Gå til innhold

Hva er det som gjør en dame god til å suge?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har faktisk fått høre av flere menn, at jeg visst er veldig god til det. Noe jeg virkelig ikke kan forstå, for er ikke så erfaren og flink, trodde jeg. Men flere av elskerne har spurt igjen flere ganger om suging, og sier ofte jeg er så god og bør ta det til meg. Kan jeg virkelig tro på det? 
Er det virkelig så stor forskjell på suging? Er det trykket som avgjør? 
Jeg synes forresten det er deilig å suge. 

Anonymkode: 4214e...952

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste menn elsker å bli sugd så de skryter som gale når man gjør det for at  de skal få bli sugd ofte.

Anonymkode: 04837...88a

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg synes forresten det er deilig å suge. 

Der har du det! At du selv liker det er en ekstrem turn-on. 

Anonymkode: b83db...f3c

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Punkt 1 er at hun virkelig virkelig liker å suge. Gjør hun ikke det tror jeg det er vanskelig å bli god 😉

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henkjønnet skrev (4 minutter siden):

Hun ene som sugde meg glemmer jeg aldri.

Deepthroat 😍

Hva er det som gjør det så godt da? 

Anonymkode: 4214e...952

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trøst

Har fått samme tilbakemeldinger og jeg tror engasjement er nøkkelen. Lytte til kroppen hans og se reaksjonene på det du gjør, og finne ut hva han liker og ikke liker - og så klart bare gjøre det han liker. Noen liker for eksempel røff behandling av ballene hvor man kniper og småbiter, mens andre foretrekker lette berøringer og kyss. 

Du har tydeligvis vært god i deres øyne og det er det viktigste. Du kan gi den samme blow joben til mange forskjellige menn og det kan være at ikke alle liker den. Noen tenker kanskje at det er det beste de har opplevd mens andre tenker "meh". Erfaring spiller vel også en rolle. Noen har bare vært med kvinner som bare sutter litt på pikken og sier seg ferdig, mens andre har kun møtt kvinner som elsker å suge. 

De fleste menn vet også at om de skryter av dama så vil hun bli selvsikker. Vinn-vinn for deg og mannen. Ingen grunn til å overtenke. 

Og en annen ting: man blir som oftest knallgod på det man elsker å gjøre. 

Endret av Trøst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger ingen halsknulling og mye teknikker... jo mere fomlete og knotete hun er, jo mere tergende, frustrerende og kåt blir jeg... men jeg liker at hun bruker begge hendene, klemmer hardt og twister den, litt ballslikking, suging med mye spytt/saft og svelgelyder er egentlig nok. Strammer hun kukskinnet helt ned og leker med strengen min kommer jeg ganske så fort, så det sier jeg ikke før jeg vil komme🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en god del bra til å suge, noen få ikke spes..

Ene ronka mer enn hun sugde, det ble litt feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ligget med ca 30 damer og må helt ærlig si at de aller fleste er ganske middelmådige eller mindre gode til å suge. Vil kun si at rundt 5 av disse var veldig flinke! Jeg er heller ikke så kravstor til hva jeg kategoriserer som å være «flink til å suge». De fleste legger seg over med ryggen til og bare «suger» litt på den i noen få min før man gir seg.. 

Men jeg personlig mener at man kommer utrolig langt med litt innlevelse når man suger. Bruk blikkontakt, vis at du liker det og tenner på det (noe du forhåpentligvis gjør hvis du velger å suge meg) 😜

Bruk av to hender, tunge og kos deg skikkelig i starten, ta det med ro, la pikken gli litt over puppene og niplene dine. Utrolig sexy når du bruker hele kroppen til å leke med den., Aldri opplevd noen som har DP’et den, så er ingen must, men for all del om man kan det også, så tviler jeg på at jeg hadde klagd 😅

Anonymkode: 709b0...f2a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Har faktisk fått høre av flere menn, at jeg visst er veldig god til det. Noe jeg virkelig ikke kan forstå, for er ikke så erfaren og flink, trodde jeg. Men flere av elskerne har spurt igjen flere ganger om suging, og sier ofte jeg er så god og bør ta det til meg. Kan jeg virkelig tro på det? 
Er det virkelig så stor forskjell på suging? Er det trykket som avgjør? 
Jeg synes forresten det er deilig å suge. 

Anonymkode: 4214e...952

Det som avgjør er at du liker det selv og med det lever deg litt inn i rollen. Veldig ofte er det motsatt og det skal ikke mye interesse til for å bedre det. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du liker det og ikke stresser med å komme i mål.

Sug sakte, i hvertfall i starten. Tease litt

Ta den et stykke inn i munnen

Anonymkode: 602b1...79f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Har faktisk fått høre av flere menn, at jeg visst er veldig god til det. Noe jeg virkelig ikke kan forstå, for er ikke så erfaren og flink, trodde jeg. Men flere av elskerne har spurt igjen flere ganger om suging, og sier ofte jeg er så god og bør ta det til meg. Kan jeg virkelig tro på det? 
Er det virkelig så stor forskjell på suging? Er det trykket som avgjør? 
Jeg synes forresten det er deilig å suge. 

Anonymkode: 4214e...952

Tror cluet ligger i at du syns det er deilig😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Paramount
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Har faktisk fått høre av flere menn, at jeg visst er veldig god til det. Noe jeg virkelig ikke kan forstå, for er ikke så erfaren og flink, trodde jeg. Men flere av elskerne har spurt igjen flere ganger om suging, og sier ofte jeg er så god og bør ta det til meg. Kan jeg virkelig tro på det? 
Er det virkelig så stor forskjell på suging? Er det trykket som avgjør? 
Jeg synes forresten det er deilig å suge. 

Anonymkode: 4214e...952

Av alt du nevner er det siste det aller viktigste. Da blir det gjerne omtrent som dette:
Utforskende hender som formidler lyst og begjær, en tunge som sleiker frekt, mykt og vulgært alt som er der nede, kombinert med øyekontakt fra selvsikre og vakre øyne. Da er det dyrisk deilig det du holder på med, og han er fullstendig hjelpeløs mot din makt 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv syntes jeg BJ er litt oppskrytt, og er absolutt ikke noe jeg trenger for å ha et fullverdig sexliv. Gir gjerne oral 10 av 10 ganger en å motta.

Men ja, det er store forskjeller på hvordan forskjellige partnere utfører BJ. Det kanskje alle viktigste er at den som utfører faktisk liker å gjøre det, og ikke gjør det utelukkende fordi mannen vil.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forteller alltid venninner. Glem alle disse "tipsene". Det eneste som gjelder er å like det, hvis du liker det, nyter pikken hans, så er det nesten et fett om du har tungen sånn eller sånn. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

KineAnd skrev (3 timer siden):

Jeg forteller alltid venninner. Glem alle disse "tipsene". Det eneste som gjelder er å like det, hvis du liker det, nyter pikken hans, så er det nesten et fett om du har tungen sånn eller sånn. 

🎶 i mine ører... en blow skal først og fremst være varmt og vått, det etterligner vaginaen. Sugingen blir etterlignet av vaginamusklene, og leppene etterligner trangheten som sørger for at kukskinnet flyttes over hodet. Hvis du etterligner munnen med vagina, har du stor sjanse for at det blir bra.

En ting som alltid fungerer men som sjeldent blir nevnt, er å leke med tunga sideveis på strengen (frenulum). Det er nok der både kvinner og menn har mest nerveceller. Den gir en sånn vanvittig nytelse, at jeg ikke sier om dette før jeg vil komme. For meg er det en orgasmegaranti...

Bare husk at det ikke er tenner i vagina når du etterligner med munnen da🧡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelige DSL hjelper. Muligens grunnen til at så mange influencere bruker Restylane.

Anonymkode: 2c4de...f02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg ikke skryte på meg masse erfaring, men mekanisk suging etter oppskrift er virkelig ikke noe for meg. Ei heller deepthroat eller brekninger. Innlevelse og rytme er nøkkelen, helst uten alt for mye tenner. Gjerne med øyekontakt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Hemmeligheten» er noe så enkelt at du liker det. Da kommer både innlevelse og variasjon av seg selv. Lytt til partner når han gir uttrykk for hva som er godt mens du holder på. Kombiner suging med runking, ikke bare det ene. Og om du skulle suge/runke ham til han kommer, så er det skikkelig turn-off hvis jenta er redd for spruten. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...