Jordbærogfløte Skrevet 1. august 2021 #1 Del Skrevet 1. august 2021 (endret) Jeg håper det kommer nok en sesong av «Hver gang vi møtes» neste år. Hvis en eller flere av følgende artister blir med denne gangen, skal jeg si meg fornøyd; Åge Aleksandersen Ane Brun Morten Harket Maria Arredondo Sondre Lerche Sivert Høyem Bjørn Eidsvåg Marit Larsen Jenny Jenssen Gaute Ormåsen Sissel Kyrkjebø Benedicte Adrian Alejandro Fuentes Jarle Bernhoft Christian Ingebrigtsen Gabrielle Carina Dahl Egil Eldøen Espen Lind Hvem håper dere på? Endret 3. august 2021 av Jordbærogfløte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 1. august 2021 Forfatter #2 Del Skrevet 1. august 2021 TS igjen; I følge TV 2 er det bekreftet at det kommer flere sesonger; https://www.tv2.no/a/13893428/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #3 Del Skrevet 2. august 2021 Sannsynligvis norsk tv’s aller kjedligste program. Anonymkode: ee38f...3f7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 2. august 2021 #4 Del Skrevet 2. august 2021 Jordbærogfløte skrev (13 timer siden): Jeg håper det kommer nok en sesong av «Hver gang vi møtes» neste år. Hvis en eller flere av følgende artister blir med denne gangen, skal jeg si meg fornøyd; Åge Aleksandersen JA Ane Brun JA Morten Harket JA Maria Arredondo Sondre Lerche JA Sivert Høyem JA Bjørn Eidsvåg JA Marit Larsen JA Jenny Jenssen NEI Gaute Ormåsen Sissel Kyrkjebø Benedicte Adrian Margaret Berger Alejandro Fuentes Jarle Bernhoft Christian Ingebrigtsen JA Gabrielle JA Carina Dahl har hun laget noe?? Egil Eldøen Espen Lind JA Hvem håper dere på? Redigerte på innlegget ditt jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 2. august 2021 Forfatter #5 Del Skrevet 2. august 2021 tirben skrev (2 timer siden): Redigerte på innlegget ditt jeg. Mange takk 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. august 2021 #6 Del Skrevet 2. august 2021 Sandra Lyng blir garantert med 😴😴 Anonymkode: aa6a3...460 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 2. august 2021 #7 Del Skrevet 2. august 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Sandra Lyng blir garantert med 😴😴 Anonymkode: aa6a3...460 Hvorfor tror du det? Hun har jo ikke noen hits eller karriere å snakke om? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august 2021 #8 Del Skrevet 3. august 2021 Margaret Berger har vært med tidligere. Anonymkode: 5fcda...244 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 3. august 2021 Forfatter #9 Del Skrevet 3. august 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 3.8.2021 den 2.00): Margaret Berger har vært med tidligere. Anonymkode: 5fcda...244 Takk, det hadde jeg glemt.. Strøk henne fra listen nå. Endret 20. august 2021 av Jordbærogfløte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 10. august 2021 #10 Del Skrevet 10. august 2021 Jeg vil ha med Tommy Fredvang og Øyvind Staveland. Spar meg gjerne for både Jenny Jensen og Carina Dahl. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 11. august 2021 #11 Del Skrevet 11. august 2021 Vil ha med Morten Harket, jeg. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smurfii Skrevet 11. august 2021 #12 Del Skrevet 11. august 2021 Julie Bergan✨ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 11. august 2021 #13 Del Skrevet 11. august 2021 Jordbærogfløte skrev (På 1.8.2021 den 22.29): Jeg håper det kommer nok en sesong av «Hver gang vi møtes» neste år. Hvis en eller flere av følgende artister blir med denne gangen, skal jeg si meg fornøyd; Åge Aleksandersen Ane Brun Morten Harket Maria Arredondo Sondre Lerche Sivert Høyem Bjørn Eidsvåg Marit Larsen Jenny Jenssen Gaute Ormåsen Sissel Kyrkjebø Benedicte Adrian Alejandro Fuentes Jarle Bernhoft Christian Ingebrigtsen Gabrielle Carina Dahl Egil Eldøen Espen Lind Hvem håper dere på? Egentlig en kjempeflott liste du gav der! Morten, Åge, Bjørn, Marit, Espen, Gabrielle, Sivert, Ane hadde vært perfekt. Kanskje Sondre også, sier jeg da. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 12. august 2021 Forfatter #14 Del Skrevet 12. august 2021 Lawyam skrev (7 timer siden): Egentlig en kjempeflott liste du gav der! Morten, Åge, Bjørn, Marit, Espen, Gabrielle, Sivert, Ane hadde vært perfekt. Kanskje Sondre også, sier jeg da. Tusen takk! 🤩😅 Den miksen hadde vært en fryd! 👏🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 20. august 2021 Forfatter #15 Del Skrevet 20. august 2021 Jeg håper deltakerne blir annonsert i løpet av denne måneden 🤩. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 20. august 2021 #16 Del Skrevet 20. august 2021 Mange gode på den lista der ja Men Carina Dahl? Hva har hun å vise til, annet enn noen opptredener i Mgp og litt annet? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 20. august 2021 Forfatter #17 Del Skrevet 20. august 2021 Måneskinn skrev (2 timer siden): Mange gode på den lista der ja Men Carina Dahl? Hva har hun å vise til, annet enn noen opptredener i Mgp og litt annet? Takk 🤩 Nei, det var bare noe jeg kom på i farta.. Det er jo flere av tidligere deltakere som ikke har den største låtkatalogen å vise til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 20. august 2021 #18 Del Skrevet 20. august 2021 Jordbærogfløte skrev (Akkurat nå): Takk 🤩 Nei, det var bare noe jeg kom på i farta.. Det er jo flere av tidligere deltakere som ikke har den største låtkatalogen å vise til. Ja det har du rett i. Tenkte meg om etter jeg posta blir uansett spennende å se hvem de velger. Nå sist var Hakeem et spennende nytt bekjentskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 20. august 2021 Forfatter #19 Del Skrevet 20. august 2021 Måneskinn skrev (1 minutt siden): Ja det har du rett i. Tenkte meg om etter jeg posta blir uansett spennende å se hvem de velger. Nå sist var Hakeem et spennende nytt bekjentskap Ja, jeg er også spent 🌟😅 Ja, Hakeem var helt fantastisk, synes jeg 👏🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blixen Skrevet 22. august 2021 #20 Del Skrevet 22. august 2021 Disse ser jeg gjerne i hgvm 2022: Åge Aleksandersen, Øystein Sunde, Sigrid Raabe, Ane Brun, Sivert Høyem, Ella Marie Hætta Isachsen og Unge Ferrari Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå