Gå til innhold

Hvordan overleve en uke med svigers..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Nåja. Enig i det. Men samtidig- må være fælt å irritere seg voldsomt av andre mennesker?

Anonymkode: 0edc8...5fd

Man slipper irritere seg over andre mennesker om man gir andre og seg selv det privatliv som trengs - det er liksom hele poenget bak rådene ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har så mye i mot å være sammen med svigers, har mennene deres det like ille når dere er sammen med dine foreldre? Er det virkelig så mange dysfunksjonelle familier der ute som ikke klarer å kose seg sammen en uke? 

Anonymkode: b54fc...1e2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Dere som har så mye i mot å være sammen med svigers, har mennene deres det like ille når dere er sammen med dine foreldre? Er det virkelig så mange dysfunksjonelle familier der ute som ikke klarer å kose seg sammen en uke? 

Anonymkode: b54fc...1e2

Jeg påtvinger aldri min mann å tilbringe tid med mine foreldre over lengre tid. Vi drar f.eks. ikke på hytten samtidig som mine foreldre er der. Jeg ønsker ikke å presse min mann til det.
Det er dessuten mye mer utfordrende for meg å være med svigers enn for han å være med mine da svigerfar har psykiske problemer og oppfører seg helt merkelig. Han har problemer bl.annet med å ikke forstå andres intimgrenser, (svært nærgående type) og store problemer med personlig hygiene. Jeg kan regelrett lukte hvor han befinner seg om om han har vært i et rom kjenner jeg det på lukta, selv etter at han er gått ut. Både min mann og jeg er møkka lei hele gubben. Det beste hadde vært om han ble innlagt på sykehjem. Da hadde vi sluppet at han kom hit og vi kunne besøkt han mår det passet oss. Så dårlig til bens og skrøpelig som han er tror og håper vi det ikke blir lenge til han får permanent sykehjemsplass.

Anonymkode: b4beb...032

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...