Kristian Skrevet 21. september 2005 #41 Skrevet 21. september 2005 og vi lo tydligvis best! nok en gang ble det enga bank i år ←
Gjest Gitte Skrevet 21. september 2005 #42 Skrevet 21. september 2005 HAHAHA!!!! hva skal jeg si var det noen som snakka om å trampe på en fugl? neeei...
Gjest Gitte Skrevet 21. september 2005 #43 Skrevet 21. september 2005 HAHAHA!!!! hva skal jeg si var det noen som snakka om å trampe på en fugl? neeei...
Pasha Skrevet 22. september 2005 #44 Skrevet 22. september 2005 var nok heller tramp rtamp på en smurf
Pasha Skrevet 23. september 2005 #45 Skrevet 23. september 2005 Kan du fortelle meg hva som er galt med Røsler? Hvorfor er han en tulling? Om jeg ikke husker helt feil er han den yngste treneren i ligaen... og han har ikke noe "trener-skole" tross dette ligger vi på 4 plass og bedre ann i forhold til i fjorået. ja han har kanskje litt rare treningsmetoder.. som natttrening etter tapet mot brann,, men det hjalp da på det... vi slo jo enga i kampen derpå.. Så gi meg en god begrunnelse på hvorfor han skulle være en tulling? ← prøver igjen jeg eller har dere ikke noen gode argumenter dere enga-mennesker? fordi det er ikke noe gode argumetner mot dette
Gjest Gitte Skrevet 23. september 2005 #46 Skrevet 23. september 2005 De har aldri ett godt argument.. de slenger dritt, fordi de vet at LSK er bedre!
Superlammet Skrevet 23. september 2005 #47 Skrevet 23. september 2005 Rart at de ikke har turt å kommentere tapet sitt enda... Noen som er dårlige tapere?
Gjest Dilla Skrevet 23. september 2005 #48 Skrevet 23. september 2005 Jeg er ingen dårlig taper, men Ida spurte om hvilke argumenter vi Enga-mennesker har for å kalle Rösler en tulling. Jeg har aldri kalt han en tulling så derfor svarte jeg heller ikke på spørsmålet.
Pasha Skrevet 23. september 2005 #49 Skrevet 23. september 2005 var vel han kristan som mente at vi hadde en tulling av trener
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå