Gå til innhold

Forskjellsbehandling

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Akkurat sånn er det her og! Vi har alltid stilt og opp hjulpet med alt! Men ikke datteren. Det føles så urettferdig!Og vi bor 2min unna alle sammen. Trist at det skal være sånn. Håper dere finner ut av det og er sammen om å kutte ut evt menneske! 

Anonymkode: 04410...fdd

I fare for å høres litt hovmodig ut så må jeg bare si at jeg innerst inne ikke tror at vi kan finne ut av dette. Jeg tror ikke de andre ser at dette er et problem. Jeg skulle ønske at noen satt med en fasit og bare kunne fortelle meg hva jeg skal gjøre for ordne dette, men vi begynner å innse at dette ikke bare gjelder oss og at det å ta opp et slikt tema ikke er bare bare. Jeg tror at det ville blitt fult rabalder og at både svigermor og svigerdatter hadde valgt hverandre fremfor oss. Jeg vil jo egentlig ikke at de skal velge, jeg vil jo bare at de også husker på meg og mine barn/mann. At vi også blir inkludert. Jeg er nok en person som er veldig familiekjær. I min familie har vi alltid hatt et godt forhold. Vi stikker innom hverandre ofte, har respekt for hverandre og inkl. hverandre. Derfor så er det så sårt når man føler seg oversett, forbigått og mindre viktig. 

Anonymkode: afe95...7f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...