AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #1 Del Skrevet 3. august 2021 Vi kjenner alle til de konvensjonelle splittene: Fullkropp, Overkropper/Underkropp,, Pull/Push, Pull/Push/Legs, Bryst & Rygg/Bein/Skuldre & Armer, Bro-split, etc. Men er det noen som trener noen ukonvensjonelle splitter? 🙂 Anonymkode: 7b2db...2f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august 2021 #2 Del Skrevet 4. august 2021 Hmmm lister du ikke opp de fleste her da? Hva annet kan man gjøre? Anonymkode: 906a8...d92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. august 2021 #3 Del Skrevet 5. august 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hmmm lister du ikke opp de fleste her da? Hva annet kan man gjøre? Anonymkode: 906a8...d92 Nei, jeg lister bare opp de mest konvensjonelle. Anonymkode: 7b2db...2f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifr Skrevet 7. august 2021 #4 Del Skrevet 7. august 2021 AnonymBruker skrev (På 3.8.2021 den 7.48): Vi kjenner alle til de konvensjonelle splittene: Fullkropp, Overkropper/Underkropp,, Pull/Push, Pull/Push/Legs, Bryst & Rygg/Bein/Skuldre & Armer, Bro-split, etc. Men er det noen som trener noen ukonvensjonelle splitter? 🙂 Anonymkode: 7b2db...2f8 Sånn som hva da, for eksempel? Høyre side en dag, venstre side den andre dagen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 8. august 2021 #5 Del Skrevet 8. august 2021 Det må være noen som gjør det. Synd jeg ikke trener mer styrke, men jeg trener veldig ukonvensjonelt når det kommer til kardio og oppnår god effekt av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå