folkeskikk nok til å ta hensyn til andre. Enig i dette her...man går ikke på butikken i nattkjole heller, selv om man er vandt til å gå i kjole. Er man i form til å gå ut av senga , så kler man på seg. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ville91 Skrevet 12. juli 2023 #170 Del Skrevet 12. juli 2023 Tinkabell skrev (4 timer siden): Har hun sagt det er diagnosen? Eller kan abcessen være forårsaket av kjevefiller? Ser hun er blå der, og det er ikke en helt uvanlig komplikasjon til fillers. Slik jeg har forstått det er byllen på utsiden….. Hun blei vel blå etter sykehuset prøvde å tappe den. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shila90 Skrevet 12. juli 2023 #171 Del Skrevet 12. juli 2023 Tinkabell skrev (7 timer siden): Har hun sagt det er diagnosen? Eller kan abcessen være forårsaket av kjevefiller? Ser hun er blå der, og det er ikke en helt uvanlig komplikasjon til fillers. Slik jeg har forstått det er byllen på utsiden….. Nå følger jeg henne ikke videre, så vet ikke helt hva som har blitt sagt eller ikke sagt, men forstod det som at det startet som en halsbetennelse/forkjølelse? Uten å være bastant, så fikk jeg inntrykk av at hun hadde en «innvendig» byll 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 14. juli 2023 #172 Del Skrevet 14. juli 2023 Er hun ikke sykemeldt? Nå reklamerer hun for det ene og andre via sykesengen. Ser hun fikk spm om hva hun gjorde for å bli innlagt så lenge. Var flere som slet som ikke fikk sykehusplass. "Kjendiser" blir nok prioritert først ser det ut som. Damen burde logget av og tatt det med ro, mener jeg. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 14. juli 2023 #173 Del Skrevet 14. juli 2023 Xstrella skrev (1 minutt siden): Er hun ikke sykemeldt? Nå reklamerer hun for det ene og andre via sykesengen. Ser hun fikk spm om hva hun gjorde for å bli innlagt så lenge. Var flere som slet som ikke fikk sykehusplass. "Kjendiser" blir nok prioritert først ser det ut som. Damen burde logget av og tatt det med ro, mener jeg. Ærlig talt. Hun kom inn som øyeblikkelig hjelp, alle som trenger det, får det, og vær trygg på at de sender henne hjem så raskt de kan. 18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 14. juli 2023 #174 Del Skrevet 14. juli 2023 Fjugur skrev (5 minutter siden): Ærlig talt. Hun kom inn som øyeblikkelig hjelp, alle som trenger det, får det, og vær trygg på at de sender henne hjem så raskt de kan. Joda men damen sprader rundt i kirken og på kino. Så syk hun var då burde hun holdt sengen og skrudd av mobilen. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbi_ Skrevet 14. juli 2023 #175 Del Skrevet 14. juli 2023 Xstrella skrev (7 timer siden): Joda men damen sprader rundt i kirken og på kino. Så syk hun var då burde hun holdt sengen og skrudd av mobilen. En crp på over 300 krever innleggelse. Hun ble ikke lagt inn fordi hun er kjendis 🤦♀️ 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 15. juli 2023 #176 Del Skrevet 15. juli 2023 (endret) Bibbi_ skrev (12 timer siden): En crp på over 300 krever innleggelse. Hun ble ikke lagt inn fordi hun er kjendis 🤦♀️ Endret 15. juli 2023 av Xstrella Feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 15. juli 2023 #177 Del Skrevet 15. juli 2023 Beklager sitering, fikk ikke slettet. Jeg er målløs og sier ikke mer. Trykker ikke innpå snap lengre. 🙈🙊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 15. juli 2023 #178 Del Skrevet 15. juli 2023 Xstrella skrev (På 14.7.2023 den 14.17): Joda men damen sprader rundt i kirken og på kino. Så syk hun var då burde hun holdt sengen og skrudd av mobilen. Har du lagt på sykehus noen gang? Jeg lå 2 uker på sykehus pga infeksjon et kne etter en operasjon. Når formen ble bedre var det digg og komme seg ut av sykehusrommet. Jeg gikk ned i kafeen og gikk på nærbutikken og handlet. Mobilen ble min redning for og holde kontakten med arbeidskollegaer, slekt og venner. Jeg hadde 200 i ctp og var ikke så fysisk dårlig. De legger en pasient inn når risikoen for og få sepsis er stor pga infeksjon samme hvor. De ansatte på sykehus vil at en pasient skal være mye oppe for og holde kroppen i gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 16. juli 2023 #179 Del Skrevet 16. juli 2023 Heartgirl skrev (På 15.7.2023 den 14.32): Har du lagt på sykehus noen gang? Jeg lå 2 uker på sykehus pga infeksjon et kne etter en operasjon. Når formen ble bedre var det digg og komme seg ut av sykehusrommet. Jeg gikk ned i kafeen og gikk på nærbutikken og handlet. Mobilen ble min redning for og holde kontakten med arbeidskollegaer, slekt og venner. Jeg hadde 200 i ctp og var ikke så fysisk dårlig. De legger en pasient inn når risikoen for og få sepsis er stor pga infeksjon samme hvor. De ansatte på sykehus vil at en pasient skal være mye oppe for og holde kroppen i gang. Nei har ikke det. Bra formen stiger raskt med behandling. 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 16. juli 2023 #180 Del Skrevet 16. juli 2023 Hva skjedde med henne og kjæresten nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå