Gjest gjest1 Skrevet 16. oktober 2005 #21 Del Skrevet 16. oktober 2005 Koss går det med planlegginga? Skjedd noko nytt i det siste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 18. oktober 2005 #22 Del Skrevet 18. oktober 2005 Hei vennen! Åssen gikk det på visningen idag? Er spent jeg! Gleder meg så fryktleieg til å se inni det nye huset se Jeg er bedt på et slags party imorgen, det er med smykker og kort. Vil du være med eller?Gadde vært koselig, kanskje vi finner nor til brudestasen tenkte jeg! Silje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. november 2005 #23 Del Skrevet 1. november 2005 Er det noko liv her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. november 2005 #24 Del Skrevet 30. november 2005 Korleis går det med deg for tida? Skjedd noko nytt? Eg er hektisk opptatt med eksamenar for tida, men om ei veke er eg tilbake for fullt, og skal kose meg med bryllupsplanlegging saman med mannen min i heile juleferien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lúthien Skrevet 1. desember 2005 #25 Del Skrevet 1. desember 2005 Pssst!! Gjettetråd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. desember 2005 #26 Del Skrevet 12. desember 2005 Hei søta!!! :kys_2: Lenge siden sist! Koss står det til med deg? Eg har endeleg fått juleferie (dvs. arbeid på matbutikken kvar dag), så eg skal nok få tid til litt meir KG og bryllupsplanlegging i løpet av jula tenker eg! Gledar meg! Har vore fælt med KG-nekt.. Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. desember 2005 #27 Del Skrevet 12. desember 2005 Hei søta!!! :kys_2: Lenge siden sist! Koss står det til med deg? Eg har endeleg fått juleferie (dvs. arbeid på matbutikken kvar dag), så eg skal nok få tid til litt meir KG og bryllupsplanlegging i løpet av jula tenker eg! Gledar meg! Har vore fælt med KG-nekt.. Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 12. desember 2005 #28 Del Skrevet 12. desember 2005 Hva skjer da vennen? Gleder meg til du får deg internett igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. januar 2006 #29 Del Skrevet 8. januar 2006 Er det liv i deg vennen!?? Kontroll over bryllups-planlegginga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 25. mai 2006 #30 Del Skrevet 25. mai 2006 Hei... Ikke at du er her inne å besøker dagboken din for ofte, men jeg tenkte jeg skulle si lyjje til med bryllupet på lørdag! Da er dagen din her! Gleder meg vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå