Gå til innhold

Daten viste seg selv nedentil . Erfaringer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har pratet med han i godt og vel 2 uker. Fått en god tone. Han har gitt utrykk for at jeg er pen på bildene og virker som flott person sier han. Han er jo kjempe kjekk, virker veldig likanes på væremåten. 

I helgen sendte han meg en film der han dusjet, etterfulgt av en runkevideo av seg selv. Ble litt sjokket, men sa ikke nei heller. 

Nå skal vi møtes neste uke for første gang. Kan det bli seriøst til tross for det han gjorde? Det trakk i grunnen godt ned. Noen som kan fortelle at dette kan gå greit likevel? 

Anonymkode: ff1bd...3c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går greit hvis det er sånne menn du liker😀 Hva forventer du skal skje? At han plutselig skal endre seg? Dette har han helt sikkert gjort mange ganger før.

Anonymkode: 4c875...9f0

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør iallfall være innforstått med at han først og fremst møter deg i håp om å få sex. Jeg har ikke noe i mot å ha sex på første date, ei har jeg noe i mot runkevideoer så lenge jeg har bedt om det. Men å sende det sånn uten videre før man har møttes… er enig i ar det trekker veldig ned. Jeg hadde nok ikke hatt forhåpninger om noe seriøst, men heller tatt det som det kommer.

Anonymkode: 078ca...e72

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vil nok ikke noe seriøst, mest sannsynlig bare sex. Har du vert klar på hva du søker?

Anonymkode: 6a11c...ae7

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det går greit hvis det er sånne menn du liker😀 Hva forventer du skal skje? At han plutselig skal endre seg? Dette har han helt sikkert gjort mange ganger før.

Anonymkode: 4c875...9f0

Han kan spillet og har lagt lista for daten. Og han vil selvsagt lykkes.

Neste uke kommer TS tilbake og lurer på om det var lurt å ha sex på første date og om at det at han ikke svarer betyr at han liker henne...

Repeat. Repeat.

Anonymkode: 304ca...ab7

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han kan spillet og har lagt lista for daten. Og han vil selvsagt lykkes.

Neste uke kommer TS tilbake og lurer på om det var lurt å ha sex på første date og om at det at han ikke svarer betyr at han liker henne...

Repeat. Repeat.

Anonymkode: 304ca...ab7

Når man ikke vil lære, så lærer man ikke 😀 Skjønner ikke hvordan noen forventer seriøsitet av en som sender runkevideo og dickpic. Han er akkurat det han utgir seg for: en kåt mann😀

Anonymkode: 4c875...9f0

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Han vil nok ikke noe seriøst, mest sannsynlig bare sex. Har du vert klar på hva du søker?

Anonymkode: 6a11c...ae7

Det hjelper jo ikke i det hele tatt å si at man er ute etter noe seriøst, siden menn bare juger for å få seg fitte. De mannfolka som påstår de er ute etter noe seriøst er de verste løgnerne. Han her viser i det minste at han bare er ute etter sex. Se hva han gjør, ikke hva han sier. 

Men han har sikkert aids ts, så ikke ligg med han. 

Anonymkode: 5ac75...497

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du KUN interessant i sex, og sex med en taper??

Anonymkode: dbfb8...52a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvor gammel er han?

Anonymkode: 6a11c...ae7

Han er 39. 

Anonymkode: ff1bd...3c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg fikk et litt annet syn plutselig.

Men det kan jo bli seriøst mellom oss for det? Det er vel ikke slik at sender menn en dickvideo, så vil det aldri kunne bli oss - kun sex som er hensikten? 

Anonymkode: ff1bd...3c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Har pratet med han i godt og vel 2 uker. Fått en god tone. Han har gitt utrykk for at jeg er pen på bildene og virker som flott person sier han. Han er jo kjempe kjekk, virker veldig likanes på væremåten. 

I helgen sendte han meg en film der han dusjet, etterfulgt av en runkevideo av seg selv. Ble litt sjokket, men sa ikke nei heller. 

Nå skal vi møtes neste uke for første gang. Kan det bli seriøst til tross for det han gjorde? Det trakk i grunnen godt ned. Noen som kan fortelle at dette kan gå greit likevel? 

Anonymkode: ff1bd...3c0

Synes ikke dette var noe veldig rart. Har du kjent han i over en uke, synes jeg runkevideo er innafor.

Anonymkode: 0d1e1...1ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Det hjelper jo ikke i det hele tatt å si at man er ute etter noe seriøst, siden menn bare juger for å få seg fitte. De mannfolka som påstår de er ute etter noe seriøst er de verste løgnerne. Han her viser i det minste at han bare er ute etter sex. Se hva han gjør, ikke hva han sier. 

Men han har sikkert aids ts, så ikke ligg med han. 

Anonymkode: 5ac75...497

Er litt enig faktisk. De mest kyniske og hardbarka drittsekkene jeg har møtt er de som sa de kun vil ha noe seriøst. Og de (fleste) som var ærlige om intensjoner om bare vennskap og sex endte opp som forelsket og ønsket noe mer. Ironisk nok føler jeg mer tillit til en som sender dickpic eller hinter om sex tidlig enn de «seriøse».

Anonymkode: 4972a...4b9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han er 39. 

Anonymkode: ff1bd...3c0

Serr?! Trodde han var sånn 25. Men 399 år.. noe så turn off! Han har garantert aids.

Anonymkode: 5ac75...497

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han er 39. 

Anonymkode: ff1bd...3c0

En 39-åring som fremdeles ikke har skjønt hva kvinner tenner på hadde jeg styrt unna. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå føler jeg meg veldig kg her, men hva begynner navnet hans på? 🤣

Anonymkode: 4972a...4b9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er han 19 år eller noe? Veldig barnslig må jeg si.  Hvis ikke, en voksen mann gjør ikke slikt med mindre han er en taper. Ville holdt med unna. For en barnslig oppførsel…

Anonymkode: be1a8...28b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nå føler jeg meg veldig kg her, men hva begynner navnet hans på? 🤣

Anonymkode: 4972a...4b9

L. Mer sier jeg ikke. 

Anonymkode: ff1bd...3c0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

🤣

Ojsann da. Han hadde jeg da virkelig ikke gått på date med, er grenser for hvor lavt man skal synke.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det hjelper jo ikke i det hele tatt å si at man er ute etter noe seriøst, siden menn bare juger for å få seg fitte. De mannfolka som påstår de er ute etter noe seriøst er de verste løgnerne. Han her viser i det minste at han bare er ute etter sex. Se hva han gjør, ikke hva han sier. 

Men han har sikkert aids ts, så ikke ligg med han. 

Anonymkode: 5ac75...497

For det om han vil ha sex, så kan det jo være en fulltreffer på andre måter også da? 

En måte som starter slik vil alltid gå skeis og være useriøst? 

Anonymkode: ff1bd...3c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...