Gå til innhold

Hver gang vi møtes 2022


Jordbærogfløte

Anbefalte innlegg

Det som ødela hele greia for meg, var at de var på et hotell hvor hvem som helst kan være og ikke på Kjærnes gård. For all del, fint på Kjerringøy men det ble så upersonlig og "kaldt". Syns også at programmet starter for "rett" på, men det syns jeg om tidligere sesonger også. Hadde vært hyggelig å bli bedre kjent med de før de ryker på artistenes dag.

Syns ikke de andre deltagerne (spes Greni og Arif) fremsto som særlig genuine, fikk følelsen av at de fulgte et manus. Og det at Brenner ikke kunne være med fra ep 1 ødelegger litt. Da kunne de valgt en annen artist.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tar seg ikke så bra ut at de kjører rundt på riksveien med en gammel folkevognbuss uten bilbelte 👎.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss_Alba skrev (På 2.1.2022 den 1.38):

Hva er det med Tix, og at alt - ABSOLUTT alt er vondt, fælt, supergrusomt og vanskelig? Joa, skjønner at det er fint å kunne snakke åpent om psykisk sykdom, men kjenner jeg blir matt når det er gjennomgangstonen i alt den mannen forteller om. 

Ja, jeg er nok gammel og kynisk, men herreguuuuuuud det der gidder jeg ikke (og ikke tror jeg på det den konstante offerrollen heller).

Jeg er helt enig. Det blir så innmari mye, hele tida.  

Jeg fulgte han gjennom mgp-reisen i fjor og må si jeg ble helt oppgitt. På et tidspunkt stilte noen fra mgp-miljøet spørsmålet om hvor er du ,Tix? For han var jo aldri tilgjengelig for intervjuer eller noe- og som mgp-fan er man vant til at artistene stiller opp og vil dele litt om veien til Eurovision da. Men han var som sunket i jorden. Da han "ble stilt til veggs" så gikk han rett i offerrollen og påsto at han hadde ikke gjort annet siden oktober enn å jobbe mot dette, hadde ikke sovet på flere mnd, og det var nå ikke måte på. Så jeg kjente at det surret der, det er jeg ikke sikker på om jeg kjøper. Makan til sutring. Så jeg hoppet glatt over hans episode, hadde ikke behov for mer av Tix. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordelen var at Tix var først ute :Nikke: Ser Stig Brenner kommer til senere i sesongen. Vil det si at en av de andre reiser hjem? 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradegy skrev (2 timer siden):

Fordelen var at Tix var først ute :Nikke: Ser Stig Brenner kommer til senere i sesongen. Vil det si at en av de andre reiser hjem? 

 

Nei, tror egentlig Stig skulle vært med fra start, men kommer senere pga bla studiojobbing.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, Krutthøna said:

Nei, tror egentlig Stig skulle vært med fra start, men kommer senere pga bla studiojobbing.

Aha. Takk :blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Tenkj om vi var venner" er så barndomsminner. Vi pleide å synge den på barneskolen og jeg husker jeg syntes den var så fin. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

"Tenkj om vi var venner" er så barndomsminner. Vi pleide å synge den på barneskolen og jeg husker jeg syntes den var så fin. 

Jeg skulle til å skrive det samme om barndomsminner. Jeg er oppvokst med Maj Britt Andersen kassetter både hjemme og i bilen. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo fullt rundt bordet. 7 stk som i tidligere sesonger. Skal en reise hjem når Brenner kommer inn i 5. uke? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor sang ikke Myra? Det holder liksom ikke at hun «ga fra plassen» til Daniela, det kommer en artist senere til så burde vært tid til begge

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er rare var min favoritt som barn! ❤️

Jeg så forresten datteren hennes Daniela spille på kvinnedagen for kanskje 4-5 år siden. Hun var kjempeflink og søt også da. Mener hun hadde skrevet sine egne låter og spilte gitar. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en utstråling og formidlingsevne Maj Britt Andersen har. 

Nydelige versjoner av både Anna og Daniela. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig fremføring av Daniela- men jeg ble veldig overrasket over at hun er 23 år. Ser veldig ung ut. 
Håper på å høre mer til henne. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kunne sikkert spolt på sumo, men hva var greni sin store sorg som det ble reklamert så mye med? Noen som husker/så det? Fikk med meg at det var en lykkelig skilsmisse og veldig god kontakt med datteren. Så lurer vare bittelitt 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (1 time siden):

Jeg kunne sikkert spolt på sumo, men hva var greni sin store sorg som det ble reklamert så mye med? Noen som husker/så det? Fikk med meg at det var en lykkelig skilsmisse og veldig god kontakt med datteren. Så lurer vare bittelitt 😊

Han har en sønn han ikke har kontakt med. Jeg oppfattet det som at sønnen heller ikke vet at det er Greni som er faren. 

  • Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skravlus skrev (4 minutter siden):

Han har en sønn han ikke har kontakt med. Jeg oppfattet det som at sønnen heller ikke vet at det er Greni som er faren. 

Uffda …

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest David Lee

For en skuffende sesong, er jo knapt noen ordentlige artister og så er det flere som har vært vekke fra flere episoder. De burde ikke fått vært med da 😡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...