blå Skrevet 11. august 2021 #1 Del Skrevet 11. august 2021 Hei Jeg mener jeg tidligere har vært innom et forum på nettet som kun handlet om håndarbeid (søm, strikking, hekling m.m) Er det noen som vet om det finnes noe slik der ute? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter7 Skrevet 11. august 2021 #2 Del Skrevet 11. august 2021 Ravelry.com er et internasjonalt strikke-og heklenettsted med forumsfunksjon. (Jeg vet det fantes et norsk håndarbeidsforum en gang i tiden, men det var relativt lite aktivitet der da jeg ble medlem). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #3 Del Skrevet 11. august 2021 De norske forumene som fantes for strikking er i hvert fall enten utdødde eller helt nedlagt. Ting flytta seg over til Facebook og Facebookgrupper, delvis Instagram og Snapchat. Veldig synd, jeg foretrekker forum. Anonymkode: 84890...338 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2021 #4 Del Skrevet 11. august 2021 Jeg brukte Crafster masse før, men vet ikke om det finnes lenger. Sist jeg sjekka var det ganske dødt. Synes ikke facebookgrupper blir det samme, vil gjerne ha tips om forum hvis det finnes. Anonymkode: bd032...eb6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blå Skrevet 11. august 2021 Forfatter #5 Del Skrevet 11. august 2021 Takk for svar. Jeg liker også forum bedre enn facebook og blogger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå