Gå til innhold

Nei for HELVETE! De skal droppe 50km fordi kvinner er for late

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Så fordi kvinnelige kappgangere er for late til å gå 50km, så skal de droppe hele øvelsen fra OL. Fy FAEN altså.

Anonymkode: 4e1a0...9d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jaja er vel noen hofter som er glad for det da

Anonymkode: f97a4...410

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Så fordi kvinnelige kappgangere er for late til å gå 50km, så skal de droppe hele øvelsen fra OL. Fy FAEN altså.

Blir du oppriktig lei deg fordi du ikke får se 3-4 timer med noen som ser ut som de har det travelt med å komme seg på do? Eller bruker du det bare som en unnskyldning for å spre kvinnehat?

Anonymkode: ce600...4d9

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

OL er i all hovedsak en samling med merkelige idretter som får vise seg frem hvert 4 år.Men selv om man forventer å se merkelige idretter tar kappgang kaka, en merkeligere idrett finnes ikke. Det eneste jeg kunne tenke meg som ville vært merkeligere var om hinking på ett ben ble OL-gren.

Anonymkode: 16b31...1b4

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

OL er i all hovedsak en samling med merkelige idretter som får vise seg frem hvert 4 år.Men selv om man forventer å se merkelige idretter tar kappgang kaka, en merkeligere idrett finnes ikke. Det eneste jeg kunne tenke meg som ville vært merkeligere var om hinking på ett ben ble OL-gren.

50 km hinking kunne faktisk imponert meg, men de skulle hinket på samme bein hele tiden altså. Kan sette opp noen hindere også som de skal hoppe over.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Regner med du selv er latere enn de som er med i OL. Så er nok ikke latskap som er problemet her du.

Anonymkode: 7d53d...2a3

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jaja er vel noen hofter som er glad for det da

Anonymkode: f97a4...410

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Blir du oppriktig lei deg fordi du ikke får se 3-4 timer med noen som ser ut som de har det travelt med å komme seg på do? Eller bruker du det bare som en unnskyldning for å spre kvinnehat?

Anonymkode: ce600...4d9

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Regner med du selv er latere enn de som er med i OL. Så er nok ikke latskap som er problemet her du.

Anonymkode: 7d53d...2a3

Ehm, frøkner 🙄 50km kappgang er OLs høydepunkt. Øvelsen blir populært kalt dødsmarsjen. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 123 eller noe

Så kappgang i går kveld for første gang i hele mitt liv, tror jeg aldri har ledd så mye av sport før. Så rart det ser ut, som om de skyndter seg til do som en annen her skrev 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ehm, frøkner 🙄 50km kappgang er OLs høydepunkt. Øvelsen blir populært kalt dødsmarsjen. 

Ehm, nei. Kun høydepunkt for de som er interessert i kappgang, altså ikke så mange. 

Slutt å kall de du er uenig med frøkner. 

Anonymkode: 713ff...c9d

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kappgang er tidenes mest ubrukelige og uforståelige øvelse. Alle andre idrettsøvelser går ut på å gjøre noe bra, og det meste kan føres tilbake til egenskaper og evner som er gode å ha for overlevelse i tidligere tiders jakt og krig: Løpe raskt, sikte godt, løfte tungt, kaste langt, hoppe høyt, smidighet, utholdenhet, reaksjonsevne m.m. 

Midt oppi alt dette er det så noen som har funnet ut at det skal konkurreres i å raskest mulig uten å ta det naturlige steget videre til å begynne å løpe, som man naturlig nok ville gjøre i en presset situasjon i virkeligheten. Totalt latterlig og uforståelig. (Og da har jeg ikke engang nevnt hvordan det ser ut.) 

Anonymkode: 0612f...408

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kappgang er tidenes mest ubrukelige og uforståelige øvelse. Alle andre idrettsøvelser går ut på å gjøre noe bra, og det meste kan føres tilbake til egenskaper og evner som er gode å ha for overlevelse i tidligere tiders jakt og krig: Løpe raskt, sikte godt, løfte tungt, kaste langt, hoppe høyt, smidighet, utholdenhet, reaksjonsevne m.m. 

Midt oppi alt dette er det så noen som har funnet ut at det skal konkurreres i å raskest mulig uten å ta det naturlige steget videre til å begynne å løpe, som man naturlig nok ville gjøre i en presset situasjon i virkeligheten. Totalt latterlig og uforståelig. (Og da har jeg ikke engang nevnt hvordan det ser ut.) 

Anonymkode: 0612f...408

Det er det som gjør kappgang til både idrett og kunst. Hvem som helst kan løpe, men å gå fortest mulig, trenger man en sterk psyke og disiplin for å gjøre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.8.2021 den 3.42):

Jeg vil påstå at Synkronsvømming er flere hakk merkligere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 2021-8-5 den 23.55):

Bare latterlig uansett, ser ut som de har driti på seg alle mann 😅

Anonymkode: 8052f...cd1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 5.8.2021 den 23.55):

Hvem kommer til å savne den øvelsen?😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 6.8.2021 den 9.40):

Du er ikke riktig navla. 

Anonymkode: 0b76f...d6e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Blomsterpotta skrev (På 6.8.2021 den 3.51):

50 km hinking kunne faktisk imponert meg, men de skulle hinket på samme bein hele tiden altså. Kan sette opp noen hindere også som de skal hoppe over.

😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det står ingenting om at det er pga kvinners latskap. 

Anonymkode: 84899...594

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her bør mange sette seg inn i hva denne sporten dreier seg om og ikke minst krever av utøverne. Selv hevder dere dere  kun i flåseri.

Anonymkode: 4d264...add

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...