Lorieen Skrevet 1. august 2021 #21 Skrevet 1. august 2021 Eh, det der hadde vært dealbreaker for min del! 11
Jdz Skrevet 1. august 2021 #22 Skrevet 1. august 2021 Ikke min greie. Jeg er mann og liker ikke å få sånne videoer fra kvinner tidlig i en relasjon heller. 11
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #23 Skrevet 1. august 2021 Styr unna. Hva skal du med en sånn en… Anonymkode: 62e29...c99 4
Chimmy Skrevet 1. august 2021 #24 Skrevet 1. august 2021 For min del,hadde det vært en god grunn til å droppe den daten, med mindre det var kun sex jeg var ute etter. 9
Hippogriff Skrevet 1. august 2021 #25 Skrevet 1. august 2021 Vanskelig å svare på uten å kjenne til hvordan tonen mellom dere er. Jeg setter stor pris på å få sånt av menn jeg har vært til sengs med, eller har tenkt meg til sengs med. Men setter også stor pris på at de har evner til å skjønne, eller spørre om, når det er greit. AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ja, jeg fikk et litt annet syn plutselig. Men det kan jo bli seriøst mellom oss for det? Det er vel ikke slik at sender menn en dickvideo, så vil det aldri kunne bli oss - kun sex som er hensikten? Anonymkode: ff1bd...3c0 Sex er vel en viktig bestanddel i de fleste seriøse forhold også, så i mine øyne trekker det ikke ned såfremt det kommer når det er naturlig ut fra hvordan relasjonen har utviklet seg. 5
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #26 Skrevet 1. august 2021 Herregud så ekkel menneske. Han har jo ingen respekt for deg og hvis du tror dette kan bli seriøst så er du ganske så naiv. Anonymkode: 6dca6...4b8 8
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #27 Skrevet 1. august 2021 Jeg kan jo møte han å se hvordan han er. Det er klart jeg ikke ønsker å meg et ligg, også glemme han. Men han i sin godt voksne alder har helt sikkert lyst å involvere seg i et forhold etterhvert. Hvis tonen vår er bra, kjemien også, så betyr jo det langt mye mer. At han er seksuelt tiltrukket av meg er ikke rart når man ser noe man liker, det ble jeg også av han. Men som sagt, jeg blir skeptisk til slike videoer. Anonymkode: ff1bd...3c0
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #28 Skrevet 1. august 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg kan jo møte han å se hvordan han er. Det er klart jeg ikke ønsker å meg et ligg, også glemme han. Men han i sin godt voksne alder har helt sikkert lyst å involvere seg i et forhold etterhvert. Hvis tonen vår er bra, kjemien også, så betyr jo det langt mye mer. At han er seksuelt tiltrukket av meg er ikke rart når man ser noe man liker, det ble jeg også av han. Men som sagt, jeg blir skeptisk til slike videoer. Anonymkode: ff1bd...3c0 Du, ikke vær naiv. Bare fordi han er 399 år så betyr ikke det automatisk at han vil ha et forhold. Får opp mange menn i den alderen på Tider og de fleste er noen useriøse fuckboys som bare vil tømme seg. Men er du innstilt på en seksuelt eventyr, så kjør på, men bruk kondom så du ikke får aids. Anonymkode: 5ac75...497 6
Lorieen Skrevet 1. august 2021 #29 Skrevet 1. august 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Du, ikke vær naiv. Bare fordi han er 399 år så betyr ikke det automatisk at han vil ha et forhold. Får opp mange menn i den alderen på Tider og de fleste er noen useriøse fuckboys som bare vil tømme seg. Men er du innstilt på en seksuelt eventyr, så kjør på, men bruk kondom så du ikke får aids. Anonymkode: 5ac75...497 Til opplysning: AIDS er noe så og si ingen utvikler lenger, ettersom det krever at man går i mange år med ubehandlet HIV-infeksjon. Det finnes medisiner nå som forhindrer at HIV-smittede utvikler AIDS. Det korrekte å si her vil derfor være «bruk kondom så du ikke får HIV». Eller klamydia, eller gonoré, eller herpes. I vår tid kan de tre sistnevnte gi langt kjedeligere konsekvenser enn HIV. Faktisk. 11
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #30 Skrevet 1. august 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg kan jo møte han å se hvordan han er. Det er klart jeg ikke ønsker å meg et ligg, også glemme han. Men han i sin godt voksne alder har helt sikkert lyst å involvere seg i et forhold etterhvert. Hvis tonen vår er bra, kjemien også, så betyr jo det langt mye mer. At han er seksuelt tiltrukket av meg er ikke rart når man ser noe man liker, det ble jeg også av han. Men som sagt, jeg blir skeptisk til slike videoer. Anonymkode: ff1bd...3c0 I følge flere tråder her på KG, så er det én ting som hjelper. Det er å være så "care" som overhodet mulig. Gi ham et inntrykk av at du bare vil ha et raskt knull, og at han ikke er kjærestemateriale. Da kan det hende han girer opp. Anonymkode: 89f35...13d 2
Pippi Lotta Skrevet 1. august 2021 #31 Skrevet 1. august 2021 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Jeg kan jo møte han å se hvordan han er. Det er klart jeg ikke ønsker å meg et ligg, også glemme han. Men han i sin godt voksne alder har helt sikkert lyst å involvere seg i et forhold etterhvert. Hvis tonen vår er bra, kjemien også, så betyr jo det langt mye mer. At han er seksuelt tiltrukket av meg er ikke rart når man ser noe man liker, det ble jeg også av han. Men som sagt, jeg blir skeptisk til slike videoer. Anonymkode: ff1bd...3c0 Det er ingen logikk i at mennesker i en vis alder ønsker forhold. Du kan jo like gjerne si når han er singel i så godt voksen alder tyder det på at han ikke ønsker forhold. Alt er selvfølgelig mulig. Men når han opptrer så respektløst tenker jeg enten han ikke ønsker at du skal ha forhåpninger om noe seriøst, ellers så er han bare så dom / usympatisk at han ikke forstår eller bryr seg om hvordan oppførselen hans påvirker deg. 6
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #32 Skrevet 1. august 2021 Minner meg om en jeg var på date med for et par år siden. Vi hadde en kjempekoselig date, han virket veldig hyggelig og sympatisk, og lett å snakke med. Vi avsluttet daten med en klem, og han sa han gjerne ville møte meg igjen. Jeg var optimistisk, helt til han plutseleg begynte å sende bilder fra senga.. først bare ansiktet med dyna godt over kroppen, neste bildet med dyna på magen, og så med dyna lengre ned, og så kom bildet av hele kjønnsorganet i sin fulle prakt, mens han runket. Det var så avtennende! Jeg ble rett og slett oppgitt, og jeg kjente at interessen jeg hadde i utgangspunktet, var fullstendig borte. Jeg så han aldri igjen. Og, han hadde akkurat passert 40🙄 Anonymkode: b91d9...95e 9
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #33 Skrevet 1. august 2021 - om du går på den daten Ts, så hadde jeg aldri i verden hatt sex med han. Hadde der vært meg, skulle han fått vist gjennom flere dater over lengre tid at han var oppriktig interessert i meg, og ikke bare sex. Anonymkode: b91d9...95e 4
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #34 Skrevet 1. august 2021 Du er nok ikke den eneste som fikk en sånn video av ham. Bare en av kanskje få som gikk med på å treffe ham etter det. De er noen slu jævler de eklingene der.. Anonymkode: 53c3c...506 5
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #35 Skrevet 1. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, jeg fikk et litt annet syn plutselig. Men det kan jo bli seriøst mellom oss for det? Det er vel ikke slik at sender menn en dickvideo, så vil det aldri kunne bli oss - kun sex som er hensikten? Anonymkode: ff1bd...3c0 At han sender det sier kanskje bare noe om hans behov for at noen skal se på tissen hans? Selvfølgelig kan det bli noe seriøst, men ønsker du at det skal bli seriøst med noen som sender så private bilder og videoer til noen man ikke har møtt en gang? Svaret på dette kan selvfølgelig være ja, det er noe du selv må ta standpunkt til. Anonymkode: ebecc...706 3
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #36 Skrevet 1. august 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Har pratet med han i godt og vel 2 uker. Fått en god tone. Han har gitt utrykk for at jeg er pen på bildene og virker som flott person sier han. Han er jo kjempe kjekk, virker veldig likanes på væremåten. I helgen sendte han meg en film der han dusjet, etterfulgt av en runkevideo av seg selv. Ble litt sjokket, men sa ikke nei heller. Nå skal vi møtes neste uke for første gang. Kan det bli seriøst til tross for det han gjorde? Det trakk i grunnen godt ned. Noen som kan fortelle at dette kan gå greit likevel? Anonymkode: ff1bd...3c0 Æsj….. ikke gidd å bruke tid på sånne players. Anonymkode: ea7bc...840 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #37 Skrevet 1. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Serr?! Trodde han var sånn 25. Men 399 år.. noe så turn off! Han har garantert aids. Anonymkode: 5ac75...497 399? På en måte ville jeg blitt imponert. Om en fyr på 399 år 1. Fikk den opp (en ting er at 90åringer har ereksjon, men 399...) 2. Gadd å wanke 3. Greide å benytte smartphone 👏 Anonymkode: ebecc...706 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #38 Skrevet 1. august 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): L. Mer sier jeg ikke. Anonymkode: ff1bd...3c0 Jævla Lars! Hadde blokkert og gått videre. Anonymkode: 5c841...375 3
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #39 Skrevet 1. august 2021 «Enhver date burde begynne med følgende spørsmål: «Er du gift, forlova, kjæreste, eller i et forhold av noe slag? Eller «Finnes det én kvinne i universet, som er eller tror hun er i et forhold med deg?»» https://www.nrk.no/ytring/hu-andre-dama-1.15556032 Hva ønsker du, hva ønsker han? Vil du ha et seriøst forhold, er du helt sikker på at han er singel og at han ønsker et forhold? Anonymkode: e5156...16e 6
AnonymBruker Skrevet 1. august 2021 #40 Skrevet 1. august 2021 Min samboer sendte også bilde av seg selv der nede. Men det var først da vi hadde truffet hverandre, hatt sex, og vi sendte snapper i sengen. Så veldig unaturlig følte jeg ikke at det var (selv om vi offisielt ikke var et par). Men det går an å være ærlig. Bare si det som det er, at du er på jakt etter noe seriøst, og at du undrer deg om han er det samme. Og selvsagt golde igjen på sex med en gang. Anonymkode: 05a39...a36 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå