Gå til innhold

Hva er det som gjør en dame god til å suge?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

(Jeg for min del har brukt «Fire & Ice»metoden og ingen har tidligere klaget på den  ^^, )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vis entusiasme, gjør det vått og vær eksrimentell. Gi mannen inntrykk av at du gjør det fordi du liker det. Bruk litt tid på å bygge opp spenningen, og ikke gå for en raskest mulig avslutning. 

Anonymkode: 14ba6...887

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge hu liker det, hører på reaksjonen til mannen og holder tennene unna, så blir det som regel bra. 👍👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DEN NAKNE GARTNER
AnonymBruker skrev (På 2021-8-2 den 1.49):

Har faktisk fått høre av flere menn, at jeg visst er veldig god til det. Noe jeg virkelig ikke kan forstå, for er ikke så erfaren og flink, trodde jeg. Men flere av elskerne har spurt igjen flere ganger om suging, og sier ofte jeg er så god og bør ta det til meg. Kan jeg virkelig tro på det? 
Er det virkelig så stor forskjell på suging? Er det trykket som avgjør? 
Jeg synes forresten det er deilig å suge. 

Anonymkode: 4214e...952

Alle menn liker ulike ting når det gjelder blowjobs. Hurtighet, trykk, hvor mye spytt/fuktighet, tungebruk, hvilke områder man treffer osv spiller inn. I tillegg spiller det inn om den som utfører det liker det. Dersom du får gode tilbakemeldinger så betyr det at partneren vil ha mer av det. Man vil ikke ha mer av en dårlig bj for å si det sånn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peanut skrev (3 timer siden):

(Jeg for min del har brukt «Fire & Ice»metoden og ingen har tidligere klaget på den  ^^, )

Hva er det? , @Peanut 

Anonymkode: d45ec...5ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er vel at de har lært seg å unngå brekke-seg-refleksen. Det hjelper også med fyldige lepper.

Anonymkode: 72120...e28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva er det? , @Peanut 

Anonymkode: d45ec...5ff

http://glamerotica101.com/turn-up-fellatio-with-the-fire-and-ice-technique/
 

Quote

How to perform the "Fire and Ice" routine

  1. Decide which types of fluids you will use for this process (stick with plain water if you want to keep things simple, but if you would like to add flavor to make the slurping more enjoyable, use your favorite fruit juice for the ice portion and flavored tea for your fire portion.)
  2. Next, grab two cups or glasses to hold your desired beverages in.
  3. Decide which liquid will serve as your fire element and which will serve as your ice element (Fruit juices, sodas, plain water should all be used as the "ice" element. Tea, hot chocolate, water should all be used as the "fire" element")
  4. Once you have chosen your beverages of choice, take the "fire" element liquid and fill up one of your cups half way with it. Place the cup into the microwave and warm the liquid for about 2 minutes. You want the liquid to be warm enough to bring a tingling sensation to the lips but not so hot where it can scorch the skin.  Use the second cup and fill it half way with the beverage that will serve as the "ice" element. To chill the liquid, you can either place a few ice cubes into the glass or place the cup into the freezer for about 15 minutes.
  5. Once both of your oral sex supplements are ready to go, take them into the area where you will be performing and place them near you
  6. Once you've placed a condom on for protection and have gotten your partner standing at attention, choose which ever liquid you want to use first and pour a small amount of it into your mouth. As soon as you do so, hold the liquid in your mouth while pulling your partner's member into your mouth while being careful not to scrape him with your teeth.
  7. Once inside, massage his peen with your tongue while swishing the tempered liquid around it. After a minute of performance, release your partner from your mouth, and either choose to spit or swallow the fluid to switch over to the contrasting element yet to be used. (Use the bowl to spit the fluid in and the towel to wipe away any messes you may have made.

You can switch from fire to ice as many times as you would like! Have fun with it and try different beverages in a variety of flavors (using peppermint tea also adds the minty feel after the liquid is pulled away from the penis).

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fleste er vel flinke.....

Men de som virkelig nyter å suge kuken min er best synes jeg. 

 

M@aster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
KineAnd skrev (På 2.8.2021 den 22.18):

Jeg forteller alltid venninner. Glem alle disse "tipsene". Det eneste som gjelder er å like det, hvis du liker det, nyter pikken hans, så er det nesten et fett om du har tungen sånn eller sånn. 

Er du flink til å suge selv?  

Anonymkode: f9945...0f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DEN NAKNE GARTNER skrev (På 3.8.2021 den 22.04):

Alle menn liker ulike ting når det gjelder blowjobs. Hurtighet, trykk, hvor mye spytt/fuktighet, tungebruk, hvilke områder man treffer osv spiller inn. I tillegg spiller det inn om den som utfører det liker det. Dersom du får gode tilbakemeldinger så betyr det at partneren vil ha mer av det. Man vil ikke ha mer av en dårlig bj for å si det sånn. 

Elsker det når hun bruker mye spytt, gjerne en deepe en gang i iblant under sugingen.

Anonymkode: f9945...0f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fascinerer meg at kvinner ikke ser dette selv, MEN: neste gang du har en slikkepinne så forsøker du først å bare ha den i kunnen for å kjenne smaken. Neste gang forsøker du å suge smaken ut av den. Å SUGE betyr nettopp det. SUG🙃 ligger liksom litt i ordet. Skjønner at flertallet ikke skjønner dette, da det fins ei som jeg har fått god bj av, av rundt 10stk. 

Anonymkode: 76511...554

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke, har bare opplevd 1 BJ, og det var i 1996.

Anonymkode: c1a85...098

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 3.8.2021 den 2.20):

Skikkelige DSL hjelper. Muligens grunnen til at så mange influencere bruker Restylane.

Anonymkode: 2c4de...f02

Er ikke for å få dick sucking lips at man bruker restylane i leppene. Men er nok derfor menn tiltrekkes damer med fillers ja 

Anonymkode: f1824...8e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...