Gå til innhold

Reviews av «hvilke produkter har du kjøpt i dag»


AprilLudgate

Anbefalte innlegg

Mulig bare jeg er interessert i en sånn tråd, men: her kan man legge inn erfaringer med produkter man har kjøpt enten fra tråden her inne eller bare generelt.

Jeg starter:

Revitabrow brynserum:

Prøvde 2 tuber Xbrow uten særlig effekt, men noen små hår gav det nok. 

Revitabrow gjorde så også det andre «fulle» brynet mitt mistet hår synlig ☹️ Så nå er det like kjipt for det andre keg prøvde få mer vekst på. 

Kjøper ALDRI igjen. Skjedde etter kun 1 ukes bruk og bare eskalerte.

Essie neglelakker:

Mint Candy Apple: den var veldig tynn i konsistensen, ujevnt resultat. Likte ikke.

Mrs Always Right: supergod! Elsk!

 

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøpte produkter fra sienna x for noen uker siden, aldri hørt om merket og hadde egentlig ikke noen forhåpninger annet enn at det så interessant ut og prisen var ok. Kjøpte en clay mask med chia olje, retinol serum og en priming day cream. Alle produktene har egentlig overrasket veldig! Dagkremen har spf og er ganske tykk I konsistensen, men etter den har tørket! Mine linjer og porer er merkbart mindre synlig, og føler egentlig ingen behov for sminke utenpå. Inneholder blandet annet også avokadoolje for fukt og er uten silikon (syntes jeg huske hvertfall). Masken var også god, renser huden godt uten å tørke den ut som mange clay masker gjør. Og retinolen virket også god! 

Kjøpte også origins drink up mask for fukt etter retinolbruk, også super! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes forresten det var en god tråd, jeg liker å høre hva andre syntes om produkter! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hr normal/rødlig til småfet hud som brekker ut i kviser og hudormer. Kjøpte denne paulas choice exfoliant greia i fjor etter et tips her. EEEEEEELSKER DEN!! Ikke bare roer den den røsflekkete huden min, men den har totalt løst opp hudormene på haka nesa og kinn, samtidig som den minsker porene. Jeg bruker den 2-3 ganger i uka, om vinteren mindre, og jeg har en sånn flaske i rundt 1 år. Så veldig drøy i bruk. Den renser virkelig huden helt fantastisk. Jeg har sensitiv hud som reagerer på en del andre produkt, men ikke denne. 

https://www.skincity.com/no/paulas-choice/skin-perfecting-2-bha-gel-100ml?market=NOR&gclid=CjwKCAjwjJmIBhA4EiwAQdCbxr15dkXdc09lMSAcvi_lzvUuzXJDgZkOWJyaP4gDIFeBdeSJx33wahoCgxEQAvD_BwE

 

Dermalogica dynamic skin recovery spf 50, egentlig er dette en solkrem men jeg bruker den hver dag året rundt og har fått vekk TRE tørrhets kråketær rundt øynene. Jævlig sriv pris men når man bruker den som jeg, som fuktighetskrem mot rynker, varer den lenge. Har heller ikke blitt solbrent i fjeset. 

https://www.bangerhead.no/dermalogica-dynamic-skin-recovery-spf50-50ml-no?gclid=CjwKCAjwjJmIBhA4EiwAQdCbxurVx462VqAerL-jzHQOcKnbwKNTP6z10uGvsFEGRV7VhqjqDRK7txoCQscQAvD_BwE

Anonymkode: f08b5...a55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...