Gå til innhold

Noen eksempler på bra tinder-biografer? Hva vil dere damer ha i bioen?

Alpelue

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg er en mann på 43 som leter etter damer på tinder. Jeg lurer på hva som er lurt og skrive i bioen

Hva er det dere damer liker å høre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Saph skrev (Akkurat nå):

Kommer an på hva du er ute etter. Er det bare ligging så liker vi å høre det. 

Ja, men da minimerer sjansen seg for at man får svar. Man får også svar fra damer som sikkert ha vært borte på mange andre menn. Målet er sex, men spillet sier at man skal late som man er interessert i forhold. Så fort jeg har fått ligget med noen så ghoster jeg de. Jeg har egentlig dame så jeg kan ikke ha noe seriøst forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alpelue skrev (1 minutt siden):

Ja, men da minimerer sjansen seg for at man får svar. Man får også svar fra damer som sikkert ha vært borte på mange andre menn. Målet er sex, men spillet sier at man skal late som man er interessert i forhold. Så fort jeg har fått ligget med noen så ghoster jeg de. Jeg har egentlig dame så jeg kan ikke ha noe seriøst forhold.

Hvorfor spør du da hva kvinner liker å høre når du ikke bryr deg om hva vi liker å høre? Vi liker å høre sannheten. Så enkelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saph skrev (1 minutt siden):

Hvorfor spør du da hva kvinner liker å høre når du ikke bryr deg om hva vi liker å høre? Vi liker å høre sannheten. Så enkelt. 

Jeg mente hva dere likte å høre for at man kan få match. Ærlighet til en kvinne er farlig det blir brukt mot en i neste krangel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alpelue skrev (2 minutter siden):

Jeg mente hva dere likte å høre for at man kan få match. Ærlighet til en kvinne er farlig det blir brukt mot en i neste krangel

Men å lyve, utnytte og så ghoste er trygt tenker du? Er nok av gærne damer som ikke har noen problemer med å gjøre livet ditt til et helvete for mindre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Saph skrev (Akkurat nå):

Men å lyve, utnytte og så ghoste er trygt tenker du? Er nok av gærne damer som ikke har noen problemer med å gjøre livet ditt til et helvete for mindre. 

De har jo ikke tilgang til min private informasjon og tinder avslører ingenting. Damene lyver de også ved å bruke sminke etc. Vet det ikke er helt greit, men jeg ligger med de bare en gang så det ikke oppstår følelser. Hva mener du med gærne damer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alpelue skrev (På 3.8.2021 den 18.47):

Jøss, du er jammen en skatt! 

Troll.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...