Gå til innhold

Din beste investering til barnehagestart?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Bodyer i størrelse 98 til 104 er ikke ment for barn 3-4 år. Det er heller  men for små kjemper som min sønn, som er i ferd over i 104 på overkroppen før han fyller to.

Barn som har sluttet med bleie bør heller bruke genser og bukse. Det er mye enklere å få av seg når man må, spesielt om vinteren når det er mange lag klær. Genser er også enklere å få til selv, noe som kan være viktig når man begynner på storbarn.

Anonymkode: 802f4...348

Små kjemper? Det er mange 3-åringer som går med bleie og fortsatt noen 4-åringer. Spesielt gutter er tregere enn jenter på dette. Går småbarnet i bleie er body best da man slipper bleia. Dotrening går fortsatt fint da ansatte kan feste knappene på hver side fra skrittet over en av skuldrene. 

Anonymkode: 8c8b7...06e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest 123 eller noe
AnonymBruker skrev (På 2021-8-5 den 23.30):

Bodyer i størrelse 98 til 104 er ikke ment for barn 3-4 år. Det er heller  men for små kjemper som min sønn, som er i ferd over i 104 på overkroppen før han fyller to.

Barn som har sluttet med bleie bør heller bruke genser og bukse. Det er mye enklere å få av seg når man må, spesielt om vinteren når det er mange lag klær. Genser er også enklere å få til selv, noe som kan være viktig når man begynner på storbarn.

Anonymkode: 802f4...348

Ser den :) Han klarer fint å ta på seg genser og delvis bukse, som sagt har de bodyene bare ligget slengt siden i vinter da han var rett over 2 år :) Han har ikke sluttet med bleie enda, jeg spurte da vi var på besøksdag om vi var veldig sent ute, men det var vist bare 2 som gikk på do der... tenker han kommer til å bli inspirert av de 2, og den bittelille doen de har der! Han er interessert i å begynne med potta, men har ikke helt tålmodigheten enda siden han sier "ferdig" etter 10 sekunder og går og gjør noe annet. 

Men da går vi for ullgenser og stilongs :)

Endret av 123 eller noe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...