Gå til innhold

Er ikke rassist… men


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I vår kom det en innvandrer i klassen til sønnen min (9 klasse) han prøver seg på jentene og er veldig frampå. Han ville ha ei hente, hun var ikke interessert i han. Han begynte å true henne, og hun ba han holde kjeft og ligge unna henne. 
dette tålte han ikke. Han oppsøkte huset hennes på natta og løsnet framhjulet på sykkelen. Dette vet de da de har kamera foran huset. 
Dette etter at gutten hadde bodd her i 3 uker. 
må bare si jeg skjønner folk som er skeptiske til innvandrere, mange kommer fra land der kvinner ikke betyr noe annet enn et sex objekt. Å komme til Norge å oppleve at ei jente sier nei, og setter han på plass utløser aggresjon og forsøk på å skade henne (sykkelen) 

jeg er ikke rasist, og heier på alle som kommer til Norge for å få et bedre liv. Men da krever jeg at de oppfører seg, følger norske lover og sikker, hvis ikke kan de fint pelle seg ut av landet vårt igjen. 

Hva hadde skjedd om vi kom til deres land og gikk i bikini og ikke fulgte deres regler??? Jo vi hadde blitt satt i fengsel og blitt voldtatt av korrupt politi. 
På tide Norge vokner opp og slår hardt ned på den adferd 

Anonymkode: 3c619...7d3

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok? Hva skal du frem til? Som om han er den eneste gutten eller jenta som driver med hærverk, trussel, mobbing eller har en ufordragelig adferd. Kan fortelle deg at jeg har opplevd myyyeeee jævelskap når jeg var på den alderen og det var fra etnisk norske. Tror du virkelig at ungdommene her til lands er vidunderbarn? 

Anonymkode: 830b5...f4e

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jo, du er rasist. For hvis en norsk gutt hadde gjort det samme ville du ikke fordømt alle nordmenn.

Anonymkode: 1658a...1cd

Hvis du ser overfallsvoldtekt statistikken i Oslo er det 80% innvandrere.. de tror de kan ta seg til rette på norske kvinner. 
min venninne var i Oslo en gang, skulle gå hjem.. så griper en mørk mann tak i henne: Vil do gjøre sex?? Nei sa hun og prøvde å løpe, han overfalt henne og voldtatt henne. 80% av sakene er innvandrere, det forklarer mye 

Anonymkode: 3c619...7d3

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvis du ser overfallsvoldtekt statistikken i Oslo er det 80% innvandrere.. de tror de kan ta seg til rette på norske kvinner. 
min venninne var i Oslo en gang, skulle gå hjem.. så griper en mørk mann tak i henne: Vil do gjøre sex?? Nei sa hun og prøvde å løpe, han overfalt henne og voldtatt henne. 80% av sakene er innvandrere, det forklarer mye 

Anonymkode: 3c619...7d3

Men hvor mange saker totalt?

Anonymkode: b5756...209

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis du ser overfallsvoldtekt statistikken i Oslo er det 80% innvandrere.. de tror de kan ta seg til rette på norske kvinner. 
min venninne var i Oslo en gang, skulle gå hjem.. så griper en mørk mann tak i henne: Vil do gjøre sex?? Nei sa hun og prøvde å løpe, han overfalt henne og voldtatt henne. 80% av sakene er innvandrere, det forklarer mye 

Anonymkode: 3c619...7d3

Det heter voldtok.

Skal si du har mange "historier" å grave frem. 

Anonymkode: 830b5...f4e

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

I vår kom det en innvandrer i klassen til sønnen min (9 klasse) han prøver seg på jentene og er veldig frampå. Han ville ha ei hente, hun var ikke interessert i han. Han begynte å true henne, og hun ba han holde kjeft og ligge unna henne. 
dette tålte han ikke. Han oppsøkte huset hennes på natta og løsnet framhjulet på sykkelen. Dette vet de da de har kamera foran huset. 
Dette etter at gutten hadde bodd her i 3 uker. 
må bare si jeg skjønner folk som er skeptiske til innvandrere, mange kommer fra land der kvinner ikke betyr noe annet enn et sex objekt. Å komme til Norge å oppleve at ei jente sier nei, og setter han på plass utløser aggresjon og forsøk på å skade henne (sykkelen) 

jeg er ikke rasist, og heier på alle som kommer til Norge for å få et bedre liv. Men da krever jeg at de oppfører seg, følger norske lover og sikker, hvis ikke kan de fint pelle seg ut av landet vårt igjen. 

Hva hadde skjedd om vi kom til deres land og gikk i bikini og ikke fulgte deres regler??? Jo vi hadde blitt satt i fengsel og blitt voldtatt av korrupt politi. 
På tide Norge vokner opp og slår hardt ned på den adferd 

Anonymkode: 3c619...7d3

Hva vil du frem til? Vil du at vi skal fengsle 14-15 åringen og voldta ham fordi han har truet ei jente og løsnet sykkelhjulet hennes?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvis du ser overfallsvoldtekt statistikken i Oslo er det 80% innvandrere.. de tror de kan ta seg til rette på norske kvinner. 
min venninne var i Oslo en gang, skulle gå hjem.. så griper en mørk mann tak i henne: Vil do gjøre sex?? Nei sa hun og prøvde å løpe, han overfalt henne og voldtatt henne. 80% av sakene er innvandrere, det forklarer mye 

Anonymkode: 3c619...7d3

Og hvis du ser på overfallsvoldtekt mot annen voldtekt så er den 4 % av alle voldtekter! 
...100 % innvandrere forøvrig.

Men overfallsvoldtekt utgjør en liten del av voldtekter, særlig da overfallsvoldtekter nesten alltid anmeldes, i motsetning til andre typer voldtekter.

Festvoldtekt og nære relasjoner troner statistikken. Det er de hvite kompisene som «forsyner» seg av jenter de kjenner på fest.

Anonymkode: ff256...182

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stiller meg litt tvilende til at noen som går til det skrittet å installere kamera foran huset, har syklene sine stående ute.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy å alltid høre nordmenn snakke så fint om oss innvandrere. Er gutten TS forteller om polsk eller svensk? For disse nasjonalitetene er de største innvandrergruppene i Norge. :)

Anonymkode: c15f9...898

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvist skrev (8 minutter siden):

Hva vil du frem til? Vil du at vi skal fengsle 14-15 åringen og voldta ham fordi han har truet ei jente og løsnet sykkelhjulet hennes?

Send ham på en ungdomsinstitusjon og kast nøkkelen. Ikke ødelegg livet og tryggheten til en hel skoleklasse.

Anonymkode: 76b66...92b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klossmajor skrev (1 minutt siden):

Stiller meg litt tvilende til at noen som går til det skrittet å installere kamera foran huset, har syklene sine stående ute.

Joda, er en del av de og når syklene blir stjålet legger de ut sutrevideoen på facebook med spørsmål om noen vet hvem de er...:popcorn:

Ts, dette med å løsne framhjulet er jo en tiktok greie når som noen ungdommer gjør. At han oppfører seg som en creep må dere ta opp med skolen slik at de kan hjelpe han til å akklimatisere seg til normer og regler her til lands.

Å begynne  med at "er ikke rasist men..."  sier ganske mye om hvordan du er. 😄 

Har for øvrig en venninne som har et en tenåring som nærmest blir fotfulgt og stalket av en jevnaldrende, etnisk norsk, for øvrig. Så er ikke alle norske heller som er helt i vater.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klossmajor skrev (5 minutter siden):

Stiller meg litt tvilende til at noen som går til det skrittet å installere kamera foran huset, har syklene sine stående ute.

Det er vel nettopp derfor de føler seg trygge.

Anonymkode: f9265...2e0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Og hvis du ser på overfallsvoldtekt mot annen voldtekt så er den 4 % av alle voldtekter! 
...100 % innvandrere forøvrig.

Men overfallsvoldtekt utgjør en liten del av voldtekter, særlig da overfallsvoldtekter nesten alltid anmeldes, i motsetning til andre typer voldtekter.

Festvoldtekt og nære relasjoner troner statistikken. Det er de hvite kompisene som «forsyner» seg av jenter de kjenner på fest.

Anonymkode: ff256...182

Det er overfall som gjør gatene og hverdagen utrygg for ALLE kvinner i Norge. Det er derfor helt idiotisk å sammenlikne med andre overgrep når konsekvensene for samfunnet er så enormt mye større. Alle Norges kvinner er offeret når noe skjer i det offentlige rom. 

Anonymkode: 76b66...92b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får jo hva dere stemmer på, så jeg skjønner ikke problemet? Var det ikke så kult å redde hele verden likevel?

Godt valg!

Anonymkode: bd999...739

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Så gøy å alltid høre nordmenn snakke så fint om oss innvandrere. Er gutten TS forteller om polsk eller svensk? For disse nasjonalitetene er de største innvandrergruppene i Norge. :)

Anonymkode: c15f9...898

Midt østen 

Anonymkode: 3c619...7d3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

I vår kom det en innvandrer i klassen til sønnen min (9 klasse) han prøver seg på jentene og er veldig frampå. Han ville ha ei hente, hun var ikke interessert i han. Han begynte å true henne, og hun ba han holde kjeft og ligge unna henne. 
dette tålte han ikke. Han oppsøkte huset hennes på natta og løsnet framhjulet på sykkelen. Dette vet de da de har kamera foran huset. 
Dette etter at gutten hadde bodd her i 3 uker. 
må bare si jeg skjønner folk som er skeptiske til innvandrere, mange kommer fra land der kvinner ikke betyr noe annet enn et sex objekt. Å komme til Norge å oppleve at ei jente sier nei, og setter han på plass utløser aggresjon og forsøk på å skade henne (sykkelen) 

jeg er ikke rasist, og heier på alle som kommer til Norge for å få et bedre liv. Men da krever jeg at de oppfører seg, følger norske lover og sikker, hvis ikke kan de fint pelle seg ut av landet vårt igjen. 

Hva hadde skjedd om vi kom til deres land og gikk i bikini og ikke fulgte deres regler??? Jo vi hadde blitt satt i fengsel og blitt voldtatt av korrupt politi. 
På tide Norge vokner opp og slår hardt ned på den adferd 

Anonymkode: 3c619...7d3

Dette har ikke noe med rasisme å gjøre men det er ikke normalt å oppsøke fremmende hus og lage bråk fordi jenta ikke er interessert i han. Han vet veldig godt at dette er feil. Jeg skylder på barneoppdragelse som han har fått. Han mangler disiplin 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er overfall som gjør gatene og hverdagen utrygg for ALLE kvinner i Norge. Det er derfor helt idiotisk å sammenlikne med andre overgrep når konsekvensene for samfunnet er så enormt mye større. Alle Norges kvinner er offeret når noe skjer i det offentlige rom. 

Anonymkode: 76b66...92b

Men alle innvandrere er ikke gjerningsmannen, så hvorfor vil du straffe Muhammed for det Ali gjorde?

Anonymkode: 1658a...1cd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor på Vestlandet, før elsket vi Oslo ig dro ofte dit på ferie, nå orker vi ikke Oslo mer. Reiser heller til andre byer i Norge. Oslo er helt ødelagt, er jo knapt nordmenn å se. 

Anonymkode: 3c619...7d3

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TLR skrev (2 minutter siden):

Dette har ikke noe med rasisme å gjøre men det er ikke normalt å oppsøke fremmende hus og lage bråk fordi jenta ikke er interessert i han. Han vet veldig godt at dette er feil. Jeg skylder på barneoppdragelse som han har fått. Han mangler disiplin 

Barneoppdragelsen han har hatt i midt østen er vel slik han er oppdratt.. kvinner er ikke verdt noe, og når han møter motstand når han kommer hit reagerer han med sinne..

 

Anonymkode: 3c619...7d3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...