Gå til innhold

Ville du vært venn med familien din hvis dere ikke kjente hverandre?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dersom moren, faren, søsteren eller broren din ikke var i familie med deg men heller var en klassekamerat, nabo, kollega e.l., ville du likt vedkommende og ønsket å være venn med ham/henne? 
 

Anonymkode: e162f...413

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heh, nei. Eneste grunnen til at vi går overens er at vi er familie. Har null til felles med dem.

Anonymkode: 3cf09...f86

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei absolutt ikke, med unntak av barna mine.

Anonymkode: 01db6...334

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, hater søsteren min. Hun stjal så mye penger fra mor på slutten at jeg vil henne bare vondt. Kommer aldri til å prate med hun igjen

Anonymkode: 4d6f0...36d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det tror jeg ikke. Definitivt ikke moren og søsteren min, antageligvis ikke faren min heller. 

Anonymkode: 090f2...aa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og søsteren min er så like at jeg ikke vet om vi ville vært bestiser, eller bitre fiender... Som søstre har vi lært oss å blåse ut når det er en uenighet, så er vi verdens mest samstemte igjen. Som venner kan jeg lett se for meg at man ikke klarer denne balansen. 

Broren min - nope. Vi har et godt forhold. Men mye fordi jeg er "den voksne" i relasjonen. Og det hadde jeg ikke orket i et vennskap. 

Anonymkode: 33e73...112

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma hadde jo vært høfligere mot meg da, så kanskje. 

Pappa og bror - helt klart 

Søster antagelig ikke 

Anonymkode: 69a69...6c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke nå når pappa døde. Har ingenting til felles med de som er igjen, men besøker dem nå og da for å være snill da. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Spesielt ikke søsteren min. Kommer aldri til å snakke med henne igjen. Grusomt menneske. Svigerinnen min og mannen hennes også, uff uff 😕 

Anonymkode: ae159...b26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, på ingen måte. Min søster er mentalt ustabil og min far er alkoholiker. 

Anonymkode: 874a4...5ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Søsteren min er en ordentlig snobb, og mamma er slitsomt passiv- aggressiv. Pappa er herlig med godt humør, men jeg ser ikke helt for meg på hvilken arena vi kunne blitt venner. 

Anonymkode: 78db4...639

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barna mine: helt klart ja.

Resten av dem vet jeg ikke helt. Noen av dem som jeg synes er slitsomme kan være utrolig sjarmerende mot folk utenfor familien. Så jeg ser ikke bort fra at de hadde behandlet meg bedre hvis jeg ikke var familie.

Anonymkode: d220d...5e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant spørsmål. Ene broren min og meg helt klart ja. Vi kommuniserer utrolig godt og er beste venner. To av søstrene mine også. En annen søster, aldri. At to i en familie kan bli så ulike er en gåte. Vi liker rett og slett ikke hverandre. 

Pappa har en veldig godt utviklet sans for humor, og mamma er snill og interessert i musikk og kunst. Er veldig flink til å skrive poesi selv. Så vi ville ihvertfall vært gode bekjente. Resten av søsken? Tja. Vi ville likt hverandre, men nære vennskap? Vet ikke helt det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...