Gå til innhold

Hver gang vi møtes 2022


Jordbærogfløte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blixen skrev (2 timer siden):

Hadde vært fint med Sondre Justad også, da👍 Evt TIX

To gode forslag! 🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blixen skrev (På 22.8.2021 den 9.48):

Hadde vært fint med Sondre Justad også, da👍 Evt TIX

Tix er nok med i den e sesongen. han er observert i hver gang vi møtes bilen på Kjerringøy nylig😅🙈

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pleierinnen skrev (På 23.8.2021 den 22.35):

Tix er nok med i den e sesongen. han er observert i hver gang vi møtes bilen på Kjerringøy nylig😅🙈

Håper det!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble også litt skuffet.

Skal ikke skryte på meg å være så veldig musikkinteressert men det var et par her jeg faktisk ikke hadde hørt om.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

VildeS skrev (37 minutter siden):

Jeg ble også litt skuffet.

Skal ikke skryte på meg å være så veldig musikkinteressert men det var et par her jeg faktisk ikke hadde hørt om.

Nettopp! De to er ikke kjent for de fleste, vil jeg tro..

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg var veldig fornøyd med artistene som var med i forrige sesong, ble jeg litt skuffet over hvem som er med. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
MissStiles skrev (1 time siden):

Det starter ikveld! Og det starter med TIX. Noen som skal se på?

Jeg ser på, og sipper 🙈

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Optimo

Jeg orker ikke Tix. Beklager. 

Jeg hørte på coverlåtene at han har teft for melodier, men tekstene hans er så pinlig suppe at jeg får vondt inni meg. Enten det er blodharry russefylla eller sjelevrengende, falne engler. 

Syns de begynner å gå tomme for artister nå. Bernhoft, Greni og Andersen har lange, gode karrierer bak seg og passer konseptet. De andre der... De er kjente "nå". Skal se vi har glemt dem om ti år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine tolkninger i kveld :Nikke: 

Jarle sin tolkning var forutsigbar og kjedelig :Gjesp:

Mulig jeg ikke hèlt har dagen, for jeg føler i grunnen Tix har snakket om den vonde tida hele året.

Kanskje jeg har blitt gammel, det blir i grunnen aldri for mye åpenhet for de som trenger å høre det.... :hjerte: Veldig selvmotsigende i dag, kanskje jeg får litt mer fot neste helg 🙈

Endret av Tradegy
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men. Hvor er Stig Brenner blitt av? Jeg måtte se litt av og på her, så mulig jeg har missa noe der. 

Edit: glem det, jeg fant ut av det 😂 skuff at han ikke kommer før i program nr 5 da, har gleder meg til han. 

Endret av neon_sun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med Tix, og at alt - ABSOLUTT alt er vondt, fælt, supergrusomt og vanskelig? Joa, skjønner at det er fint å kunne snakke åpent om psykisk sykdom, men kjenner jeg blir matt når det er gjennomgangstonen i alt den mannen forteller om. 

Ja, jeg er nok gammel og kynisk, men herreguuuuuuud det der gidder jeg ikke (og ikke tror jeg på det den konstante offerrollen heller).

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen vet hvordan Tix har hatt det, tross alt, det har han ikke fortalt oss før 😉😆

Jeg liker egentlig gjengen i år, og synes det var mange fine tolkninger. Tror Tix likte best de som ikke var tukla så mye med da 🤷‍♀️ Jeg ble ganske rørt av Myra og Anna of the North sine tolkninger!

Gleder meg til resten. May Britt Andersen digga jeg når jeg var liten, kult at hun er med og!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...