Gå til innhold

Daten viste seg selv nedentil . Erfaringer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Million skrev (3 minutter siden):

Passer du ikke på sånt selv, mener du? Kondom er lurt uansett for å beskytte mot kjønnssykdommer, men kvinner gjør lurt i å sørge for prevensjon selv i tillegg.

Selvfølgelig passer jeg på meg selv. Men jeg ville jo ikke stolt på et ukjent kvinnfolk om jeg var han. 😊

Anonymkode: ff1bd...3c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

.....Han skrev også at i et forhold var det og det viktig. Vil han muligens ha et forhold med meg da?

Anonymkode: ff1bd...3c0

Nei. Det tyder ikke på at han vill ha forhold med deg. Du tolker veldig her. Har han ikke sakt at han ønsker eller håper dere blir seriøse, så har han ikke sakt det. Jeg synes du skal være ærlig på at videoen gjorde deg usikker på hva han ser etter. Og spørre han klart om hva han vill. Om du går og leser det du ønsker og høre uten og spørre han hva han faktisk mener kommer du til og bli skuffet!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts - jeg tror du legger litt vel mye tolking inn i det han sier, slik at han passer inn i dine forventninger om kjærestemateriale.. 

Det han faktisk har gjort er å sende deg en runkevideo før dere i det hele tatt har møtt hverandre. DET signalet er tydelig! 
Og husk at de kriblingene i magen du prater om, kan liksågodt være at du er kåt og ikke at det er akkurat denne mannen som du vil ha som kjæreste 😉

Anonymkode: d5924...5db

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ts - jeg tror du legger litt vel mye tolking inn i det han sier, slik at han passer inn i dine forventninger om kjærestemateriale.. 

Det han faktisk har gjort er å sende deg en runkevideo før dere i det hele tatt har møtt hverandre. DET signalet er tydelig! 
Og husk at de kriblingene i magen du prater om, kan liksågodt være at du er kåt og ikke at det er akkurat denne mannen som du vil ha som kjæreste 😉

Anonymkode: d5924...5db

Nei , sant det. Nå møtes vi også får jeg se. Å holde igjen er vel nesten litt slemt. 😝 Men helt sikkert det lureste. 

Anonymkode: ff1bd...3c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Synes ikke dette var noe veldig rart. Har du kjent han i over en uke, synes jeg runkevideo er innafor.

Anonymkode: 0d1e1...1ba

Hvis du er en gris ja👍

Anonymkode: f1323...ba0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Har pratet med han i godt og vel 2 uker. Fått en god tone. Han har gitt utrykk for at jeg er pen på bildene og virker som flott person sier han. Han er jo kjempe kjekk, virker veldig likanes på væremåten. 

I helgen sendte han meg en film der han dusjet, etterfulgt av en runkevideo av seg selv. Ble litt sjokket, men sa ikke nei heller. 

Nå skal vi møtes neste uke for første gang. Kan det bli seriøst til tross for det han gjorde? Det trakk i grunnen godt ned. Noen som kan fortelle at dette kan gå greit likevel? 

Anonymkode: ff1bd...3c0

Det kan aldri bli seriøst. 

Anonymkode: 7dc38...619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Min samboer sendte også bilde av seg selv der nede. Men det var først da vi hadde truffet hverandre, hatt sex, og vi sendte snapper i sengen. Så veldig unaturlig følte jeg ikke at det var (selv om vi offisielt ikke var et par). 

Men det går an å være ærlig. Bare si det som det er, at du er på jakt etter noe seriøst, og at du undrer deg om han er det samme. Og selvsagt golde igjen på sex med en gang. 

Anonymkode: 05a39...a36

Dette er da ikke sammenliknbart.

TS snakker om film av runking - før daten i det hele tatt har skjedd 😅

HVEM driver på sånn? (Svar: daten til TS :P ).

Det du snakker om er gjensidig ønsket og hyggelig for begge.

Det i HI er jo totalt mangel på antenner. Samtidig: om TS svarer «åh du har verdens deiligste p***» så er jo det i praksis å be om mer.

Endret av Fløff
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei , sant det. Nå møtes vi også får jeg se. Å holde igjen er vel nesten litt slemt. 😝 Men helt sikkert det lureste. 

Anonymkode: ff1bd...3c0

Vit at hele KG er her for deg om noen uker når du trenger trøst og gode ord  😀

Anonymkode: 4c875...9f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Ja, jeg fikk et litt annet syn plutselig.

Men det kan jo bli seriøst mellom oss for det? Det er vel ikke slik at sender menn en dickvideo, så vil det aldri kunne bli oss - kun sex som er hensikten? 

Anonymkode: ff1bd...3c0

Er du naiv? Det kan aldri bli seriøst. Han er ute etter en ting. 

Anonymkode: 7dc38...619

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rødt flagg, det er faktisk IKKE normalt.

En som virkelig liker deg er forsiktig.

Anonymkode: f3fd1...b97

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hadde bare føltes veldig ekkelt og avtennende for min del. Virker bare ekstremt useriøst, og jeg hadde aldri i livet klart å ta en slik mann seriøst. Hadde avlyst daten og sagt at vi var alt for forskjellige.

Vil du virkelig bli sammen med en mann som sannsynligvis har sendt slike videoer og bilder av seg selv til mange andre damer også? For det har han jo garantert gjort når han sender deg det etter så kort tid. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvis jeg holder litt igjen da, det er deg mest fornuftige? Jeg vil uansett ikke hoppe rett til sengs. Det kan jo være IRL alt er annerledes da. Antar at hvis han er fornøyd med sexen, da kan det gjenta seg mange ganger. Han må også passe på å ikke gjøre meg gravid da. Merk:, også. 

Anonymkode: ff1bd...3c0

Hvor gammel er du?🤦🏼‍♀️

Anonymkode: 7dc38...619

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at du kan ha så høye forventninger til en som oppfører seg sånn. Tror dessverre du kommer til å bli skuffet.

Anonymkode: 68772...9ca

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Du bør iallfall være innforstått med at han først og fremst møter deg i håp om å få sex. Jeg har ikke noe i mot å ha sex på første date, ei har jeg noe i mot runkevideoer så lenge jeg har bedt om det. Men å sende det sånn uten videre før man har møttes… er enig i ar det trekker veldig ned. Jeg hadde nok ikke hatt forhåpninger om noe seriøst, men heller tatt det som det kommer.

Anonymkode: 078ca...e72

Må bare kommentere bruken av ordene "få sex". Her skriver du om sex som om det er noe kvinnen gir til mannen, og sånn er det ikke. 

Anonymkode: ee033...846

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den videoen er sikkert sendt andre.

Anonymkode: 9f63d...afb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Har pratet med han i godt og vel 2 uker. Fått en god tone. Han har gitt utrykk for at jeg er pen på bildene og virker som flott person sier han. Han er jo kjempe kjekk, virker veldig likanes på væremåten. 

I helgen sendte han meg en film der han dusjet, etterfulgt av en runkevideo av seg selv. Ble litt sjokket, men sa ikke nei heller. 

Nå skal vi møtes neste uke for første gang. Kan det bli seriøst til tross for det han gjorde? Det trakk i grunnen godt ned. Noen som kan fortelle at dette kan gå greit likevel? 

Anonymkode: ff1bd...3c0

Forstår jeg det sånn at du ikke sa nei til å få tilsendt video før eller etter videoen TS? Hvis du fikk den uten at han spurte og du rakk å si ja, er ikke det spesielt greit.

Vi kan ikke si hvordan dette kommer til å gå. Det du kan gjøre er å være så ærligg du kan på hva du vil, og be ham om å være like ærlig tilbake. 

Anonymkode: ee033...846

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde jeg fått en sånn video fra en fersk flørt jeg ennå ikke hadde møtt, hadde jeg tolket det slik:

1. Han vil pule NÅ. Helst i går, og dagen før der og dagen før der osv.

2. Han er så gira på å pule at han gladelig byr seg fram for hvem som helst han kommer i prat med.

3. Ikke min type, siden jeg ser etter noen som vil ha meg.

Anonymkode: 4e7cc...596

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå på daten. Men oppdater alt her etterpå. 

Anonymkode: 06c53...28a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det så naive damer? :overrasket: En mann som uoppfordret sender video av at han runker, viser jo med all tydelighet at han ikke eier respekt for henne. At han SIER både det ene og det andre, har virkelig ingen betydning.

Anonymkode: 572a7...bc9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Å holde igjen er vel nesten litt slemt.

Ehhh... Er det slemt å ikke ha sex med noen på første date? Du eksisterer ikke for å tilfredsstille alle menn du går på første date med😳

Anonymkode: 36ac6...379

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...