Gå til innhold

Daten viste seg selv nedentil . Erfaringer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror muligens han kommer til å avlyse daten.... har opplevd at de som er veldig frampå med sånt før date ikke har gøds til å møte damer, men får tilfredsstillelse nok av å skrive halvfrekke meldinger og sende bilder/videoer av seg selv.. 

Anonymkode: dec81...300

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja, jeg fikk et litt annet syn plutselig.

Men det kan jo bli seriøst mellom oss for det? Det er vel ikke slik at sender menn en dickvideo, så vil det aldri kunne bli oss - kun sex som er hensikten? 

Anonymkode: ff1bd...3c0

Kan jo bli dere, ikke godt å vite… Men han er nok veldig klar for sex iallfall. 

Anonymkode: e0296...ea6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har du snakket med han i 2 uker men ikke møttes?

Anonymkode: db54f...1c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har pratet med han i godt og vel 2 uker. Fått en god tone. Han har gitt utrykk for at jeg er pen på bildene og virker som flott person sier han. Han er jo kjempe kjekk, virker veldig likanes på væremåten. 

I helgen sendte han meg en film der han dusjet, etterfulgt av en runkevideo av seg selv. Ble litt sjokket, men sa ikke nei heller. 

Nå skal vi møtes neste uke for første gang. Kan det bli seriøst til tross for det han gjorde? Det trakk i grunnen godt ned. Noen som kan fortelle at dette kan gå greit likevel? 

Anonymkode: ff1bd...3c0

Oj. Herre gud. Her skal vi "gå inn i hjernen din" for å finne ut for deg 🤯 om du liker en idiot som runker på video 🤦‍♀️🙇‍♀️🤯😳🙈🤣🤣🤣🤣🤣😄😁😄😃😄😁😄🤪🤪😜🤣🤣😁😁😄😄😄🥲🙇‍♀️🙇‍♀️🙇‍♀️

Anonymkode: 0af5c...4e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en taper… oppegående menn sender da ikke runkevideo uten bestilling?

Anonymkode: ce281...ac4

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Kan jo bli dere, ikke godt å vite… Men han er nok veldig klar for sex iallfall. 

Anonymkode: e0296...ea6

Han skriver at det kribler i magen av å tenke på meg. Han sier også at personligheten har mye og si og at praten er bra. Så er jo ikke bare sex i bildet. Nå får jeg se. Har ikke noe å tape på å møte han. Kanskje bedre å bli skuffet tidlig enn seint? 😉 

Ts 

Anonymkode: ff1bd...3c0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

.....Han skrev også at i et forhold var det og det viktig. Vil han muligens ha et forhold med meg da?

Anonymkode: ff1bd...3c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Han skriver at det kribler i magen av å tenke på meg. Han sier også at personligheten har mye og si og at praten er bra. Så er jo ikke bare sex i bildet. Nå får jeg se. Har ikke noe å tape på å møte han. Kanskje bedre å bli skuffet tidlig enn seint? 😉 

Ts 

Anonymkode: ff1bd...3c0

Han SIER tydeligvis mye. Noen av oss skiller på ord og handlinger. Jeg ville heller fokusert på hans handlinger enn ord han smigrer kvinner med.

Anonymkode: 4c875...9f0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

.....Han skrev også at i et forhold var det og det viktig. Vil han muligens ha et forhold med meg da?

Anonymkode: ff1bd...3c0

Jeg tror dere er som skapt for hverandre, og kommer til å bli veldig lykkelige sammen. Var det mer du ville vite? 

Anonymkode: 89f35...13d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

.....Han skrev også at i et forhold var det og det viktig. Vil han muligens ha et forhold med meg da?

Anonymkode: ff1bd...3c0

Hmn får se hva spåkule sier - nei, han vil ikke ha forhold. Hvordan i huleste skal vi vite det???

Anonymkode: 1da71...860

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han virker ikke helt god. Samtidig som en helt vanlig mann

Anonymkode: 204ba...157

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor du tar opp dette her inne. Du har tydeligvis bestemt deg likevel, tror du er veldig naiv.

Anonymkode: 98e6a...ca1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Har pratet med han i godt og vel 2 uker. Fått en god tone. Han har gitt utrykk for at jeg er pen på bildene og virker som flott person sier han. Han er jo kjempe kjekk, virker veldig likanes på væremåten. 

I helgen sendte han meg en film der han dusjet, etterfulgt av en runkevideo av seg selv. Ble litt sjokket, men sa ikke nei heller. 

Nå skal vi møtes neste uke for første gang. Kan det bli seriøst til tross for det han gjorde? Det trakk i grunnen godt ned. Noen som kan fortelle at dette kan gå greit likevel? 

Anonymkode: ff1bd...3c0

Hva mener du med at du ikke sa nei heller. Hva sa du ikke nei til 🤣

Anonymkode: 9f63d...afb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

.....Han skrev også at i et forhold var det og det viktig. Vil han muligens ha et forhold med meg da?

Anonymkode: ff1bd...3c0

Nei. Han snakker generelt. Deg vil han bare ha sex med (jfr runkevideo). Menn tror at sånt varmer opp dama så hun er sprengklar for sex på første møte.

Ligger du med han, ikke regn med at han var ute etter noe annet enn sex. Kanskje han gjentar sexen med deg en gang, men ikke noe mer. Kanskje bare en gangs opplegg. 

Vi på kg kan ikke vite dette, men tegnene er der, klart og tydelig, på at han kun er ute etter sex med deg.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (22 minutter siden):

Nei. Han snakker generelt. Deg vil han bare ha sex med (jfr runkevideo). Menn tror at sånt varmer opp dama så hun er sprengklar for sex på første møte.

Ligger du med han, ikke regn med at han var ute etter noe annet enn sex. Kanskje han gjentar sexen med deg en gang, men ikke noe mer. Kanskje bare en gangs opplegg. 

Vi på kg kan ikke vite dette, men tegnene er der, klart og tydelig, på at han kun er ute etter sex med deg.

Støtter denne. Menn som gjør sånn er ikke seriøse, men vil bare ha sex. Men er det virkelig sånn at de tror de "varmer opp dama for sex på første møte" på denne måten? Det er jo tvertimot rødt flagg og en turn-off for de fleste damer. Hvertfall for alle oss som ønsker noe seriøst. Snakk om å skyte seg selv i beinet da. 

Anonymkode: 3cc49...8b5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Støtter denne. Menn som gjør sånn er ikke seriøse, men vil bare ha sex. Men er det virkelig sånn at de tror de "varmer opp dama for sex på første møte" på denne måten? Det er jo tvertimot rødt flagg og en turn-off for de fleste damer. Hvertfall for alle oss som ønsker noe seriøst. Snakk om å skyte seg selv i beinet da. 

Anonymkode: 3cc49...8b5

Hvis jeg holder litt igjen da, det er deg mest fornuftige? Jeg vil uansett ikke hoppe rett til sengs. Det kan jo være IRL alt er annerledes da. Antar at hvis han er fornøyd med sexen, da kan det gjenta seg mange ganger. Han må også passe på å ikke gjøre meg gravid da. Merk:, også. 

Anonymkode: ff1bd...3c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Kan det bli seriøst til tross for det han gjorde?

Viktigste grunnen til at det neppe kan bli seriøst er at du tar det opp på dette forumet og spør om råd.

Anonymkode: 1fb73...5a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis jeg holder litt igjen da, det er deg mest fornuftige? Jeg vil uansett ikke hoppe rett til sengs. Det kan jo være IRL alt er annerledes da. Antar at hvis han er fornøyd med sexen, da kan det gjenta seg mange ganger. Han må også passe på å ikke gjøre meg gravid da. Merk:, også. 

Anonymkode: ff1bd...3c0

Passer du ikke på sånt selv, mener du? Kondom er lurt uansett for å beskytte mot kjønnssykdommer, men kvinner gjør lurt i å sørge for prevensjon selv i tillegg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis jeg holder litt igjen da, det er deg mest fornuftige? Jeg vil uansett ikke hoppe rett til sengs. Det kan jo være IRL alt er annerledes da. Antar at hvis han er fornøyd med sexen, da kan det gjenta seg mange ganger. Han må også passe på å ikke gjøre meg gravid da. Merk:, også. 

Anonymkode: ff1bd...3c0

Det er sikkert lurt å holde igjen ja. Men jeg synes det er et problem hvis han sendte denne videoen uten at du hadde bedt om det. Jeg forstår det som at han sendte den uoppfordret? Du sier at du ikke sa "nei", men spurte han på forhånd? Hvis ikke var det jo ikke noe du kunne si "nei" til for han sendte den bare. TIl det siste du skriver: Nei, det er du som må passe på å ikke bli gravid med han. Kondom er uansett lurt også før man er godt kjent.

Anonymkode: 3cc49...8b5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Har pratet med han i godt og vel 2 uker. Fått en god tone. Han har gitt utrykk for at jeg er pen på bildene og virker som flott person sier han. Han er jo kjempe kjekk, virker veldig likanes på væremåten. 

I helgen sendte han meg en film der han dusjet, etterfulgt av en runkevideo av seg selv. Ble litt sjokket, men sa ikke nei heller. 

Nå skal vi møtes neste uke for første gang. Kan det bli seriøst til tross for det han gjorde? Det trakk i grunnen godt ned. Noen som kan fortelle at dette kan gå greit likevel? 

Anonymkode: ff1bd...3c0

Men fy faen. Det er jo faktisk definert som blotting etter loven og ulovlig å sende slike videoer uten samtykke. 
 

Helt ærlig virker han som en dott. Alle menn som tror at kvinner vil se kjønnsorganet deres uoppfordret er ikke en type du vil satse på, de eier null selvinnsikt. 

Anonymkode: d09a4...aec

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...