AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #41 Skrevet 6. august 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg som lager styr? Anonymkode: a2ecd...967 Ja. Men jeg tviler på at jeg kan få deg til å se det selv ved å lese det du akkurat skrev. Anonymkode: d8404...a16 12
Drizzt Skrevet 6. august 2021 #42 Skrevet 6. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): For å si det sånn. Jeg kjenner jeg er veldig på nippet til å gå. Jeg har tatt dette opp med han ørtiogførti ganger at det hadde vært fint om han kom å satt seg sammen med meg i sofaen. Det er kun jeg som spør, og ofte får jeg nei. I ste før hun kom så spør jeg om han vil sitte sammen med meg, er litt uff og akk, så sier jeg «Okey, bare drit i det» så sier han «jooooda, bare ordne plass til meg du» så sier jeg «hadde vært fint om du kom å satt deg sammen med meg av eget initiativ. Jeg døler meg ikke viktig. Så sier han at jeg lager drama. Han har laget så mye styr, forandrer seg å skal bestemme alt når jenta er her, at jeg har endret helt synspunkt på både han og henne. Anonymkode: a2ecd...967 Da virker det som at det er feil familie du har gått inn og at det er best for alle at du går ut av den. 11
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #43 Skrevet 6. august 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): For å si det sånn. Jeg kjenner jeg er veldig på nippet til å gå. Jeg har tatt dette opp med han ørtiogførti ganger at det hadde vært fint om han kom å satt seg sammen med meg i sofaen. Det er kun jeg som spør, og ofte får jeg nei. I ste før hun kom så spør jeg om han vil sitte sammen med meg, er litt uff og akk, så sier jeg «Okey, bare drit i det» så sier han «jooooda, bare ordne plass til meg du» så sier jeg «hadde vært fint om du kom å satt deg sammen med meg av eget initiativ. Jeg døler meg ikke viktig. Så sier han at jeg lager drama. Han har laget så mye styr, forandrer seg å skal bestemme alt når jenta er her, at jeg har endret helt synspunkt på både han og henne. Anonymkode: a2ecd...967 Hans datter vil ALLTID komme først. Selvfølgelig vil han tilbringe tid med henne når det er samvær, det er ikke rakettforskning. Dette burde du ha tenkt på før du gikk inn i forholdet. Anonymkode: 84f02...ede 15
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #44 Skrevet 6. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hans datter vil ALLTID komme først. Selvfølgelig vil han tilbringe tid med henne når det er samvær, det er ikke rakettforskning. Dette burde du ha tenkt på før du gikk inn i forholdet. Anonymkode: 84f02...ede Dette. ‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️‼️ Anonymkode: 4385f...d77 9
Gjest Alterego666 Skrevet 6. august 2021 #45 Skrevet 6. august 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Okey? 😂 å dette vet du da eller? Anonymkode: a2ecd...967 OG dette vet du da, (komma) eller. Bare hyggelig!
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #47 Skrevet 6. august 2021 Du reagerer på at han ikke kommer og setter seg i sofaen med deg, men når han spør om du vil sitte sammen med ham (og datteren) så er det feil? Jeg oppfatter det som om han rakte ut en hånd til deg. Anonymkode: acb78...df7 26
CrazyCatLady2500 Skrevet 6. august 2021 #48 Skrevet 6. august 2021 Synes ikke barn (eller voksne) skal blande seg i diskusjoner - men i det tilfellet her så gjorde hun vel strengt tatt ikke det? Hun ville bare vekk fra en ubehagelig stemning? 12
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #49 Skrevet 6. august 2021 Er du veldig imot dette barnet generelt, ts? Og er du av oppfatning av at barn skal sees, men ikke høres? Høres i alle fall veldig slik ut. Anonymkode: a3a42...ef4 13
lillevill Skrevet 6. august 2021 #50 Skrevet 6. august 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): For å si det sånn. Jeg kjenner jeg er veldig på nippet til å gå. Jeg har tatt dette opp med han ørtiogførti ganger at det hadde vært fint om han kom å satt seg sammen med meg i sofaen. Det er kun jeg som spør, og ofte får jeg nei. I ste før hun kom så spør jeg om han vil sitte sammen med meg, er litt uff og akk, så sier jeg «Okey, bare drit i det» så sier han «jooooda, bare ordne plass til meg du» så sier jeg «hadde vært fint om du kom å satt deg sammen med meg av eget initiativ. Jeg døler meg ikke viktig. Så sier han at jeg lager drama. Han har laget så mye styr, forandrer seg å skal bestemme alt når jenta er her, at jeg har endret helt synspunkt på både han og henne. Anonymkode: a2ecd...967 "okey, bare drit i det" er vel hinting som betyr noe ala dette "jeg er lei meg nå fordi jeg savner mer egentid med deg. jeg føler meg ikke sett og respektert." Da får han sjansen til å forstå deg, gi deg tilbakemeldinger ( kanskje han også ikke føler seg respektert ? ) Det er mye lettere for menn å fatte direkte tilbakemeldinger, og da blir de også flinkere til å si ifra. Jeg anbefaler samtaler hvor begge er respektfulle ovenfor hverandre. jeg synes IKKE det er positivt å dra krangelen over til uka når barnet er der. og går man inn i et forhold hvor en ene parten har barn så må man ta hensyn til barnet og barnet blir sett først. helst av begge. 5
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #51 Skrevet 6. august 2021 Det du beskriver her TS er ikke å blande seg inn i diskusjonen. Anonymkode: 20599...b23 15
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #52 Skrevet 6. august 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Selvfølgelig er det greit! Det er faren hennes!! Hvorfor skal alle stemødre svartmale stebarna som fanden selv?! Anonymkode: 4385f...d77 Når ble én hysterisk gal dame til alle stemødre? Det er to ting jeg virkelig misliker her på forumet, og det er: 1. Damer som skjærer alle stemødre over én kam og nærmest legger dem for hat uansett hva de sier og gjør 2. Hysterisk gale damer (eller i noen tilfeller teite forumtroll) som skriver sånne her innlegg og bygger opp under denne horrible stemødre-generaliseringen Ta dere sammen!!! Anonymkode: f946b...b96 16
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #53 Skrevet 6. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Når ble én hysterisk gal dame til alle stemødre? Det er to ting jeg virkelig misliker her på forumet, og det er: 1. Damer som skjærer alle stemødre over én kam og nærmest legger dem for hat uansett hva de sier og gjør 2. Hysterisk gale damer (eller i noen tilfeller teite forumtroll) som skriver sånne her innlegg og bygger opp under denne horrible stemødre-generaliseringen Ta dere sammen!!! Anonymkode: f946b...b96 Du må virkelig være blind hvis du ikke har lest hauger med tråder her der stemødre påpeker alle mulige slags feil med stebarna sine. Anonymkode: 4385f...d77 15
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #54 Skrevet 6. august 2021 Jeg synes du skal smelle i og si ifra til kjæresten din! Si at hun får slutte å blande seg, si at du synes det er kjipt og at du forventer at hun skjerper seg! Anonymkode: 8e640...d41 1
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #55 Skrevet 6. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg synes du skal smelle i og si ifra til kjæresten din! Si at hun får slutte å blande seg, si at du synes det er kjipt og at du forventer at hun skjerper seg! Anonymkode: 8e640...d41 Lol, på hvilken måte blandet jenta seg inn i samtalen? Anonymkode: 4385f...d77 7
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #56 Skrevet 6. august 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): "så sier jeg at det har jeg egentlig ikke særlig lyst til." sa du. Jeg ville for barnets skyld ha tatt en hvit løgn og sagt ja, for å forsøke å bidra til at det skulle være god stemning der mens barnet er på samvær hos dere. Og dere bør finne andre tidspunkter å ta slike diskusjoner (som kan føre til dårlig stemning) på (dvs aldri rett før barnet skal komme og ikke mens barnet er der), slik at det ikke blir dårlig stemning mellom dere voksne mens barnet er der. Anonymkode: 09cd8...fb9 Dette! Anonymkode: 9e17a...b75 6
DritKrenka Skrevet 6. august 2021 #57 Skrevet 6. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg synes du skal smelle i og si ifra til kjæresten din! Si at hun får slutte å blande seg, si at du synes det er kjipt og at du forventer at hun skjerper seg! Anonymkode: 8e640...d41 Helt enig. Da kanskje han tar til vettet og kaster ut TS, både for sin egen og datteren sin del. 16
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #58 Skrevet 6. august 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Lol, på hvilken måte blandet jenta seg inn i samtalen? Anonymkode: 4385f...d77 Shhh..!! forsøker å få TS til å vise sitt ekte ansikt til mannen i historien sånn at denne stakkars 12 åringen kan slippe å leve med steheks for resten av livet her.. Anonymkode: 8e640...d41 9
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #59 Skrevet 6. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Shhh..!! forsøker å få TS til å vise sitt ekte ansikt til mannen i historien sånn at denne stakkars 12 åringen kan slippe å leve med steheks for resten av livet her.. Anonymkode: 8e640...d41 Oi sorry 🤐 Anonymkode: 4385f...d77 3
AnonymBruker Skrevet 6. august 2021 #60 Skrevet 6. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du må virkelig være blind hvis du ikke har lest hauger med tråder her der stemødre påpeker alle mulige slags feil med stebarna sine. Anonymkode: 4385f...d77 Så fordi en haug med tråder her inne handler om gale stemødre, så gjelder det alle stemødre? Tenker du likt om andre grupper også? I så fall kan vi konkludere med at alle menn er bitre incels eller hater kvinner, ut i fra at vi har en haug tråder om det på forumet. Vi kan også konkludere med at alle kvinner er i dårlige forhold, siden vi har en haug med tråder om om det på forumet. Eller at alle som er skeptiske til koronavaksinen er sten hakke gale konspirasjonsteoretikere. Osv osv. Å definere verden ut ifra et forum der noen få roper høyere enn alle andre, de fleste deler ting de ikke er fornøyde med, og man faktisk aldri vet hvem som skjuler seg bak innlegg er, er temmelig fordomsfullt. Jeg står for det jeg sa til TS (og andre gale stemødre/nettroll) og sneversynte/fordomsfulle kvinner; skjerp dere! Anonymkode: f946b...b96 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå