AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #21 Del Skrevet 30. juli 2021 Jeg vasker stenger, sitte/liggeflater og manualer etter meg, men vektskivene blir for mye. Da måtte jeg ha brukt halve økta på å vaske og det er forferdelig knotete å vaske dem med papir som går i oppløsning. Der jeg trener er folk generelt flinke til å vaske etter seg, men kan forstå frustrasjonen din samtidig som jeg egentlig ikke bryr meg personlig. Synd at ledelsen ser gjennom fingrene på det. Du får eventuelt tipse de i kommunen som har ansvar for å sjekke at slike steder overholder reglene om situasjonen. Anonymkode: fa1dc...909 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #22 Del Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hva er hensikten med å trene med et håndlkle under seg? Tror dere corona-virus eller andre virus og bakterier blir filtrert vekk av håndkleet…? Enda teitere enn regler som at det ikke er lov å trene med bar mage, men singlet er greit. De fleste svetter mer på ryggtavla enn på magen, og jeg svetter aller mest i ansiktet og hodet - kanskje jeg skulle trent i niquab? Og igjen - tror dere svetten som går gjennom klærne er somehow mer hygienisk enn svette rett fra huden? Om noe er det faktisk omvendt. Anonymkode: becd2...f92 Håndkle bruker man jo for å slippe å svette ned benker og apparat Ts Anonymkode: 3c0de...c1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #23 Del Skrevet 30. juli 2021 Forøvrig kan du ta kontakt med kommunens miljørettede helsevern. Om har ansvar for kontroll av smittevernreglene. Overholder ikke gymmet smittevernreglene så må de stenges. Evt kan du kontakte daglig leder for gymmet. Gi dem en advarsel. At du vil kontakte kommunen om de ikke skjerper seg. Anonymkode: af229...700 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #24 Del Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Forøvrig kan du ta kontakt med kommunens miljørettede helsevern. Om har ansvar for kontroll av smittevernreglene. Overholder ikke gymmet smittevernreglene så må de stenges. Evt kan du kontakte daglig leder for gymmet. Gi dem en advarsel. At du vil kontakte kommunen om de ikke skjerper seg. Anonymkode: af229...700 Jeg tror jeg begynner med kommunen først, for jeg synes det er skikkelig ekkelt å ta kontakt med ledelsen og true med å anmelde de. Da er det ikke noe kult å gå der å trene fremover. Ts Anonymkode: 3c0de...c1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå