Gå til innhold

Gir du ungene dine tran?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nei, min lille får ikke tran. Men jeg har dråper av omega 3 (konsentrert) i juicen hans og så får han sanasol. Det holder sikkert, han er så frisk atte :)

Videoannonse
Annonse
Gjest lilletroll
Skrevet

Nei, her gir vi ikke tran. Vi tar ikke det selv, så hvordan skulle vi forsvare overfor barnet da å gi noe som smaker så pyton. Nei, hun får biovit. Det liker hun og jeg er sikker på det hjelper NESTEN like bra.

Skrevet
Men tran inneholder omega-3 som er viktig for hjertet + utviklingen av hjernen!

Så det er ikke bare d-vitaminene som er viktig der.

Nei det er sant det, men det er bare pga d-vitaminene at det anbefales å gi barn tran.

Skrevet

Tran og sanasol er vel ikke det samme, Thomasine..................

Skrevet

Mine får tran, og jeg merker faktisk på den eldste som har hatt litt problemer med konsentrasjon og lesing etc. Etter at vi ble kjempe påpasselig med tran hver enste dag merker vi stor forskjell.... Ungene får en skje tran hver dag, og selv tar jeg kapsler.

For ungene blir dette en vanesak, 7 åringen sier faktisk NAM (men det er vel kanskje for å tøffe seg for storesøster ;) )

Skrevet
ser det er flere enn meg som sverger til d-dråper ja. takk gud for at de finnes! :klappe:  ødela klærne til nr 1. prøvde ikke engang til nr 2. Helsesøster anbefalte de også faktisk! :)

Signerer denne jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...