Kristian Skrevet 21. september 2005 #41 Del Skrevet 21. september 2005 og vi lo tydligvis best! nok en gang ble det enga bank i år ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 21. september 2005 #42 Del Skrevet 21. september 2005 HAHAHA!!!! hva skal jeg si var det noen som snakka om å trampe på en fugl? neeei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 21. september 2005 #43 Del Skrevet 21. september 2005 HAHAHA!!!! hva skal jeg si var det noen som snakka om å trampe på en fugl? neeei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 22. september 2005 #44 Del Skrevet 22. september 2005 var nok heller tramp rtamp på en smurf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 23. september 2005 #45 Del Skrevet 23. september 2005 Kan du fortelle meg hva som er galt med Røsler? Hvorfor er han en tulling? Om jeg ikke husker helt feil er han den yngste treneren i ligaen... og han har ikke noe "trener-skole" tross dette ligger vi på 4 plass og bedre ann i forhold til i fjorået. ja han har kanskje litt rare treningsmetoder.. som natttrening etter tapet mot brann,, men det hjalp da på det... vi slo jo enga i kampen derpå.. Så gi meg en god begrunnelse på hvorfor han skulle være en tulling? ← prøver igjen jeg eller har dere ikke noen gode argumenter dere enga-mennesker? fordi det er ikke noe gode argumetner mot dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 23. september 2005 #46 Del Skrevet 23. september 2005 De har aldri ett godt argument.. de slenger dritt, fordi de vet at LSK er bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlammet Skrevet 23. september 2005 #47 Del Skrevet 23. september 2005 Rart at de ikke har turt å kommentere tapet sitt enda... Noen som er dårlige tapere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dilla Skrevet 23. september 2005 #48 Del Skrevet 23. september 2005 Jeg er ingen dårlig taper, men Ida spurte om hvilke argumenter vi Enga-mennesker har for å kalle Rösler en tulling. Jeg har aldri kalt han en tulling så derfor svarte jeg heller ikke på spørsmålet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 23. september 2005 #49 Del Skrevet 23. september 2005 var vel han kristan som mente at vi hadde en tulling av trener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå