Gå til innhold

Hver gang vi møtes 2022

Jordbærogfløte

Anbefalte innlegg

globalagogo skrev (15 timer siden):

Jeg har opplevd kjipe ting, men kan ikke si at jeg har rømt fra krig i jungelen og sett folk dø, eller blitt kalt jævla neger og vært redd for at nynazister skal drepe meg. Har heller ikke et barn jeg ikke får møte, som ikke aner hvem jeg er.

Ikke jeg heller, men jeg hadde en voldelig far som drakk seg i hjel og ble trampet på i en trappeoppgang i et døgn før noen skjønte at han var død. Jeg har opplevd mobbing til tross for lys hud og vært redd for at faren min skulle drepe meg eller moren min. Jeg har ikke sett noen dø, men allerede som barn var jeg jevnlig vitne til så grov vold at det like gjerne kunne endt med døden. Jeg har stått og holdt oppe en mann jeg kjente som hadde hengt seg men fortsatt var i live, og jeg stod der så lenge før hjelpen kom at jeg svimte av og kastet opp etterpå. Jeg har opplevd en alvorlig bilulykke og jeg har vært så alvorlig syk at jeg kunne dødd.  

Jeg kjenner flere som har opplevd enda verre ting, og jeg må ærlig talt si at jeg synes mye av det de sitter og sipper over i dette programmet er filleting. Alle har opplevd dritt. Det er en del av livet, og hvis folk begynner å forvente hallelujastemning og overdose med empati når de deler bagasjen sin tror jeg de blir veldig skuffet. Det skjer ikke, for alle har sitt og du er ikke så spesiell som du tror.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...