Gå til innhold

Hver gang vi møtes 2022

Jordbærogfløte

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tix lager jo bare HELT andre låter. Ligner ikke LITT på orginalen engang. 

Endret av Thaila
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kartoffel skrev (På 29.1.2022 den 22.01):

Hvorfor sang ikke Anna denne gangen?

Ekspander  

De er nok for mange. Jeg leste i en nettavis at de skulle rullere på å ikke synge, som Myra også gjorde da Daniela tok over for henne. 

Endret av Thaila
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde vært fint og se skikkelige artister som Morten Harket, Ina Wroldsen, Sissel Kyrkjebø , Finn Kalvig , Dagny og Åge Aleksandersen for og nevne noen. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker denne sesongens artister egentlig. Mange av dem er litt mer dagsaktuelle enn de forrige sesongene, men det virker som at publikummet er litt eldre. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele programmet er blitt en konkurranse om å ha opplevd verst mulig tragedier i livet.. Siping og bæljing og tragisk musikk..

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange jeg ikke har noe spesielt forhold til, men liker å høre Stig Brenner sine tolkninger og ser frem til han eps om noen uker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Arif dag var veldig fin 😊 Alle gjorde bra covere også. Myra sin var veldig rørende! ❤️ Og Anna of the North gjorde en bra jobb på å oversette himmelen. 

Den eneste dagen jeg ikke har fått med meg var Øystein sin. Kan noen avsløre hva denne store sorgen han snakka om var? (så bare reklame på den) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65
  Thaila skrev (På 6.2.2022 den 14.42):

Synes Arif dag var veldig fin 😊 Alle gjorde bra covere også. Myra sin var veldig rørende! ❤️ Og Anna of the North gjorde en bra jobb på å oversette himmelen. 

Den eneste dagen jeg ikke har fått med meg var Øystein sin. Kan noen avsløre hva denne store sorgen han snakka om var? (så bare reklame på den) 

Ekspander  

Han har et barn han ikke får treffe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blondie65 skrev (På 6.2.2022 den 14.43):

Han har et barn han ikke får treffe.

Ekspander  

Å ja, da skjønner jeg det. Høres forsåvidt rart ut sånn i følge loven. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tantadi skrev (På 1.2.2022 den 10.35):

Hele programmet er blitt en konkurranse om å ha opplevd verst mulig tragedier i livet.. Siping og bæljing og tragisk musikk..

Ekspander  

Jeg er 100% enig. Først buhuu, og så skal det hylles til den store gullmedaljen.

Har ikke ca alle opplevd jævlige ting i livet? Jeg har. Alle jeg kjenner har. Det er en del av livet, og man trenger ikke å velte seg i det og dytte det over på andre. Man gråter seg tom, blir voksen, legger ting bak seg og går videre. Jeg synes bare det blir kleint å se sånt på TV. Jeg vil ikke vite alle disse tingene om artister, bare lytte til musikken og tekstene og tolke det hele på min måte.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  youcancallmejune skrev (På 6.2.2022 den 15.01):

Jeg er 100% enig. Først buhuu, og så skal det hylles til den store gullmedaljen.

Har ikke ca alle opplevd jævlige ting i livet? Jeg har. Alle jeg kjenner har. Det er en del av livet, og man trenger ikke å velte seg i det og dytte det over på andre. Man gråter seg tom, blir voksen, legger ting bak seg og går videre. Jeg synes bare det blir kleint å se sånt på TV. Jeg vil ikke vite alle disse tingene om artister, bare lytte til musikken og tekstene og tolke det hele på min måte.

Ekspander  

Jeg har opplevd kjipe ting, men kan ikke si at jeg har rømt fra krig i jungelen og sett folk dø, eller blitt kalt jævla neger og vært redd for at nynazister skal drepe meg. Har heller ikke et barn jeg ikke får møte, som ikke aner hvem jeg er.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

globalagogo skrev (På 6.2.2022 den 16.38):

Jeg har opplevd kjipe ting, men kan ikke si at jeg har rømt fra krig i jungelen og sett folk dø, eller blitt kalt jævla neger og vært redd for at nynazister skal drepe meg. Har heller ikke et barn jeg ikke får møte, som ikke aner hvem jeg er.

Ekspander  

Enig. Og om dette er noe fansen ikke vet om så er det interessant at de tar det opp. Jeg synes også det var interessant da Lene Marlin sa at hun ble omtalt som overlegen i media fordi hun ikke hadde henta en pris, men sannheten var at hun sleit med angst. Det er relevant fordi tekstene hennes er så mørke også. Det handler vel bare om å forstå artistene bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vifte skrev (På 6.2.2022 den 21.22):

Hvorfor synger Arif bare med autotune?!?!

Ekspander  

Han gjør ikke alltid det, men det er en effekt. Han er inspirert av rappere som Future og var vel den rapperen som innførte den stilen å rappe på i Norge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...