AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #1 Del Skrevet 30. juli 2021 Jeg trener på et stort treningssenter midt i sentrum, har nettopp blitt medlem og har lagt merke til at det er veldig få som vasker apparatene etter seg. Det henger heller ingen plakater i treningssalen om at man skal bruke håndduk og vaske etter seg. Jeg synes det er ubehagelig å gi beskjed til voksne folk at de må være hygieniske og nøye med hygiene, spesielt nå når det er Corona. Derfor har jeg gitt beskjed til de som sitter i resepsjonen, og de sier at det er ikke noe vits å henge opp plakater om at folk må vaske etter seg, fordi folk ikke gidder å lese plakatene. Da må dere gi muntlig beskjed sier jeg, men så rister ledelsen bare på hodet og sier det er ikke vits. Har trent på to andre sentre det siste halvannet året, og der har det vært veldig nøye med vasking, spriting og de som ikke har vasket etter seg eller brukt håndduk, får beskjed fra ledelsen om at de skal gjøre det. I dag fikk jeg kommentar fra en mann om at han synes det var så rart at jeg vasket markløft stang, vektskiver og manualer, og så sa jeg at det skal man jo gjøre selv om det ikke er Corona. Da sa han at han mente det bare var tull, og at Corona var bare noe som myndighetene har satt i gang, og så kom det en lang tale om konspirasjonsteorier, kapitalisme, USA blablabla. Jeg sa til han at han ikke kunne trene der hvis han ikke vasket etter seg og brukte handduk, og hvis han ikke gjorde det, så kom jeg til å gi beskjed til ledelsen. Han bare lo av meg og så sa jeg at jeg går ned til resepsjonen og gir beskjed, og da jeg gikk ut av døren så ropte han etter meg at han skulle vaske etter seg, så jeg måtte ikke gi beskjed. Har også lagt merke til mange tenåringsgutter i alderen 16 til 18 år som trener der, og ingen vasker apparatene eller bruker håndduk. Mellom hver serie de tar så er det opp med mobiltelefonen og mange går opp i ansiktet med hánden og tørker seg på nesen flere ganger, og så er det ned på apparatene og trener, opp igjen med mobiltelefonen og ta seg i nesen igjen, tørke snørr og sånn holder de på. Da to av guttene skulle gå i sted, spurte jeg om de har vasket apparatene og da svarte de nei. Hvorfor gjør du ikke det? spurte jeg. Hvorfor skal vi det? spurte den ene gutten. Jeg ga beskjed at det skal man på et treningssenter, og da gjorde de det, men de mumlet sure kjerring til hverandre. Jeg er ikke hysterisk for Corona og jeg venter på å vaksinere meg, men jeg synes det er helt opplagt at man må ha hygiene på et treningssenter uansett Corona eller ei. Har en samboer som har en alvorlig sykdom, og han vil nå ikke tåle verken Corona eller forkjølelse, så jeg må være ekstra forsiktig. Det er jo for svingene ikke mitt ansvar å gå å passe på at folk er hygieniske på treningssenteret, er det ikke ledelsen som er slapp her? Anonymkode: 3c0de...c1a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #2 Del Skrevet 30. juli 2021 Har du alternativer som er bedre på hygiene i nærheten, ville jeg byttet. Her på landet har vi bare ett alternativ i bygda. Det er ikke akkurat crowded her, men sieden jeg ikke ser noen særlige oppfordringer til å vaske utstyret på senteret og heller ikke får noen munrlige oppfordringer, vasker jeg alt både før og etter at jeg bruker utstyret. Anonymkode: 43c55...000 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #3 Del Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har du alternativer som er bedre på hygiene i nærheten, ville jeg byttet. Her på landet har vi bare ett alternativ i bygda. Det er ikke akkurat crowded her, men sieden jeg ikke ser noen særlige oppfordringer til å vaske utstyret på senteret og heller ikke får noen munrlige oppfordringer, vasker jeg alt både før og etter at jeg bruker utstyret. Anonymkode: 43c55...000 Ja Jeg har i dag begynt å vaske alle apparatene og vekter før jeg bruker de for jeg synes det er uhygienisk spesielt nå når smitten her i Bergen begynner å øke blant de unge. Jeg har kjøpt medlemskort her så, litt dumt å bytte senter. Ts Anonymkode: 3c0de...c1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #4 Del Skrevet 30. juli 2021 Er det City? Anonymkode: 9d928...709 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #5 Del Skrevet 30. juli 2021 Er man redd for svette burde man ikke trene. Anonymkode: 30617...532 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #6 Del Skrevet 30. juli 2021 Man skal vaske svetteflater, ikke hver minste ting en har tattvpå. Har aldri opplevd at noen har vasket manualene, men benken en ligger på derimot er noe annet. Anonymkode: 88663...9a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Albbas Skrevet 30. juli 2021 #7 Del Skrevet 30. juli 2021 Folk er her veldig flinke til å vaske. Ikke vektskivene da, men flater du holder på mer enn noen sekunder (stang, manualer) osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #8 Del Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Man skal vaske svetteflater, ikke hver minste ting en har tattvpå. Har aldri opplevd at noen har vasket manualene, men benken en ligger på derimot er noe annet. Anonymkode: 88663...9a8 Jeg er av en annen oppfatning. Du tar deg helt sikket i ansiktet i løpet av en økt, og du kan derfor spre virus eller bakterier videre til nestemann som bruker utstyret. Og hvis du ønsker å holde treningssenteret ditt åpent fremover, så bør du vaske alle kontaktflater for å unngå smitteutbrudd der. Anonymkode: 43c55...000 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #9 Del Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Er det City? Anonymkode: 9d928...709 Nei Anonymkode: 3c0de...c1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #10 Del Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Man skal vaske svetteflater, ikke hver minste ting en har tattvpå. Har aldri opplevd at noen har vasket manualene, men benken en ligger på derimot er noe annet. Anonymkode: 88663...9a8 Da må du sprite hendene dine før du tar på en vektstang eller manualer. Anonymkode: 3c0de...c1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #11 Del Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Er man redd for svette burde man ikke trene. Anonymkode: 30617...532 Det er jo ikke svette jeg er redd for, men jeg ønsker ikke å få verken Corona eller forkjølelsesvirus, dessuten er det ekkelt å legge seg der hvor noen andre har ligget å svettet. Ts Anonymkode: 3c0de...c1a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #12 Del Skrevet 30. juli 2021 Det er en jævla uting med folk som ikke vasker eller tørker etter seg. Jeg har sett flere som ikke gjør det her jeg trener - enda det står plakater med beskjed om at dette skal gjøres. Jeg trodde det var helt vanlig kotyme å tørke etter seg, men neida... Folk er idioter. Eller kanskje de bare ikke tenker seg om. Det er uansett utrolig ekkelt og bør slås ned på. Anonymkode: 7bd6e...47b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #13 Del Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nei Anonymkode: 3c0de...c1a Du skulle blitt medlem på City 😜 Der er de fullstendig nazister på vasking. Anonymkode: 9d928...709 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #14 Del Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Du skulle blitt medlem på City 😜 Der er de fullstendig nazister på vasking. Anonymkode: 9d928...709 Er det Sammen City du tenker på? Student treningssenter? Anonymkode: 3c0de...c1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #15 Del Skrevet 30. juli 2021 Haha. Hva slags studio er dette? Der jeg trener er de veldig strenge på dette med rengjøring. En fyr ble faktisk utestengt fra treningsstudioet fordi han nektet å vaske etter seg. Anonymkode: af229...700 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 30. juli 2021 #16 Del Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg trener på et stort treningssenter midt i sentrum, har nettopp blitt medlem og har lagt merke til at det er veldig få som vasker apparatene etter seg. Det henger heller ingen plakater i treningssalen om at man skal bruke håndduk og vaske etter seg. Jeg synes det er ubehagelig å gi beskjed til voksne folk at de må være hygieniske og nøye med hygiene, spesielt nå når det er Corona. Derfor har jeg gitt beskjed til de som sitter i resepsjonen, og de sier at det er ikke noe vits å henge opp plakater om at folk må vaske etter seg, fordi folk ikke gidder å lese plakatene. Da må dere gi muntlig beskjed sier jeg, men så rister ledelsen bare på hodet og sier det er ikke vits. Har trent på to andre sentre det siste halvannet året, og der har det vært veldig nøye med vasking, spriting og de som ikke har vasket etter seg eller brukt håndduk, får beskjed fra ledelsen om at de skal gjøre det. I dag fikk jeg kommentar fra en mann om at han synes det var så rart at jeg vasket markløft stang, vektskiver og manualer, og så sa jeg at det skal man jo gjøre selv om det ikke er Corona. Da sa han at han mente det bare var tull, og at Corona var bare noe som myndighetene har satt i gang, og så kom det en lang tale om konspirasjonsteorier, kapitalisme, USA blablabla. Jeg sa til han at han ikke kunne trene der hvis han ikke vasket etter seg og brukte handduk, og hvis han ikke gjorde det, så kom jeg til å gi beskjed til ledelsen. Han bare lo av meg og så sa jeg at jeg går ned til resepsjonen og gir beskjed, og da jeg gikk ut av døren så ropte han etter meg at han skulle vaske etter seg, så jeg måtte ikke gi beskjed. Har også lagt merke til mange tenåringsgutter i alderen 16 til 18 år som trener der, og ingen vasker apparatene eller bruker håndduk. Mellom hver serie de tar så er det opp med mobiltelefonen og mange går opp i ansiktet med hánden og tørker seg på nesen flere ganger, og så er det ned på apparatene og trener, opp igjen med mobiltelefonen og ta seg i nesen igjen, tørke snørr og sånn holder de på. Da to av guttene skulle gå i sted, spurte jeg om de har vasket apparatene og da svarte de nei. Hvorfor gjør du ikke det? spurte jeg. Hvorfor skal vi det? spurte den ene gutten. Jeg ga beskjed at det skal man på et treningssenter, og da gjorde de det, men de mumlet sure kjerring til hverandre. Jeg er ikke hysterisk for Corona og jeg venter på å vaksinere meg, men jeg synes det er helt opplagt at man må ha hygiene på et treningssenter uansett Corona eller ei. Har en samboer som har en alvorlig sykdom, og han vil nå ikke tåle verken Corona eller forkjølelse, så jeg må være ekstra forsiktig. Det er jo for svingene ikke mitt ansvar å gå å passe på at folk er hygieniske på treningssenteret, er det ikke ledelsen som er slapp her? Anonymkode: 3c0de...c1a Skriv en epost hvor du forteller at du ikke ønsker å være medlem og krever avgiften tilbake på grunn av dårlig hygiene. Se hva du får som svar. Bryr de seg ikke om kundene sine så er det ikke noe særlig sted å trene på like vel. Er det Sats eller Sammen hvor du trener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 30. juli 2021 #17 Del Skrevet 30. juli 2021 Trener på et mindre gym. Her er det vanlige folk i alle aldre som trener. Ser ut som om de fleste spriter av kontaktflater etter seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #18 Del Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Haha. Hva slags studio er dette? Der jeg trener er de veldig strenge på dette med rengjøring. En fyr ble faktisk utestengt fra treningsstudioet fordi han nektet å vaske etter seg. Anonymkode: af229...700 Vikinghallen Ts Anonymkode: 3c0de...c1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #19 Del Skrevet 30. juli 2021 DEN NAKNE GARTNER skrev (26 minutter siden): Skriv en epost hvor du forteller at du ikke ønsker å være medlem og krever avgiften tilbake på grunn av dårlig hygiene. Se hva du får som svar. Bryr de seg ikke om kundene sine så er det ikke noe særlig sted å trene på like vel. Er det Sats eller Sammen hvor du trener? Vikinghallen Ts Anonymkode: 3c0de...c1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #20 Del Skrevet 30. juli 2021 Hva er hensikten med å trene med et håndlkle under seg? Tror dere corona-virus eller andre virus og bakterier blir filtrert vekk av håndkleet…? Enda teitere enn regler som at det ikke er lov å trene med bar mage, men singlet er greit. De fleste svetter mer på ryggtavla enn på magen, og jeg svetter aller mest i ansiktet og hodet - kanskje jeg skulle trent i niquab? Og igjen - tror dere svetten som går gjennom klærne er somehow mer hygienisk enn svette rett fra huden? Om noe er det faktisk omvendt. Anonymkode: becd2...f92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå