Wit Skrevet 26. juli 2023 #601 Del Skrevet 26. juli 2023 Imponert @Bokdamen 🥇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 26. juli 2023 Forfatter #602 Del Skrevet 26. juli 2023 Takk @Wit ❤️ I sommer har jeg for alvor fått opp øynene for verdien av jogging på nye steder, og det er rett og slett en veldig flott versjon av sightseeing. Har blitt flere langsomme turer med bildestopp, der jeg har oppdaget sider ved stedet jeg aldri ellers ville oppdaget. Fant blant annet en fabelaktig lekeplass en kveld et steinkast fra der vi bodde, og var der flere timer med ungene neste dag. Ferien har omfattet for mye is, vin, haribo og kanelsnegler, men jeg har heldigvis løpt såpass mye at det forhåpentligvis ikke ser for ille ut litt ut i neste uke (jobb på mandag). Ligger an til å bikke 100 km på en måned for første gang, særs fornøyd 🥳 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 26. juli 2023 #603 Del Skrevet 26. juli 2023 Så herlig aktiv juli måned! 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 31. juli 2023 Forfatter #604 Del Skrevet 31. juli 2023 Juli 1. juli: yoga 2. juli: 10 km 4. juli: 8 km 6. juli: 5.5 km 10. juli: 6 km 13. juli: 10 km 16. juli: 7 km 18. juli: 8 km 20. juli: yoga 21. juli: 13 km 24. juli: 5 km 25. juli: 15 km 28. juli: 5 km 30. juli: 16 km Totalt juli: 14 treningsøkter, 109,5 km Så var det hverdag igjen og jeg er så sykt fornøyd med å ha løpt over 100 km i ferien. Det er første gang jeg har bikket det tallet! Men så er det også bare 12 dager til jeg skal løpe halvmaraton.... Var på vekten i morges selv om det pleier å være en dårlig deal en mandag morgen og spesielt rett etter ferie, men jeg var mindre enn 1 kg opp fra veiing før ferien, så ser ut som løpingen har reddet meg i sommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 31. juli 2023 #605 Del Skrevet 31. juli 2023 Wow, du har virkelig vært flink ja! Skjønner at at slikt halvmaratonløp er motiverende å jobbe mot ja. Virkelig imponerende lengde/mengde du har løpt i sommer altså. Flott at vekten har holdt seg stabil også ikke mange som klarer det denne sommermåneden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 4. august 2023 #606 Del Skrevet 4. august 2023 Jeg er superimponert over hvor flink du er til å ha jevn flyt med treningsøkter. Halvmaraton kommer nok til å gå som en lek🙌🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 12. august 2023 Forfatter #607 Del Skrevet 12. august 2023 I dag løp jeg mitt andre halvmaraton og la oss bare si at jeg er glad jeg kom i mål, jeg var i tvil store deler av løpet😅 Ganske lite løp og jeg løp mer eller mindre alene store deler av løpet, det var helt ekstremt varmt og på et tidspunkt var jeg midt mellom følelsen av å skulle kaste opp og begynne å gråte. Løp på ren viljestyrke fra ca 9 km og jeg måtte gå litt på slutten. Men jeg kom i mål og anser dette som mental seier vel så mye som en fysisk 💪 Selv om dagen ikke ble helt som ønsket, er jeg veldig stolt av at jeg kom meg i mål. Det blir definitivt flere halvmaraton, men helst ikke i 20 grader og sol 🥵 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 13. august 2023 #608 Del Skrevet 13. august 2023 Åå gratulerer så masse med gjennomført halvmaraton..! Jeg er umåtelig imponert!! Èn gang deltok jeg på et 5km-trimløp, og det var helt jævlig *ingen løper* Så jeg blir absolutt imponert over dere som deltar på så lange løp. Men jeg skjønner hva du mener med at det var tungt. At det ikke var det mest optimale forholdet. Jeg føler ofte at det mentale er det viktigste, så utrolig bra for den at du kom i mål. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaBom Skrevet 17. august 2023 #609 Del Skrevet 17. august 2023 Gratulerer med gjennomført halvmaraton! 🥳 Høres ganske tøft ut å løpe når det er så varmt, og ikke minst så kan det jo bli litt skummelt om man ikke lytter til kroppen underveis. Av nysgjerrighet, og litt fordi jeg er sjalu som stanger i veggen med løpingen for tiden: har du noe nytt løpemål? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 17. august 2023 Forfatter #610 Del Skrevet 17. august 2023 KaBom skrev (1 time siden): Gratulerer med gjennomført halvmaraton! 🥳 Høres ganske tøft ut å løpe når det er så varmt, og ikke minst så kan det jo bli litt skummelt om man ikke lytter til kroppen underveis. Av nysgjerrighet, og litt fordi jeg er sjalu som stanger i veggen med løpingen for tiden: har du noe nytt løpemål? Det var faktisk en som måtte hentes i helikopter.... Veldig fascinert over at man kan pushe seg så langt! Jeg har faktisk et nytt mål; Skal løpe Bergen City Milen 16. september og da vil jeg under 60 min på 10 km for første gang. Akkurat denne uken er målet bare å løpe og komme i balanse etter helgen, men så har jeg fire uker på meg til å få opp tempoet. Vi får se om det går, jeg har primært hatt fokus på å løpe nok og langt nok før HM, og i liten grad løpt fort. Men dette hadde vært veldig gøy å få til! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 17. august 2023 Forfatter #611 Del Skrevet 17. august 2023 August 4. august: 8 km 5. august: yoga 6. august: 10 km 8. august: yoga 10. august: 4 km 12. august: 21 km 15. august: 5 km 17. august: 6 km Totalt august: 8 treningsøkter, 55 km Var litt redd etter lørdagen for at jeg skulle bruke tid på å komme meg i skoene igjen, men har nettopp gjort ferdig ukens andre økt. I dag begynte jakten på litt mer fart og jeg har løpt intervaller. Skikkelig sommerdag og nå venter jeg på at svetten skal slutte å renne så jeg kan hoppe i dusjen 😅 Nå gjelder det bare å låse løpsdager og ikke la meg vippe ut av kurs! Kaloriene går det litt dårligere med. Jeg er sliten for tiden og kjenner jeg ikke får til å ta tak så godt jeg skulle ønske. Vurderer nesten å droppe vekten i morgen, men kommer ikke noe godt ut av det heller. Har vært en trå start på hverdagen etter ferie, sliten etter jobb og der er ungene også. Synes det er mye hakking og kjefting og han som begynte i andre i dag er helt døv. Heldigvis skal vi ha barnevakt i helgen og solen skinner. Nå skal jeg legge meg på sofaen med god samvittighet og ikke spise noe 🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 17. august 2023 #612 Del Skrevet 17. august 2023 Gratulerer med overstått halvmaraton! Er så imponert over viljestyrken din!! Jeg er sikker på at du klarer det nye målet ditt🙌😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaBom Skrevet 18. august 2023 #613 Del Skrevet 18. august 2023 Wow, blir så inspirert av løpingen din! ☺️😀 Nå må jeg også komme litt inn i det. Har gått gradvis nedover fra tre, to, en og denne uka ingen turer 😜 Håper dere får en fin helg med barnefri 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 22. august 2023 #614 Del Skrevet 22. august 2023 Hvordan går det med deg Bokdamen? Har du klart å ta litt kontroll over kostholdet..? Litt vanskelig selv syns jeg her nå... samtidig som trim 🤪 men bare dette kjipe regnværet kan gi seg snart så man får lyst til å komme seg ut litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 23. august 2023 Forfatter #615 Del Skrevet 23. august 2023 Amatariel skrev (23 timer siden): Hvordan går det med deg Bokdamen? Har du klart å ta litt kontroll over kostholdet..? Litt vanskelig selv syns jeg her nå... samtidig som trim 🤪 men bare dette kjipe regnværet kan gi seg snart så man får lyst til å komme seg ut litt! Kan ikke akkurat skryte på meg at det har skjedd så mye endring på den fronten nei, jeg har litt mange baller i luften for tiden og jeg klarer liksom ikke ta meg sammen Hjelper ikke at det blir storbyferie med mye god mat og vin i helgen etterfulgt av bursdagsuke i heimen. Får holde på aktivitetsnivået og prøve å ikke ta helt avgårde. Så får september være striskjorte og havrelefse og oppbrettede ermer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 23. august 2023 #616 Del Skrevet 23. august 2023 Nei jeg skjønner den godt! Jeg syns det er vanskelig å komme inn i ordentlige kosthold- og trimrutiner igjen selv, og jeg har ikke en gang veldig mye som skjer rundt meg nå (annet enn vanlig hverdag). Men høres jo veldig gøy ut med storbyferie da! Må kose deg masse - man kommer langt med å gå rundt og være aktiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalu Skrevet 26. august 2023 #617 Del Skrevet 26. august 2023 Storbyferie høres digg ut - kos deg masse🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 16. september 2024 Forfatter #618 Del Skrevet 16. september 2024 Bokdamen tar seg sammen....igjen 🥲 Leser mine innlegg fra sist sommer og kjenner at jeg gjerne skulle reist tilbake i tid og holdt momentet jeg hadde da. Men høsten ble lang, vinteren krevende og våren tung på både hjemme- og jobbfront. Det har blitt mindre og mindre løping, og den er erstattet med gamle uvaner. Og så sitter jeg her, og veier 10 kg mer enn jeg gjorde da jeg i fjor bedyret at shortsen fra sommeren 2022 skulle sitte som et skudd i 2024. Det gjorde den da ikke, og jeg har sett vekten krype seg oppover ett kg om gangen uten å klare å gjøre noe med det. Men jeg kjenner at det ar et vendepunkt og jeg endelig er klar for å ta tak. Begynner bevisst med vekten en mandag morgen etter en helg som innehold en fest. Alkohol med litt ekstra salt dagen derpå gjør at vekten er ekstra høy. Så kan jeg jo håpe at fredag morgen er littegrann bedre og kan gi meg en første boost. September 2024 16. september (0) - 84,4 kg Synes det er helt deprimerende høyt, og jeg skammer meg over å "si" det høyt. Men jeg kjenner det på hele meg og trenger ansvarligjøre meg selv så jeg klarer å ta tak. Jeg er ikke tilbake til start, og dit skal jeg heller aldri komme. Men dette er tungt. Målsetningen er i første omgang å ha det godt i egen kropp og kunne løpe langt igjen. Og at bunaden skal sitte godt neste år Første mål er å komme tilbake til 70 tallet innen november. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 16. september 2024 #619 Del Skrevet 16. september 2024 Velkommen tilbake Det er ikke en skam å falle, det som er viktig er at man reiser seg igjen ❤️ Vi er mange som har opplevd slike her perioder der man jo skulle være så flink og gå ned i vekt, og så går det bare oppover i stedet. Men det er aldri for sent å snu. Vi er her og heier på deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 16. september 2024 Forfatter #620 Del Skrevet 16. september 2024 Takk @Amatariel, jeg kjenner allerede det var riktig å skrive ned noen tanker. Blir litt lettere å ta gode valg når man må rapportere på effekten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå