Gå til innhold

frisør, trondheim


Gjest på-tide-med-en-klipp

Anbefalte innlegg

Gjest på-tide-med-en-klipp

Jeg leter etter en god frisør i trondheim. Har pleid å klippe meg hos Perry frisør i Oslo, som er ganske ok prismessig, og har flinke folk. Vil ikke ha noe sånt topp-sted der jeg må betale flere tusen for klipp og striper.. Er jo student! :) Men samtidig må jeg få en bra klipp..

(skal klippe mitt lange hår, en del oppklipping, og striper av ettervekst med hette. Noe naturlig krøll i håret.)

Takker hjertelig får tips!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg klipte meg hos Munken frisør (?) i Munkegata; ligger i 2. etasje like ved Outland. Det var helt ok der - og billig for striping også (jeg har ikke testet stripinga).

Ikke vent noen Adam&Eva-frisyre, men jeg var etter forholdene fornøyd, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannes hårpleie på Leuthen pleier å ha lærlinger som gjør det til en rimelig penge, flinke er de og (jeg har iallefall ikke opplevd annet enda).

Ruby i Prinsensgt (rett ovenfor Tr.heim Torg) har studentrabatt, men har aldri klipt meg der.

Om du er modig kan du jo ringe Brundalen VGS hvor de utdanner frisører og stille deg til disposisjon? Det gikk ann før iallefall:)

Her ser du noen som har studentrabatt: http://www.studentrabatt.no/category.cfm?c...&category_id=12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

å jeg kom på et annet sted. kerastase frisør. den ligger i st.olavs gate. rett ved der trikken går fra. en lærling der søker etter modeller. (gratis)

hun er veldig flink. jeg går dit selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruby har studentrabatt ja. Husker ikke prisen. Jeg har klippet meg der mange ganger, men det er en stund siden nå. Synes de er flinke der jeg. Men nå er det jo alltid sånn at det jobber flere frisører på alle frisørsalonger, og noen er flinkere enn andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar!! Kanskje jeg skal prøve Nikita..? Må ihvertfall gå for noe "trygt" hvis dere skjønner hva jeg mener:) Noen som har peiling! Eller kanskje jeg skal spytte inn litt mere cash og gå til f.eks sjakk matt? (er det ikke det det heter..?) Noen som har prøvd dette stedet? På solsiden? (eller den andre såklart....)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar!! Kanskje jeg skal prøve Nikita..? Må ihvertfall gå for noe "trygt" hvis dere skjønner hva jeg mener:) Noen som har peiling! Eller kanskje jeg skal spytte inn litt mere cash og gå til f.eks sjakk matt? (er det ikke det det heter..?) Noen som har prøvd dette stedet? På solsiden? (eller den andre såklart....)

:)

nikita er faktisk ikke så trygg som du tror. jeg var der engang for jeg trodde det samme. endte med at bare halve hodet ble klipt. så veldig bra ut når hun stylet det, men når jeg kom hjem å vasket håret så så det forferdelig ut.

første gang jeg har måttet klage på en klipp. men kan jo ha vært uheldig den gangen selvfølgelig.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm.. sant det der..!! det at nikita er en kjent kjede betyr jo ikke nødvendigvis at frisøren jeg ender opp hos er god. Søren og! Hadde endelig funnet en god frisør i Oslo!! Letingen begynner igjen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Tyholt hårsenter er alright. Ganske unge jenter som har det , men de er flinke. Ikke noe fiksfallra, men du får det du ber om og de gjør det bra. Er veldig godt fonøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

H2 på byhaven er bra. Jevnt over flinke folk som bidrar med tips om du ønsker det.

Nikita har jeg generelt dårlig erfaring med......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer å prøve H2 neste gang. Flere som har erfaring med dem? Vil ikke ha en veldig spesiell klipp, skal ikke stripe eller farge heller. Men jeg trenger gode råd og forslag til hvilken klipp som passer meg best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei! Jeg som starta tråden..

Jeg endte opp hos sjakk matt på solsiden, kjempe kjempe fornøyd! Frisøren skjønte akkurat hva jeg mente, og kom med gode tips osv. Ok priser også! Fill striping av ettervekst og klipp for under 1000,-

Anbefales;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg skal prøve der da :) Vet du hva det koster bare for klipp? Kunne du sendt meg en pm med navnet på frisøren du klippet deg hos, hvis du husker det? Ikke sikkert alle er like flinke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...